Hij is er.... Mijn nieuwe V60 T5 R- Design!! (L)
- Jolly Breeze Racing
- 5th Gear member
- Contacteer:
Mooie keuze! en....... mooi rood is niet lelijk
Jolle
1999 V70 2.5D (570.000 km)
1998 V70 10 V (400.000 km)
1998 V70 2.5 20 V (363.500 km)
2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km)
2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km)
2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km)
2009 V50 D5 R-design (103.500 km)
2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km)
2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km)
1996 S40 1.8 LPI (370.000 km)
1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km)
1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
Jolly Breeze Racing
www.jollybreezeracing.nl
1999 V70 2.5D (570.000 km)
1998 V70 10 V (400.000 km)
1998 V70 2.5 20 V (363.500 km)
2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km)
2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km)
2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km)
2009 V50 D5 R-design (103.500 km)
2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km)
2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km)
1996 S40 1.8 LPI (370.000 km)
1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km)
1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
Jolly Breeze Racing
www.jollybreezeracing.nl
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
@ V70/2.4D/2003, je weet waar Barendrecht ligt?
Volvo for life
VOLVO V60 T5 240pk Powershift R-Design.
- Passion Red. Zwart zilver
- 18'' Ixion lichtmetalen velgen in Diamond Cut finish met 235/40 R18 banden.
- Business Pack Pro.
- High Performance Multimedia met 7 inch kleurenscherm, USB aansluiting en geïntegreerd Bluetooth handsfree system. Premium Sound
- RTI geïntegreerd hard-disk navigatiesysteem.
- Park Assist voor en achter.
- Driver Support Line.
- Driver Alert systeem en Lane Departure systeem.
- Regensensor
- Elektrisch inklapbare buitenspiegels met verlichting.
- BLIS (Blind Spot Information System).
- Collision Warning met Full Auto Brake, Pedestrian Detection en Adaptieve Cruise Control met Distance Alert.
- Security Line.
- Private Locking opbergruimte bagageruimte en handschoenkastje.
- Volvo Guard Alarm klasse 3 - incl. bewegingssensor, hellingshoeksensor en certificaatkosten.
- Personal Car Communicator (PCC) inclusief Keyless drive.
- Winter Line.
- Verwarmbare voorstoelen.
- Dual Xenon verlichting met adaptieve bochtverlichting, koplampreinigings installatie.
- Elektrisch bedienbare bestuurderstoel met geheugen voor stoel en buitenspiegels.
- Afstandsbediening voor RTI navigatiesysteem, audio, telefoon en digitale tv.
- Roofrails (zilver).
- Leder R-design.
- Parkeercamera achter.
- Bagagebeschermbak en bagagerek voor de hond.
- Geblindeerde ramen van B-stijl.
- Wielboutset.
- Velgen 18 inch Fortuna t.b.v. winterbandenregeling.
- Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging (Servotronic).
- Side Skuf Plate.
Maar dat is mijn persoonlijke mening, gebaseerd op mijn eigen V60 R-design. Schiet er maar op.
- Passion Red. Zwart zilver
- 18'' Ixion lichtmetalen velgen in Diamond Cut finish met 235/40 R18 banden.
- Business Pack Pro.
- High Performance Multimedia met 7 inch kleurenscherm, USB aansluiting en geïntegreerd Bluetooth handsfree system. Premium Sound
- RTI geïntegreerd hard-disk navigatiesysteem.
- Park Assist voor en achter.
- Driver Support Line.
- Driver Alert systeem en Lane Departure systeem.
- Regensensor
- Elektrisch inklapbare buitenspiegels met verlichting.
- BLIS (Blind Spot Information System).
- Collision Warning met Full Auto Brake, Pedestrian Detection en Adaptieve Cruise Control met Distance Alert.
- Security Line.
- Private Locking opbergruimte bagageruimte en handschoenkastje.
- Volvo Guard Alarm klasse 3 - incl. bewegingssensor, hellingshoeksensor en certificaatkosten.
- Personal Car Communicator (PCC) inclusief Keyless drive.
- Winter Line.
- Verwarmbare voorstoelen.
- Dual Xenon verlichting met adaptieve bochtverlichting, koplampreinigings installatie.
- Elektrisch bedienbare bestuurderstoel met geheugen voor stoel en buitenspiegels.
- Afstandsbediening voor RTI navigatiesysteem, audio, telefoon en digitale tv.
- Roofrails (zilver).
