Ik heb een Kenu airframe gekocht met een zwart lightning oplaad snoer
Ik moet zeggen ik ben helemaal happy, verbaasd zelfs dat het zo goed werkt
http://www.kenu.com/products/airframe
Voordeel van een vastoplaad snoertje is dat het rol luikje ook nog dicht kan.
Usb oplaaf plug met kabeltje erin is te hoog
beide gekocht bij apple store, 25 euro per stuk
Dockingsplek iPhone (4s)
-
- 2nd Gear member
@mork, ziet er inderdaad ook een handig dingetje uit.
V40 D3 R-design Ice White
- robbertos
- 2nd Gear member
Ik heb deze aangeschaft. Goedkoop en werk eigenlijk ook prima!
http://www.halfords.nl/product/114849-h ... ouder.html
http://www.halfords.nl/product/114849-h ... ouder.html
Huidige auto
Volvo V40 D2 R-Design, black sapphire, Premium sound, Verlichtingspack 2, Verwarmbare voorstoelen, Extra getint glas, Keyless start, verwarmbare voorruit, R-Design plus line, Business Pack pro, 18"; Midir, BLIS, Driver alert en lane keeping aid, Heico verlagingsveren
Vorige auto's:
VW Scirocco 1.4tsi DSG gechipt naar 210PK
Volvo C30 Momentum
Peugeot 206
Ford Fiesta
Volvo V40 D2 R-Design, black sapphire, Premium sound, Verlichtingspack 2, Verwarmbare voorstoelen, Extra getint glas, Keyless start, verwarmbare voorruit, R-Design plus line, Business Pack pro, 18"; Midir, BLIS, Driver alert en lane keeping aid, Heico verlagingsveren
Vorige auto's:
VW Scirocco 1.4tsi DSG gechipt naar 210PK
Volvo C30 Momentum
Peugeot 206
Ford Fiesta
- Poekoek
- 3rd Gear member
Echt super deze how-to, heeft mij enorm geholpenHarroJansen schreef:Ik heb voor het gemak maar een soort HOW-TO gemaakt.
Ik had ook al vragen gehad via een PM.
Kabel is helemaal weggewerkt.

