http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volv ... ousPage=lr
Bijna identiek aan de mijne, alleen heb ik er eind 2011 veel meer voor betaald... Ik denk dus dat het een koopje is

Dat is herkenbaar, ik maakte de overstap van een Ford Galaxy naar de V70 en heb ook moeten wennen aan de lage spiegel. De stoelafstelling maakt dat je heel precies de goede stand in kunt stellen, maar vraagt gewenning. W.b.t. de ruimte achter de stoelen; kwaliteit kost niet alleen meer geld maar ook ruimte. Laat de achterbank maar eens naar beneden zakken, dan voel je waar die ruimte is gebleven; in een dikke staalplaatSandeman schreef:Ik vond de ruimte binnen trouwens ook wat tegenvallen. Ik had het gevoel dat de stoel niet "laag" genoeg ingesteld kon worden waardoor ik tegen de binnenspiegel aan zat te kijken. Gek systeem trouwens, dat je de voorkant- en de achterkant met aparte hendels moet instellen, ben ik niet gewend. En ik vond de ruimte achter de bestuurdersstoel ook een klein beetje tegenvallen. Scheelt een cm of 4-5 met de Mazda.
Die had ik ook al gezien ja4wielen schreef:Ga voor volleder, dat blijft veel mooier volgens mij! Ik zag toevallig gisteren op Marktplaats deze:
Bijna identiek aan de mijne, alleen heb ik er eind 2011 veel meer voor betaald... Ik denk dus dat het een koopje is
Ja, het is inderdaad alsof je in een dikke directeursfauteuil ploft. Het zit erg goed (maar toch kijk ik liever onder de spiegel doorjereng schreef:En het levert je natuurlijk ook comfort, de Volvostoelen zijn gemiddeld een stuk 'dikker' dan die van andere auto's.
Als het een auto met electrisch verstelbare stoelen was dan herken ik dit. In een R met electrische stoelen lijk ik ook een stuk hoger te zitten dan in mijn eigen auto met handbediende hendels.Sandeman schreef: Ik had het gevoel dat de stoel niet "laag" genoeg ingesteld kon worden waardoor ik tegen de binnenspiegel aan zat te kijken.
Op zoek naar eentje die wat netter is zodat ik wel even echt de moeite wil nemen om alles uit te zoeken en in te stellen..
ik zou deze niet zo snel laten staan, al is het volgens mij geen summum (chromen hoekstrips in de bumpers ontbreken). Probeer dit soort dikke diesels maar eens aan de man te brengen tegenwoordig. Bij mijn dealer staat ook al een dik jaar een paar diesels te koop.4wielen schreef:Ga voor volleder, dat blijft veel mooier volgens mij! Ik zag toevallig gisteren op Marktplaats deze:
Daar heb ik met mijn 1.97m idd minder snel last van. lolSandeman schreef:Nee, gewone hendels. Ik ben zelf nogal lang, daarom heb ik snel last van binnenspiegels in auto's..
Mijn auto heeft zeker 3 maanden stil gestaan voordat ik hem kocht (wel binnen in een loods) Ik heb de vloeistoffen + olie's vervangen en het is mijn beste koop ooit denk ik.The Volvoboy schreef:Bij mij op het werk (Volvo dealer) staan auto's af en toe ook lang stil. Niet omdat het een slechte auto is, maar of omdat er geen vraag naar is, of omdat mensen een andere mooier vinden. Dan kan een auto gewoon lang stilstaan, zonder dat het een slechte auto is. Over problemen na lang stil staan heb ik nog nooit wat gemerkt of gehoord (van klanten).
Weet er zat die al een jaar of langer te koop staan.ovwest schreef:Mijn auto heeft zeker 3 maanden stil gestaanThe Volvoboy schreef:Bij mij op het werk (Volvo dealer) staan auto's af en toe ook lang stil. Niet omdat het een slechte auto is, maar of omdat er geen vraag naar is, of omdat mensen een andere mooier vinden. Dan kan een auto gewoon lang stilstaan, zonder dat het een slechte auto is. Over problemen na lang stil staan heb ik nog nooit wat gemerkt of gehoord (van klanten).
Ja, dat is precies waar ik dus ook in veel auto's last van heb.Bakboord1 schreef:Ik heb er gisteren eens op gelet en naar voren is het zicht goed. Voor de fietsers uit een straatje van rechts moet ik inderdaad bewegen om dat te kunnen zien.
Als je er op let dan zit de spiegel inderdaad in de weg. Maar om rechtuit te rijden stoort het niet. Bij straatjes van rechts moet je omlaag duiken om onder je spiegel door te kijken.
bartv70 schreef:Weet er zat die al een jaar of langer te koop staan.ovwest schreef:Mijn auto heeft zeker 3 maanden stil gestaanThe Volvoboy schreef:Bij mij op het werk (Volvo dealer) staan auto's af en toe ook lang stil. Niet omdat het een slechte auto is, maar of omdat er geen vraag naar is, of omdat mensen een andere mooier vinden. Dan kan een auto gewoon lang stilstaan, zonder dat het een slechte auto is. Over problemen na lang stil staan heb ik nog nooit wat gemerkt of gehoord (van klanten).
In Apeldoorn staat een 850 nette auto op het oog nu al ruim 2 jaar te koop...kan ook 3 zijn :oops:
Hij zal wel moeten, de vraag bepaalt namelijk de prijs. Dan kun je wel 3 jaar volharden in die veel te hoge vraagprijs maar daar gaat de schoorsteen ook niet van roken.MarcoHollaar schreef:Ja, maar die verkopende partij zal niet altijd in de gelegenheid zijn de prijs aan te passen.