- Leder R-design.
- Parkeercamera achter.
- Bagagebeschermbak en bagagerek voor de hond.
- Geblindeerde ramen van B-stijl.
- Wielboutset.
- Velgen 18 inch Fortuna t.b.v. winterbandenregeling.
- Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging (Servotronic).
- Side Skuf Plate.
Maar dat is mijn persoonlijke mening, gebaseerd op mijn eigen V60 R-design. Schiet er maar op.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
de laatste keer dat ik keek was je een man en iets ouder
Volvo for life
- Ireentje
- 5th Gear member
@dbosker:
Hoe ga ik premium sound echt merken? Heb nu ook High Performance. En scheelt het veel in prijs?
Privite Locking... geen idee wat het is maar volgens mij zit het er standaard bij.
Parkeercamera twijfelde ik ook over maar lijkt me vooral een grappige optie die wel handig kan zijn als je ermee om leert gaan.
Verder zilveren roofrail en side scuff plates vind ik mooi staan bij de rest van R-Design en dat maakt de rode kleur weer anders.
Hoe ga ik premium sound echt merken? Heb nu ook High Performance. En scheelt het veel in prijs?
Privite Locking... geen idee wat het is maar volgens mij zit het er standaard bij.
Parkeercamera twijfelde ik ook over maar lijkt me vooral een grappige optie die wel handig kan zijn als je ermee om leert gaan.
Verder zilveren roofrail en side scuff plates vind ik mooi staan bij de rest van R-Design en dat maakt de rode kleur weer anders.
Irene.
Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
-
- 8th Gear member
Gewoon deze halen Irene! http://www.autokopen.nl/tweedehands-aut ... 60/4949785
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Mooie samengesteld Irene! Ik zou er inderdaad ook nog Premium Sound bij nemen. Het scheelt volgens mij ongeveer 500-1000€
Waarom heb je niet voor een zonnedak gekozen?
Waarom heb je niet voor een zonnedak gekozen?
- Ireentje
- 5th Gear member
Iedereen heeft al een witte auto...
En ik heb nu al een Summum dus wilde na aanraden van vele hier eens voor een R-Design gaan.
En ik heb nu al een Summum dus wilde na aanraden van vele hier eens voor een R-Design gaan.
Irene.
- Ireentje
- 5th Gear member
@Hakan,
Ik gebruik een open dak echt nooit dus vind het zonde, mis het nu ook niet in mijn huidige auto.
En over premium sound moet ik dus even gaan nadenken. Maar kan ik er gewoon nog bijzetten dat is niet zo ingewikkeld.
Ik gebruik een open dak echt nooit dus vind het zonde, mis het nu ook niet in mijn huidige auto.
En over premium sound moet ik dus even gaan nadenken. Maar kan ik er gewoon nog bijzetten dat is niet zo ingewikkeld.
Irene.
-
- 8th Gear member
Maar als je niet wil stuiteren, zou ik je die niet aanraden.... En ja, wit is wel wat gewoontjes aan het worden, rood is niet echt subtiel.... en andere kleuren zijn saai...
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Heb je wel eens met een R-design versie gereden dan?945i schreef:Maar als je niet wil stuiteren, zou ik je die niet aanraden....

- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Daar ga ik wel van uit. Maar misschien valt het helemaal niet tegen. Ik hoop dat Irene in een V60 R-design heeft gereden. Als achteraf blijkt dat het toch allemaal wat te stug is, is het te laat..945i schreef:Hij is harder dan de niet R toch?
- XC30
- 4th Gear member
- Contacteer:
Leuke versie. Ik mis nog de automatische dimmende binnenspiegel en IAQS. Maar misschien heb ik dit gemist.
Qua kleur heb je niet veel keuze als je wilt opvallen. Naast rood heb je nog vibrant copper. Wit zou ook nog wel aardig staan.
Qua kleur heb je niet veel keuze als je wilt opvallen. Naast rood heb je nog vibrant copper. Wit zou ook nog wel aardig staan.
