Dat jouw Univé kantoor de adjunct-directeur van Univé schade niet kent, zegt denk ik ook wat over de kennis aldaar.Oceanracer schreef:Ik ben met jouw verhaal naar het kantoor geweest. Daar bleek toch dat iedere provincie zijn eigen "winkeltje" had. Sterker nog: Ze kennen die beste man niet eens! :?
Om dit soort (ik heb het niet geweten) verhalen te voorkomen, heb ik mijn plaatselijk kantoor en het hoofdkantoor aangesproken (in kopie aan).
Tevens is "mijn" zaak bekend bij de Stichting Univé Rechtshulp, dus als je die ook hebt..........
Wachten tot je een nieuwe ruit nodig hebt is te laat. Tip: waag er eens een brief aan. (voorbeeld heb ik wel liggen).Oceanracer schreef:Ik heb besloten het voorlopig zo te laten. Mocht ik een nieuwe ruit nodig hebben, maak ik er dan wel werk van.
Ik heb het eerst ook geprobeerd in een gesprek, de dame in kwestie wist mij te vertellen dat ik mijn verzekering op kon zeggen als ik het er niet mee eens was. Begrip??? Nee, dat kende ze niet. Quote: "Mijnheer dit zijn de voorwaarden".