Het wordt waarschijnlijk net als met de introductie van de BMW 5 serie. Persoonlijk moest ik er erg aan wennen, nu vind ik hem prachtig.

En de luchtroosters van Volvo!Jan W schreef:In één van de modellen van het aloude, roemruchte merk Aston Martin -óók Ford- hadden ze zelfs open-en-bloot stuurstengels van de Ford Mondeo gemonteerd.
Audi A6 All road is ook niet mis.Folfo schreef:Wij klagen over de achterkant. Als je erin zit zie je die niet. Mensen die eiffeltoren niet mooi vonden gingen op de top zitten. Op die manier zagen zij de toren niet.
auto ontwikkeling is toch een vorm van evolutie. Degene die het niet mooi vinden, en ik ben er een van, ontwikkelen zich anders. Op zich niet erg nieuwe klanten voor een merk zijn niet verkeerd. en nieuwe klanten zijn uiteraard oude klanten van een ander merk. Voor mij wordt het echt stuivertje wisselen. Maar vindt maar eens een goed alternatief voor een XC70.
heb ik zeer seriues overwogen is een zeer mooie wagen maar is te netjes van binnen te mooi afgewerkt. ik zag mijn zoon naar binneklimmen in die auto en zag al meteen het is geen auto voor een gezin met jonge kinderen die met moddervoeten naar binnen gaan.Pim_V70T5 schreef:Audi A6 All road is ook niet mis.Folfo schreef:Wij klagen over de achterkant. Als je erin zit zie je die niet. Mensen die eiffeltoren niet mooi vonden gingen op de top zitten. Op die manier zagen zij de toren niet.
auto ontwikkeling is toch een vorm van evolutie. Degene die het niet mooi vinden, en ik ben er een van, ontwikkelen zich anders. Op zich niet erg nieuwe klanten voor een merk zijn niet verkeerd. en nieuwe klanten zijn uiteraard oude klanten van een ander merk. Voor mij wordt het echt stuivertje wisselen. Maar vindt maar eens een goed alternatief voor een XC70.
zijn daar al goede foto's van?Richard S schreef:In XC uitvoering is de nieuwe ook erg mmoi anders, dan valt de achterkant op zich nog wel mee.