Geplaatst: 21.09.2011 - 22:12
de levertijden zijn daar momenteel helaas wat onduidelijk
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
Hier heb je de info in een filmpje,lemmer schreef:Waar komt die wijsheid nu weer vandaan? Het zou leuk zijn als je dit soort reacties wat verder kon onderbouwen met een kopie van een artikel of zo??945i schreef:Jongens, 5 cilinder 215pk is een aflopende zaak, 4 cilinders komen er alleen nog maar.
Klink ook logisch, dat volvo gaat investeren in nieuwe motoren om ze daarna maar niet meer te maken.
ah, je hebt het dus gezien?sanco schreef:blond met leer? :twisted:bart simpson schreef:Blond is een nieuwe interieurkleur in de XC70 voor modeljaar 2012, maar donkerzwart kan ook nog steeds
voor diegene die tussen blond en donkerzwart niet kan kiezen is er ook espresso brown, niets off topics aansanco schreef:lijkt me spannend...
Wordt je dan niet helemaal simpel van het vele schakelen met een 8 bak.xc-men schreef:@ Bart kan je niet wat Huiswerk voor ons doen en met wat meer info komen over de nieuwe 8 Traps bak.
hier is het bericht: https://www.media.volvocars.com/uk/enha ... iaid=39887
Niet als het apparaat zijn werk net zo naadloos doet als zijn Duitse collega, erg netjes en altijd kan acc op koppel zonder heel nerveus 2 stappen terug te gaan.sbv schreef:Wordt je dan niet helemaal simpel van het vele schakelen met een 8 bak.xc-men schreef:@ Bart kan je niet wat Huiswerk voor ons doen en met wat meer info komen over de nieuwe 8 Traps bak.
hier is het bericht: https://www.media.volvocars.com/uk/enha ... iaid=39887
1) Geluidsniveau is naar ik verneem op snelheid hetzelfde, dus laag (vind ik). Wel heeft senior nu weer het schuifdak genomen en dat hoor je, ook met de 'afdekplaat' dicht. Wellicht zorgen de BLIS camera's ook voor wat extra geruis. Wel was zowel deze als de vorige voorzien van de Security Line, dus met de gelaagde ruiten. Helaas is het toerental weer relatief hoog op snelwegtempo, pak m beet 3.000r/pm bij 150km/h. Volgens anderen op dit forum is dit helemaal niet raar, maar ik mag het merk niet meer noemen, maar een zekere fabrikant uit Beieren doet het hiermee aanmerkelijk bter. De GT is gewoon een bak met relatief korte verzetten. Acceleratie op snelwegtempo is door de 30pk, 40Nm én extra turbo wel aanmerkelijk beter en vooral soepeler.lemmer schreef:Ach ik filter de zin en onzin wel, het is wel eens zonde van het forum.Thom schreef:Dat heb ik al gepost in dit topic. Maar vervolgens ging het daar niet meer over, omdat ik enigzins kritisch was op de wijzigingen per MY2012. Als je daarna nog vragen hebt, stel ze gerust
Waar ik benieuwd naar ben is het volgende;Blijft de motor lekker op koppel rijden, schakeld de GT eerder over?
- Geluidniveau in de wagen (huidige XC70 heeft een hoger toerental in de hoogste versnelling, waardoor rumoeriger tussen de 110 en 150).
Stuurgedrag, de S80 heeft blijkbaar een verbetering in het onderstel, is dit ook zo bij een XC70? is Four-c overbodig?
- Verbruik (moet ik van moeders naar vragen)
Hoor graag je reactie
Volgens mij hoef je daar niet mee te stoppen, daar zou je eerder eens mee kunnen starten. 'dud'945i schreef:Dan stop ik nu met de zinnige bijdragen.
Moet ik dit persoonlijk opvatten, of was dit een kort moment van zelfreflectie van jou kant.ruuds70 schreef:Volgens mij hoef je daar niet mee te stoppen, daar zou je eerder eens mee kunnen starten. 'dud'945i schreef:Dan stop ik nu met de zinnige bijdragen.