Nieuwe Volvo V90

In dit board het officiële nieuws over Volvo van verschillende bronnen uit de hele wereld
Henri144
3rd Gear member

Photoshop, die foto's van Maurice? Of is het de bedoeling dat de achterdeur vastgelast is aan het achterspatbord? :wink: 't Zou wel een mooie wagen zijn btw :D
Good Old Vierkante Bakken Rule!
Getattooeerd armpje uit het raam en opzien baren maar....:D :headbang:

V70 Classic 2.5 10V-1998 & 245 GLE B230-1992 & 144 B18A-1967

The Dude: 'I once dabbled in pacifism, not in 'Nam of course'

The Big Lebowski Quote Generator
480S60
4th Gear member
Contacteer:

Ohja en hebben de achterportieren ook een sleutelgat.....?
Met vriendelijke groeten,
Arjen
Maurice Pierik
4th Gear member

De onderkant van de achterportier heb ik zó overgenomen van de nieuwe S80...
Volgens mij is het dan ook geen sleutelgat maar een (druk)sensor, of zoiets.
Ik rij niet zo'n nieuwerwetse Volvo.... Ik snap alleen maar auto's die je met een sleutel moet openen. Sleutel met een baard, welteverstaan :)
Maurice Pierik
4th Gear member

Ik zal de eens de S80 en V90 maar naast elkaar gooien.
Afbeelding
Grappig hoe de omgeving zich ineens laat spiegelen hè?
Michael Oud
5th Gear member

Das leuk, een links en een rechts gestuurde bij elkaar!
Volvo 940 SE
Maurice Pierik
4th Gear member

Eh, ja... heel bijzonder parkeerwerk bovendien.
(Uiteraard heb ik de auto's niet gespiegeld, want anders had 't tankklepje van de V90 wel aan de verkeerde kant gezeten).
Op een ander forum is men trouwens behoorlijk enthousiast geraakt over de V90. Toch maar even Zweden bellen?
Henri144
3rd Gear member

Toch maar even Zweden bellen?
't Wordt idd hoog tijd dat ze er eens mee gaan beginnen :greenjumpers:
Good Old Vierkante Bakken Rule!
Getattooeerd armpje uit het raam en opzien baren maar....:D :headbang:

V70 Classic 2.5 10V-1998 & 245 GLE B230-1992 & 144 B18A-1967

The Dude: 'I once dabbled in pacifism, not in 'Nam of course'

The Big Lebowski Quote Generator
Tomba
2nd Gear member

Live schreef:Hmm nee, ik vind hem idd lijken op een lijkwagen
Ook daar is een afzetmarkt voor. Sinds wanneer heeft mercedes daar het alleenrecht?
Volvo 440 / 2.0I / Boardcomputer / achterspoiler / blauwmetallic lak
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
s80t6
3rd Gear member

Afbeelding

kwam dit plaatje ook ergens tegen, ook een v90 estate studie model

Afbeelding

bekijk en becomplimenteer mijn auto in mijn Persoonlijke Gallerij

> > > better safe then sorry < < <
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

er zit best wel een verschil tussen een getekende impressie en een studiemodel
Volvo for life
s80t6
3rd Gear member

wat het precies is weet ik niet, stamt inmiddels al weer uit 2002

ach, lees anders vlug zelf even door : http://www.in.gr/auto/parousiaseis/ae_V ... 072002.htm :d

Afbeelding

s80t6
3rd Gear member

s80t6 schreef:wat het precies is weet ik niet, stamt inmiddels al weer uit 2002

ach, lees anders vlug zelf even door : http://www.in.gr/auto/parousiaseis/ae_V ... 072002.htm :d
volgens de vertaalwebsite moet dit er ong. staan:

Het eist het titel grotere en meest praktische landgoed in de wereld, [dioloy] ding nieuwsgierig voor een bedrijf als Volvo! Voorgenomen realiseert het officieel [premiera] van hem als conceptenauto in de Zitkamer van Auto van Detroit, in Januari 2003, de auto dat u ziet [titloforeitai] „V90“ en in de Europese markt in de rechten 2004 of in het begin 2005 gemoeten doorgeven.

„Zeer veel nog“ het kon somebody denken, nochtans de leiders van Zweedse [firmas] steun die het wachten verdient, [kathos] hun auto wordt onderscheiden voor [stil], zijn praktisch aspect - evenredig met dat van één van grote MPV, aangezien zij steunen, zijn V8 van motor, zelfs voor zijn [tetrakiniti] vooruitzicht.