V40 D2 R-Design | Rebel Blue | Business Pack Pro | Winter Line | 18"; S/V60 Ixion | High Performance dakspoiler | Zwart gewrapt dak | etc. | Topic
Daarnaast privé in het bezit van een Peugeot 106 Rallye en een Citroën BX GTi 16V
Daarnaast privé in het bezit van een Peugeot 106 Rallye en een Citroën BX GTi 16V
- RalfOnline
- 1st Gear member
Ik heb gisteren de Kuda console geïnstalleerd. Het kost inderdaad behoorlijk wat moeite om hem echt goed geplaatst te krijgen, maar uiteindelijk (na veel proberen) zit ie goed en zelfs al vast zonder het schroefje. Dat is de goede positie. Het schroefje er uiteraard wel ingeschroefd en ziet er nu keurig uit. Ik twijfel alleen nog over de houder. Ik denk er over om deze te bestellen en er op te zetten: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/6626 ... ck-magnet/
Die is het meest minimalistisch.
Die is het meest minimalistisch.
v40 d2 summum | inscription crystal white | vasa leder charcoal in charcoal/blond interieur | business pack pro | premium sound | extra getint glas achter | foto's |
- Poekoek
- 3rd Gear member
Wat betreft een houder plaatsen op de Kuda console: plaats hem niet te laag op de console. Dit heb ik wel gedaan zodat de console, als mijn telefoon in de Brodit houder zit, niet zichtbaar is. Helaas is de ronde knop rechtsboven op de middenconsole nu niet heel goed meer te bedienen. Het lukt nog wel, maar minder goed. Ik overweeg dus om de houder maar wat hoger op de console te plaatsen, dan blijf ik echter wel met 2 gaatjes zitten. Daar moet ik nog even iets op verzinnen.
V40 D2 R-Design | Rebel Blue | Business Pack Pro | Winter Line | 18"; S/V60 Ixion | High Performance dakspoiler | Zwart gewrapt dak | etc. | Topic
- RalfOnline
- 1st Gear member
Goeie tip. Dank je!Poekoek schreef:Wat betreft een houder plaatsen op de Kuda console: plaats hem niet te laag op de console. Dit heb ik wel gedaan zodat de console, als mijn telefoon in de Brodit houder zit, niet zichtbaar is. Helaas is de ronde knop rechtsboven op de middenconsole nu niet heel goed meer te bedienen. Het lukt nog wel, maar minder goed. Ik overweeg dus om de houder maar wat hoger op de console te plaatsen, dan blijf ik echter wel met 2 gaatjes zitten. Daar moet ik nog even iets op verzinnen.
v40 d2 summum | inscription crystal white | vasa leder charcoal in charcoal/blond interieur | business pack pro | premium sound | extra getint glas achter | foto's |
- Mork
- 2nd Gear member
Maar ook niet te hoog!, ik wordt helemaal debiel van die Kuda.Wat betreft een houder plaatsen op de Kuda console: plaats hem niet te laag op de console
Mijn deurtje van het dashboard kastje schuurt langs de Kuda.
Gaat dus lastig dicht en open, verder het lipje dat aan de kuda zit waar zet je die tussen/achter, haak je die achter je console (zilver) of achter het zwarte kunstof.
Ik krijg het niet rotsvast gemonteerd, en vind de afstand net iets te ver weg
Daarom ben ik gegaan voor de andere oplossing
de Kenu Airframe
Telefoon breedte variabel, dichterbij en beter afleesbaar maar wel ten koste van 1 ventilatie rooster
V40 R-Design T3|Caspian Blue|Business Pack Pro|Winter Line|Premium Sound
- Poekoek
- 3rd Gear member
Dit ging niet over de montage van de Kuda zelf, die zit bij mij prima (nadat ik het lipje wat dikker had gemaakt met een stukje tape).
Hier gaat het om montage van elke willekeurige houder op de Kuda console.
Hier gaat het om montage van elke willekeurige houder op de Kuda console.
-
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Heb je misschien een plaatje van de airframe gemonteerd in je V40?Mork schreef:Daarom ben ik gegaan voor de andere oplossingWat betreft een houder plaatsen op de Kuda console: plaats hem niet te laag op de console
de Kenu Airframe
Telefoon breedte variabel, dichterbij en beter afleesbaar maar wel ten koste van 1 ventilatie rooster
Ik zit ook aan de airframe te denken maar twijfel nog een beetje.
V70 D5 '02 en V40 D2 Ocean Race '16 / V40 D2 '13 / 945 2.3 LPG-G3 '94 / S80 D5 '04
245 2.3 '93 / S80 2.5D '99 / V70 2.5D '99 / 945 2.3 LPG '93
245 2.3 '93 / S80 2.5D '99 / V70 2.5D '99 / 945 2.3 LPG '93
-
- 3rd Gear member
Ik heb binnenkort een iPhone 5S en moet mijn actieve Brodit houder voor de iPhone 4 en 4/3 dus vervangen. Iemand interesse?
Mijn V40: D2 Summum
- reingraat
- 2nd Gear member
Wellicht interessant:
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
alleen vandaag 17-12-2014 zwaar in de aanbieding.
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
alleen vandaag 17-12-2014 zwaar in de aanbieding.
[/b]D2 R-Design MY2014 - 455 Titanium Grey Metallic - PZ00 Leder Charcoal - Plus Line - Business Pack Pro - Verwarmbare voorstoelen - Zonder motor en modeltype - DAB+ - Verwarmbare voorruit - Interieurverlichting pack 2 - afneembare trekhaak
-
- 3rd Gear member
Sinds gisteren mijn iPhone 4 door een 5S vervangen. Met de 4 had ik nooit problemen. Gisteren, met de 5S in de Brodit naast de middenconsole, ging het gesprek 'schokkerig'. Het geluid van de persoon waarmee ik sprak haperde steeds. Legde ik de telefoon ergens anders (dus uit de Brodit gehaald), dan was het goed...LightStar schreef:Ik heb een iPhone 5 en heb de storing ook... wat wel apart is dat muziek via bluetooth streamen perfect gaat....spacewagon schreef:En náást het rooster? Dus op de plek van de Kuda console?Patrickv schreef:Ook de iPhone 5....
Als ik deze ter hoogte van de rooster houd heb ik ook storing.....
Hmmzzz...
Mijn V40: D2 Summum
-
- 2nd Gear member
Deze Kenu airframe heb ik ook, wat een ideaal dingetje zegMork schreef:Ik heb een Kenu airframe gekocht met een zwart lightning oplaad snoer
Ik moet zeggen ik ben helemaal happy, verbaasd zelfs dat het zo goed werkt
http://www.kenu.com/products/airframe
Voordeel van een vastoplaad snoertje is dat het rol luikje ook nog dicht kan.
Usb oplaaf plug met kabeltje erin is te hoog
beide gekocht bij apple store, 25 euro per stuk

