Bron: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5912&cache=no
Dat herkent iedere Volvo rijder toch meteen als de Ikea Malm?Marsupilami schreef:Op de achterkant na vind ik het een hele mooie auto. Alleen die ene foto met die kast achterin komt een beetje luguber over, net of er een doodskist achterin ligt.
Snap ik het nou verkeerd of had de V/S40 dat al in 1996?een primeur: de kussenverhoger voor de achterpassagiers, die er voor zorgt dat kinderen op een goede manier de gordel om kunnen doen.
Dat klopt natuurlijk niet, mijn V70 uit nov 2000 heeft dat ook al.menjo schreef:Volgens autoweek:Snap ik het nou verkeerd of had de V/S40 dat al in 1996?een primeur: de kussenverhoger voor de achterpassagiers, die er voor zorgt dat kinderen op een goede manier de gordel om kunnen doen.
Dat heeft elke auto als je Family Line neemt... irritante stoelen als je wat groter bent, zit je hele tijd met je bips tussen haha!menjo schreef:Volgens autoweek:Snap ik het nou verkeerd of had de V/S40 dat al in 1996?een primeur: de kussenverhoger voor de achterpassagiers, die er voor zorgt dat kinderen op een goede manier de gordel om kunnen doen.
Inderdaad, zo kwam het ook op mij over: multifunctioneel, je kunt oma er ook mee begraven.Marsupilami schreef:Op de achterkant na vind ik het een hele mooie auto. Alleen die ene foto met die kast achterin komt een beetje luguber over, net of er een doodskist achterin ligt.
volgens autoweek:menjo schreef:Ja die achterkant was dus toch geen grap. Hopen dat het in het echt meevalt, zo op de foto's is het niet echt geweldig.
Verder valt op dat de V70 ook een blokjesgrille krijgt (of zouden dit de amerikaanse persfoto's zijn? waar de V50 ook blokjesgrille heeft toch?).