De verrassing betreft in elk geval in die zin dat V90 uitsluitend als landgoed zal worden verkocht, het bezetten van de plaats van belangrijk model van Volvo, boven [tetrathyro] S80 en het tegengestelde van het overkomen van nieuwe Mercedes-Benz s-Klasse, de lijn van 7 BMW en volgende Audi A8. De Zweden steunen dat V90 [zilepsei] niets van de Duitsers in de sectoren van verslagen en luxe niet zal hebben, terwijl het veel grotere ruimten aanbiedt.

Als u dat [aytin] denkt [Ti] het ogenblik V70 de grotere figurative faculteit in zijn categorie heeft en die V90 minstens 10% meer ruimten zal toewijzen - terloops behandelt hem 1.900 liter met de zetels [anadiplomena], dan kunt u bezetten wat op ons wacht. Als u in hen het bestaan van [syromenis] oppervlakte in de bevloering voor gemakkelijkere lading en de mogelijkheid van het openen van vijfde deur met [tilecheirismo] - wanneer toevoegt, p.[CH]. , uw handen zijn volledig, dan wordt het absoluut expliciet want aan wat „ten goede komt“ wij spreken.

Al deze zouden moeten het krachtigst [delear] vormen niet alleen voor de gelovige klanten [firmas] maar ook voor dat hebben zij behoefte van „drager van personen“ met verhoogde mogelijkheden. [Gi] 'deze reden, [alloste], de meeste Europese markten de auto met zeven zetels zal worden aangebracht, terwijl als de behoeften of de wensen hem opleggen, dan zou de derde lijn van zetels ook de middenzetel van tweede lijn [anadiplothei] kunnen worden verwijderd, het verlaten van ruimte voor twee in de [piso] zetel

Zelfs als allen in Volvo het praktische aspect van V90 als belangrijke prioriteit plaatsten, de ontwerpers probeerden zij vermijden [kibotoeidi] esthetisch hun andere modellen, zoals, p.[CH]. , Volvo 850. [Emfanisiaka] V90 verschilt genoeg van de kleinere modellen van Zweden in individuele sectoren, zoals [stil] het [piso] deel of de manier waarmee uitvoerig van maskerwoord VOLVO - zoals in oude PV455 of in 121 „Amazonië“ is binnengegaan. Van hen [alloste] ben ook de ronde koplampen van V90 afkomstig, dat door het [diafano] kristal wordt behandeld.

Wat wordt nochtans met de verslagen van V90? Wat kan het Zweedse model naar BMW en Mercedes-Benz bereiken? De leiders van Volvo steunen dat in de basispublicatie zullen een nieuwe V6 motor van 3.0 liter van kracht van 225 paarden of turbodiesel 3.2 liter worden geplaatst, wie zich in samenwerking met Peugeot heeft ontwikkeld. Deze mechanische totalen zullen zich in de toekomst en andere modellen van bedrijf bewegen, als S60, andere en bepaalde Jaguar.

In de bovenkant van waaier van V90 de grotere motor die nooit door de Zweden werd vervaardigd zal bestaan, V8 van 4.0 liter, dat ontwikkelt zich met behulp van Yamaha en, ondanks zijn 300 paarden, „het belooft“ dat het in zijn categorie het meest economisch zal zijn.

De [exakylindroi] motoren zullen in de publicaties met hun beweging vooraan wielen worden geplaatst, terwijl de bevloering van V90 de toekomstige generatie van Jaguar s-Type „onderhoudt“. De V8 motor zal uitsluitend met systeem [tetrakinisis] worden gecombineerd en zal geregeld worden [aeranartisi], wie comfort en veiligheid in de [yperthetiko] graad zal verzekeren.

Zolang voor de slag van luxurious SUV - als BMW X5 of Mercedes-Benz GST 4X4-, De programma's van Volvo de verwezenlijking van publicatie DwarsLand met [peripeteiodi] karakter. En wij dat geloofd dat landgoed Volvo zij zijn met droeg! …

:D

Afbeelding

Ben
Executive Member
Contacteer:

GheGhe !
Immers ... VOLVO4LIFE
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Plaats reactie

Terug naar “Volvo Nieuws”