Mvg,
HP
Besteld: Volvo XC40 B4 MY21 Inscription Pebble Grey Metallic met o.a. 19", Driver Assist, Climate, Versatility, Audio & Park Assist, Getint Glas
2017-2020: Audi A3 e-tron 150kw
2013-2017: Volvo V40 D2 R-Design MY14 Titanium Grey
Daarvoor: VW Golf GT Mk6 Highline 5d 1.4 TSI 118Kw (@160pk) DSG, BMW 318 Executive edition
Daarvoor: VW Golf GT Mk6 Highline 5d 1.4 TSI 118Kw (@160pk) DSG, BMW 318 Executive edition
-
- 2nd Gear member
Gebruikt iedereen de USB aansluiting in de middenarmsteun om de mobiele telefoon op te laden? Is het niet mogelijk om ergens uit de zekeringengroep een nieuwe spanning weg te halen en netjes achter het dashboard naar de zwevende console te brengen?
Ik vind het trouwens onbegrijpelijk dat moderne auto's hier niet wat beter op zijn voorbereid. Ik ken best veel V40 rijders die naast een prachtige auto ook nog eens een mobiele telefoon hebben...
Ik vind het trouwens onbegrijpelijk dat moderne auto's hier niet wat beter op zijn voorbereid. Ik ken best veel V40 rijders die naast een prachtige auto ook nog eens een mobiele telefoon hebben...

Opel Kadett, Citroen AXE, Volkswagen Passat, Mitsubishi Colt, Mitsubishi Carisma, Mitsubishi Outlander, Opel Zafira, Volvo V50, Mercedes A-klasse,
Volvo S60, Volkswagen Golf, Audi A3
Volvo S60, Volkswagen Golf, Audi A3
- Poekoek
- 3rd Gear member
Ik heb ook de kabel door de middenconsole getrokken en komt ook via het rubberen matje omhoog. Als ik de kabel niet gebruik druk ik 'm zo ver mogelijk terug zodat alleen het eindstukje van de USB kabel nog boven het matje uit komt. Voor mij een prima oplossing.
- HakanC
- 3rd Gear member
Ik heb een Brodit active houder voor mijn Sony Xperia Z1. Ik heb de uitvoering voor de vaste aansluiting. Dus niks met sigarettenaansteker of USB. Kabels zijn gewoon aangesloten aan de bestaande bekabeling (in dit geval aan die van de sigarettenaansteker, omdat ik zeker weet dat deze geen storing kan geven aan het systeem van de auto)Spazz67 schreef:Gebruikt iedereen de USB aansluiting in de middenarmsteun om de mobiele telefoon op te laden? Is het niet mogelijk om ergens uit de zekeringengroep een nieuwe spanning weg te halen en netjes achter het dashboard naar de zwevende console te brengen?
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
-
- 2nd Gear member
Heb jij idd een foto van waar jij de airframe hebt gemonteerd @ MorkJacoS80 schreef:Heb je misschien een plaatje van de airframe gemonteerd in je V40?Mork schreef:Daarom ben ik gegaan voor de andere oplossingWat betreft een houder plaatsen op de Kuda console: plaats hem niet te laag op de console
de Kenu Airframe
Ik zit ook aan de airframe te denken maar twijfel nog een beetje.

Besteld: Volvo XC40 B4 MY21 Inscription Pebble Grey Metallic met o.a. 19", Driver Assist, Climate, Versatility, Audio & Park Assist, Getint Glas
- Mork
- 2nd Gear member
Ik heb twee foto's gemaakt en hoop dat het nu wat duidelijkheid geeft
Ik ben er erg tevreden over.
Zeker ook omdat er zacht rubber gebruikt wordt om de airframe in het ventilatierooster te klemmen

Ik ben er erg tevreden over.
Zeker ook omdat er zacht rubber gebruikt wordt om de airframe in het ventilatierooster te klemmen

V40 R-Design T3|Caspian Blue|Business Pack Pro|Winter Line|Premium Sound
- Tsjemp
- 3rd Gear member
@Mork. Beweegt het frame wanneer je de telefoon er in stopt? Kan het inderdaad zo makkelijk met 1 hand als het filmpje doet geloven.
Beweegt de telefoon bij het bedienen?
Netje zo dat zwarte kabeltje.
Beweegt de telefoon bij het bedienen?
Netje zo dat zwarte kabeltje.
V70 d3 lim.edition V60 d6 Summum, V70 d5 momentum, V40 d2 momentum, V70 d5 edition1, V70 alt, 850 TDI, V40 lpg oud, 244 DL, 245GL, 242DL eva