Jaguar I-Pace my18
Range Rover Evoque PHEV my21
Range Rover Evoque PHEV my21
Ireentje schreef:@dbosker:
Hoe ga ik premium sound echt merken? Heb nu ook High Performance. En scheelt het veel in prijs? - wat het scheelt in prijs weet ik niet, maar ik vind echt het PS machtig goed klinken.Privite Locking... geen idee wat het is maar volgens mij zit het er standaard bij. - volgens mij niet standaard, maar daarmee kun je je dashboardkastje en kofferbak afsluiten als je hem naar de garage brengt en niet wilt dat deze open gaat - nutteloos wat mij betreft.Parkeercamera twijfelde ik ook over maar lijkt me vooral een grappige optie die wel handig kan zijn als je ermee om leert gaan. - is meer een gadget dan nuttig. reageert traag. Parkeersensoren voor en achter werken perfect. Op je display zie je ook exact welke sensor alarm geeft en hoe ver je nog van het obstakel verwijderd bent. Mijn dealer heeft de camera afgeraden.
Verder zilveren roofrail en side scuff plates vind ik mooi staan bij de rest van R-Design en dat maakt de rode kleur weer anders. Roofrails vind ik eigenlijk niks. Scuff plates vind ik niet mooi i.c.m. R-design. R-design laten zoals hij is wat mij betreft.
- Ireentje
- 5th Gear member
@Hakan
Ja ik heb een weekend een V60 T5 R-design getest en ik vond het wel een beetje een stuiterbal, maar minder dan de huidige v50 die ik nu heb.
Ik twijfel er dus ook nog steeds over en in een weekendje met kleine ritjes kun je het toch moeilijk testen.
Ja ik heb een weekend een V60 T5 R-design getest en ik vond het wel een beetje een stuiterbal, maar minder dan de huidige v50 die ik nu heb.
Ik twijfel er dus ook nog steeds over en in een weekendje met kleine ritjes kun je het toch moeilijk testen.
Irene.
- Ireentje
- 5th Gear member
Privite Locking zie ik als standaard bij de Security Line staan, dus kan het niet weglaten. Maar inderdaad zinloos die optie.dbosker schreef:Ireentje schreef:@dbosker:
Hoe ga ik premium sound echt merken? Heb nu ook High Performance. En scheelt het veel in prijs? - wat het scheelt in prijs weet ik niet, maar ik vind echt het PS machtig goed klinken.Privite Locking... geen idee wat het is maar volgens mij zit het er standaard bij. - volgens mij niet standaard, maar daarmee kun je je dashboardkastje en kofferbak afsluiten als je hem naar de garage brengt en niet wilt dat deze open gaat - nutteloos wat mij betreft.Parkeercamera twijfelde ik ook over maar lijkt me vooral een grappige optie die wel handig kan zijn als je ermee om leert gaan. - is meer een gadget dan nuttig. reageert traag. Parkeersensoren voor en achter werken perfect. Op je display zie je ook exact welke sensor alarm geeft en hoe ver je nog van het obstakel verwijderd bent. Mijn dealer heeft de camera afgeraden.
Verder zilveren roofrail en side scuff plates vind ik mooi staan bij de rest van R-Design en dat maakt de rode kleur weer anders. Roofrails vind ik eigenlijk niks. Scuff plates vind ik niet mooi i.c.m. R-design. R-design laten zoals hij is wat mij betreft.
Ik ga nog toevoegen de automatisch dimmende binnenspiegel, die heb ik nu ook en is erg fijn.
En ga de achter camera ruilen voor Premium Sound.
Ik heb alleen een R-Design versie gezien en een normale versie met de Scuff plates en vond die erg mooi. Heb het nog niet beide samen gezien.
Iemand een voorbeeld foto?
En weet iemand of ik het verschil ga merken met mijn huidige Geartronic en een Powershift?
Irene.
De geartronic die je nu hebt is een 5-bak. De nieuwe is een 6 bak.
Ik vond het verschil tussen mijn V50D5 GT en de V60D5 GT erg groot in positieve zin.
Opvallend: er wordt ook afgeremd op de motor. Als je het gas loslaat zie je de bak terugschakelen (toerenteller gaat iets omhoog).
Powershift heb ik geen ervaring mee, je hoort/leest er zowel positieve als negatieve verhalen over (traag).
Als je een T5 wilt, heb je niet echt een alternatief, dan is het een PS.
Ik vond het verschil tussen mijn V50D5 GT en de V60D5 GT erg groot in positieve zin.
Opvallend: er wordt ook afgeremd op de motor. Als je het gas loslaat zie je de bak terugschakelen (toerenteller gaat iets omhoog).
Powershift heb ik geen ervaring mee, je hoort/leest er zowel positieve als negatieve verhalen over (traag).
Als je een T5 wilt, heb je niet echt een alternatief, dan is het een PS.