Ik citeer het laatste commentaar:Paul schreef: Mooie review en goed aankoop advies!
"Tip dus: koop een V60 T6, Heiko chip, die dempers eronder en je houdt geld over voor een leuke 2ehands trackday auto!"
Ik citeer het laatste commentaar:Paul schreef: Mooie review en goed aankoop advies!
Pecuniam Volvere necesse est ................................ Er zullen best mensen met geld te veel zijn en het zijn jouw woorden: "Volvo leip".diesel01 schreef: Dat lukt dus niet want dan moet je de andere optie's er nog bij doen en zit je weer aan die euroton.
Bovendien zijn er mensen die niet van het circuit houden maar wel een Polestar willen hebben.
Je zult overigens zien dat de Polestars die naar NL komen zo weg zijn, ik heb vroeger een werkgever gehad die een gele T5r kocht met alles er op en aan.
Die zat ook aan een ton in guldens maar was helemaal Volvo leip, heeft later zijn leven gered toen hij bij Veendam een enorme schuiver maakt en een verkeersbord+boom via de rechterkant naar binnen kreeg.
Nee het was hem ook gelukt in een minder krachtige auto, dat duurt alleen even langer om op stoom te komen.Boreas schreef:Pecuniam Volvere necesse est ................................ Er zullen best mensen met geld te veel zijn en het zijn jouw woorden: "Volvo leip".diesel01 schreef: Dat lukt dus niet want dan moet je de andere optie's er nog bij doen en zit je weer aan die euroton.
Bovendien zijn er mensen die niet van het circuit houden maar wel een Polestar willen hebben.
Je zult overigens zien dat de Polestars die naar NL komen zo weg zijn, ik heb vroeger een werkgever gehad die een gele T5r kocht met alles er op en aan.
Die zat ook aan een ton in guldens maar was helemaal Volvo leip, heeft later zijn leven gered toen hij bij Veendam een enorme schuiver maakt en een verkeersbord+boom via de rechterkant naar binnen kreeg.
Begrijp ik je goed dat het grote aantal pk's van die gele T5r eerst het leven van je werkgever gevaar heeft gebracht en diezelfde T5r door de toenmalige veiligheidsvoorsprong van Volvo vervolgens weer heeft gered? Toch een beetje omslachtig![]()
Overigens begrijp ik heel goed dat mensen (te) veel geld aan een auto uitgeven - ik heb zelf ook die neiging, maar zou voor die euroton toch wat anders dan een gepimpte en fiscaal onevenredig zwaar belaste V60 uitzoeken en ook geen "performance car". Aan een Range Rover (Sport) of (wie weet) aan de nieuwe XC90 zou ik dan gaan denken.
We raken wat off topic, geloof ik. Ik ben het eigenlijk wel eens met wat je letterlijk zegt, maar niet met het tegendeel ervan ( en dat bedoel je eigenlijk natuurlijk). Tegenwoordig hoor ik wel eens dat de tijd voorbij is dat je met een auto iets wil zeggen (en dus de auto steeds minder statussymbool is). En daar zit wel iets in: datgene wat ermee gezegd werd, was en is niet altijd even hoogstaand en soms is de auto deftiger dan zijn bestuurder. Met zo'n RAV4 of CR-V zeg je inderdaad niets overbodigs en dat heeft ook wel iets.diesel01 schreef: .......................................
Trouwens wat een proletenbakken joh, die RR of XC, dat heb je toch 90% van de tijd helemaal niet nodig.
Een Toyota Rav4 of een Honda CRV is dan voldoende, weleenswaar niets zeggend maar wel voldoende.![]()
Driving_Volvo schreef: Met de automaat kunnen ze bijv. leven. Kan beter, maar ook slechter. Het is niet slecht ! Onderstel is geweldig en de beste van de 4 op de Hockenheimring, motor ook, al wordt die bovenin wat lui, remmen zijn geweldig, al moet je ff wennen aan het sponsige gevoel volgens hun.
Behoorlijk accuraat zo te zien.Walter schreef: kijk, beste resultaten! Ga je je bijna afvragen hoe neutraal die Werner Budding er naar gekeken heeft...
Misschien toch de toekomstige doelgroep, mannetjes met een petjePaul schreef: Mooi dat er al een mannetje met een petje naast staat![]()