Dit trof ik op mijn scherm aan.
De basis is een iets verlengde S80.
Voor de rest niet echt spectaculair.
Heb jij wel is achterin gezeten in een V70?!NOS schreef:het ziet eruit als een verlengde v50.
een v70 is niet eens veel kleiner (vooral binnen niet) dan A6/5serie/e-klasse
we hebben een v70 dus ja, ik zit regelmatig achterin. Ik ben 1.80m en ik klaag bepaald niet! Ik zit veel ruimer dan de vorige auto en heb zelfs nog ruimte over. Maar ik rechtsachter waar wat meer ruimte is dan linksachterbart schreef:Heb jij wel is achterin gezeten in een V70?!NOS schreef:het ziet eruit als een verlengde v50.
Nou daar word je echt niet vrolijk van!! Pff nooit van me leven meer op vakantie met de auto. Ben inmiddels 1,85 en ga niet me achter mijn vader achterin zitten zeker niet voor lange afstanden. Gelukkig dit jaar met het vliegtuig
Om het even te vergelijken ik heb ook in een 5 serie gezeten stuk ruimer en ik was nog meer onder de indruk van Chrysler 300C station (vergelijkbaar met Dodge Magnum) wat heeft die auto een zee aan ruimte op de achterbank nadeel is dat de hoofdruimte iets minder is bij deze auto (schuine daklijn).
ontopic: Geen verkeerde shop. Geef hem is wat leuks een 3e zitrij? een beetje innovatieve auto van Volvo word wel eens tijd. Tenminste als ze willen voldoen aan hun prognoses 600.000 auto's in 2007.
Dat zal best, een A6 is twee decimeter langer dan een V70! Da's het verschil tussen een V50 en een V70. Bovendien bieden de Duitsers zonder uitzondering 8 cilinders aan. Niet dat dat nu zo nodig is, maar als je als premium merk wenst mee te blazen, dan telt 't wel.NOS schreef:het ziet eruit als een verlengde v50.
Het is natuurlijk ook wat je gewend bentNOS schreef:we hebben een v70 dus ja, ik zit regelmatig achterin. Ik ben 1.80m en ik klaag bepaald niet! Ik zit veel ruimer dan de vorige auto en heb zelfs nog ruimte over. Maar ik rechtsachter waar wat meer ruimte is dan linksachterbart schreef:Heb jij wel is achterin gezeten in een V70?!NOS schreef:het ziet eruit als een verlengde v50.
Nou daar word je echt niet vrolijk van!! Pff nooit van me leven meer op vakantie met de auto. Ben inmiddels 1,85 en ga niet me achter mijn vader achterin zitten zeker niet voor lange afstanden. Gelukkig dit jaar met het vliegtuig
Om het even te vergelijken ik heb ook in een 5 serie gezeten stuk ruimer en ik was nog meer onder de indruk van Chrysler 300C station (vergelijkbaar met Dodge Magnum) wat heeft die auto een zee aan ruimte op de achterbank nadeel is dat de hoofdruimte iets minder is bij deze auto (schuine daklijn).
ontopic: Geen verkeerde shop. Geef hem is wat leuks een 3e zitrij? een beetje innovatieve auto van Volvo word wel eens tijd. Tenminste als ze willen voldoen aan hun prognoses 600.000 auto's in 2007.