Pagina 7 van 14
Geplaatst: 06.02.2007 - 09:33
door Summum
Al met al een mooie auto hoor....ik zag in het animatiegedeelte over de adaptieve cruise control een V70 met dakspoiler. Daar knapt de achterkant al flink van op!
Het wordt waarschijnlijk net als met de introductie van de BMW 5 serie. Persoonlijk moest ik er erg aan wennen, nu vind ik hem prachtig.

Geplaatst: 06.02.2007 - 09:43
door Paul
Dat plaatje met die spoiler zag ik ook, inderdaad dan meteen een stuk beter!
Maar ja nergens is er een live plaatje van ...
Geplaatst: 06.02.2007 - 10:37
door roever
R komt waarschijnlijk geen V70R.....
Bron: Autoweek
Dat zou jammer zijn, het is toch wel een leuke imago boost. Ik vraag me trouwens wel af hoe ze die 6 cylinder turbo motor in de motorruimte van de s40 willen proppen, zo groot is die toch niet?
Geplaatst: 06.02.2007 - 11:43
door JV
Geplaatst: 06.02.2007 - 11:53
door MartijnEV
Jan W schreef:In één van de modellen van het aloude, roemruchte merk Aston Martin -óók Ford- hadden ze zelfs open-en-bloot stuurstengels van de Ford Mondeo gemonteerd.
En de luchtroosters van Volvo!
Geplaatst: 06.02.2007 - 13:26
door Tommeke
Ik vond de nieuwe V70 vanaf het begin af aan al een beestig mooie auto. Veel s80 zoals al gezegd is

Kont kan idd beter een spoilertje gebruiken om de aandacht van de grote achterruit iets te onttrekken.
Jammer dat er geen R versie komt

De C30R, leuk idee maar weinig vermogenwinst ten opzichte van de gewone T5

Als ze die nou ook naar de 300 pk helpen zoals de S60R

S40R kijk ik wel naar uit

, T6 erin klinkt iig niet verkeerd! Enig idee wanneer die al leverbaar is?
GreetZzZz Tom
Geplaatst: 07.02.2007 - 11:33
door Lezer
ik vind 'm schitterend, die achterkant is even anders, maar dat went snel!
hoop 'm snel in het echt te bewonderen...
Geplaatst: 07.02.2007 - 17:58
door Campy
Wat ik nou niet begrijp he, zo ongeveer iedereen (inclusief ik zelf) vindt die achterkant lelijk.
Dit had Volvo toch kunnen voorkomen door het ontwerp te laten "previewen" door een soort panel van pak 'm beet dertig gewone mensen (autoliefhebbers). Die zeggen dan toch ook in grote meerderheid: leuk hoor, maarreh, ga met die achterkant maar even terug naar de tekentafel...
Geplaatst: 07.02.2007 - 19:10
door Battlecruiser
Waarschijnlijk is die achterkant door een Mitsubishi-tekenaar ontworpen...
Geplaatst: 07.02.2007 - 19:47
door Oceanracer
Er is sinds enige tijd geen Mitsubishi Galant meer in het programma. Het zou kunnen dat er een Japannertje is overgelopen naar Zweden. En laat nou net die ontwerper de achterkant moeten doen. Toeval bestaat niet?!!
Geplaatst: 07.02.2007 - 21:25
door Douwe
Grappige is dat ze op het zweedse volvo forum het ook over de Galant hebben.
En wat die R versie betreft: Ze hadden er best een V8 in kunnen lepelen. Past immers ook in de S80
Geplaatst: 07.02.2007 - 21:51
door Vman
'k Vind dat de achterkant ook wat weg heeft van een saab 9-5.
Los daarvan vind ik het wel een knappe wagen. ben benieuwd om hem eens in het echt te zien!
Geplaatst: 08.02.2007 - 09:48
door V480-S60
En toch vind ik de achterkant niet op een Galant lijken maar op de grote broer Sigma!!!
Ik vind met name dat taps toelopen van de plek waar de nummerplaat komt afbreuk doen aan de auto.
Geplaatst: 08.02.2007 - 13:03
door Oceanracer
De Sigma is iedereen hier al haast vergeten, denk ik. Maar het laatste model van de Galant station had erg veel weg van de Sigma, vandaar denk ik.
Geplaatst: 08.02.2007 - 13:29
door Folfo
Wij klagen over de achterkant. Als je erin zit zie je die niet. Mensen die eiffeltoren niet mooi vonden gingen op de top zitten. Op die manier zagen zij de toren niet.
auto ontwikkeling is toch een vorm van evolutie. Degene die het niet mooi vinden, en ik ben er een van, ontwikkelen zich anders. Op zich niet erg nieuwe klanten voor een merk zijn niet verkeerd. en nieuwe klanten zijn uiteraard oude klanten van een ander merk. Voor mij wordt het echt stuivertje wisselen. Maar vindt maar eens een goed alternatief voor een XC70.
Geplaatst: 08.02.2007 - 13:32
door Pim_V70T5
Folfo schreef:Wij klagen over de achterkant. Als je erin zit zie je die niet. Mensen die eiffeltoren niet mooi vonden gingen op de top zitten. Op die manier zagen zij de toren niet.
auto ontwikkeling is toch een vorm van evolutie. Degene die het niet mooi vinden, en ik ben er een van, ontwikkelen zich anders. Op zich niet erg nieuwe klanten voor een merk zijn niet verkeerd. en nieuwe klanten zijn uiteraard oude klanten van een ander merk. Voor mij wordt het echt stuivertje wisselen. Maar vindt maar eens een goed alternatief voor een XC70.
Audi A6 All road is ook niet mis.
Geplaatst: 08.02.2007 - 14:11
door Folfo
Pim_V70T5 schreef:Folfo schreef:Wij klagen over de achterkant. Als je erin zit zie je die niet. Mensen die eiffeltoren niet mooi vonden gingen op de top zitten. Op die manier zagen zij de toren niet.
auto ontwikkeling is toch een vorm van evolutie. Degene die het niet mooi vinden, en ik ben er een van, ontwikkelen zich anders. Op zich niet erg nieuwe klanten voor een merk zijn niet verkeerd. en nieuwe klanten zijn uiteraard oude klanten van een ander merk. Voor mij wordt het echt stuivertje wisselen. Maar vindt maar eens een goed alternatief voor een XC70.
Audi A6 All road is ook niet mis.
heb ik zeer seriues overwogen is een zeer mooie wagen maar is te netjes van binnen te mooi afgewerkt. ik zag mijn zoon naar binneklimmen in die auto en zag al meteen het is geen auto voor een gezin met jonge kinderen die met moddervoeten naar binnen gaan.
is het niet mogelijk om weer een v90 (960) temaken of een 240 station in deze tijd van retro moet het lukken.
Geplaatst: 08.02.2007 - 15:17
door Oceanracer
Ik vind de XC 60 veel belovend. En met mooie achterkant...
Geplaatst: 08.02.2007 - 16:00
door Richard
In XC uitvoering is de nieuwe ook erg mmoi anders, dan valt de achterkant op zich nog wel mee.
Geplaatst: 08.02.2007 - 16:42
door Pim_V70T5
Richard S schreef:In XC uitvoering is de nieuwe ook erg mmoi anders, dan valt de achterkant op zich nog wel mee.
zijn daar al goede foto's van?