Maat het is waar het blijft nog pure speculatie...
De maattekeningetjes tonen nog het pré-facelift model...Jers3n schreef:Kijk ook eens naar de technische specs van de 60-serie MY14 en die van de V/XC70 & S80 MY14. Daar staan toch nog de oude bakken in vermeld?
119 grStijn123 schreef:Hoe zit het met de uitstoot voor de V60 D3 manueel? Is er iets veranderd?
Per modeljaar is er een aantal vastgestelde chassisnummers. Die worden verkocht aan de importeurs, vandaar de Nordic. Zodra die chassisnummers gebouwd zijn, gaan ze verder met het nieuwe modeljaar. Dus MY2014 komt alleen eerder als iedereen snel MY13 koopt. En de nieuwe verwacht ik niet direct als Nordic, nog geen idee wat er met de prijzen gaat gebeuren. Dat zal naar verluidt in april duidelijk gaan worden.s60 schreef: Momenteel heeft Volvo voor de V70 een "Nordic" uitvoering in de aanbieding.
Maar als ik dit zo zie kan ik beter even wachten met een nieuwe V70. Ik denk dat ze de gefacelifte versie toch snel op de markt zullen brengen omdat er meer mensen zullen zijn die nu hun aanschaf even zullen uitstellen. Wellicht weer met een aantrekkelijk pakket erop.
Daar hebben ze het wel steeds over gehad...rsnhakan schreef:Is het mogelijk om Sensus Connected Touch in de huidige modellen te gebruiken?
rsnhakan schreef:Is het mogelijk om Sensus Connected Touch in de huidige modellen te gebruiken?