Het wordt een T4 of een T5, denk een rode en zeker een R-design.
Dus mensen kom maar op met jullie tips en adviezen

Waar was je toen ik ging trouwen, mwahahahahaBudget is redelijk oneindig... Dus jullie kunnen je gang gaan.
Ten aanzien van regel 1:945i schreef:Lagere/ middelbare school schat ik in....![]()
Neem een T6 in de kleur die je mooi vind en kruis elke optie aan joh...
Met de nuance dat het wel "nuttig" moet zijn......om wat voor wazige reden dan ook.Neem een T6 in de kleur die je mooi vind en kruis elke optie aan joh...
dan was je eentje uit de categorie: nemen we deze, anders komt ie nooit van't straat :twisted:V70/2.4D/2003 schreef:Mwahahaha, jullie weten lekker niet wanneer ik getrouwd ben.
Maar vooruit, op 20-11-2011 (dat is niet verzonnen die datum) ben ik 12,5 jaar getrouwd. En als ik dan even reken, dan is daar niets strafbaars aan, vriendje Simpson.
vraag aan de dealer om met beide te rijdenIreentje schreef:Ik wilde eerst ook voor de T6 gaan, maar het verbruik is echt niet grappig ervan. Dus maximaal ga ik voor de T5. Ben over mijn huidige T5 tevreden genoeg, alleen hoor ik van andere dat de T4 lekkerder rijdt dan de T5.
Jullie idee erover?
was het juist aan het checken...bart simpson schreef:moet je hem ook meteen op laten boren van een 1.6 naar een 2.0