Pagina 2 van 2

Geplaatst: 16.02.2007 - 15:37
door Fat Rat
Hmm misschien heb je ook wel een dashboard unit van de 940 omdat daar gedeeltelijk in '91 dezelfde electronica in zat....
In je eerste post zeg je dat je een VDO heb, weet je dit zeker, is het misschien toch niet dat andere merk dan?

Geplaatst: 16.02.2007 - 15:40
door Swieb
volgens de gegevens hier op het forum zou het een vdo moeten zijn, Er staat alleen geen tekst op de unit zelf, dat zou het allemaal wel vergemakkelijkt hebben.
Gelukkig is degene die me de laatste teller geleverd heeft et de foto's aan de slag en als hij er een heeft stuurt hij die portovrij weer op. Dus hopen dat hij er een heeft.............

Geplaatst: 16.02.2007 - 15:46
door Fat Rat
ik hoop het ook voor je
is toch wel fijn als je beetje in kan schatten hoever je nog te gaan hebt op je tank gas.

Geplaatst: 16.02.2007 - 15:47
door Swieb
echt wel, nu is het zeker multipel gok. Een kleine meevaller, hij loopt ook nog goed op benzine (dat doet de 142 niet meer hihi)

Geplaatst: 16.02.2007 - 16:22
door Fat Rat
hmm mijne snapt benzine jammer genoeg niet zo goed meer....
Beetje nadeel van een B230K die starten direct op gas, dus je hoeft ze nooit benzine te voeren.

Geplaatst: 16.02.2007 - 16:33
door Swieb
Ben blij dat ik dat er niet ook nog bij heb, dan had ik een regelrecht probleem pfffffffffff. Ik heb nml ook geen idee hoeveel hij verbruikt momenteel.......

Geplaatst: 19.02.2007 - 18:41
door MaGNeT
Fat Rat schreef:hmm mijne snapt benzine jammer genoeg niet zo goed meer....
Beetje nadeel van een B230K die starten direct op gas, dus je hoeft ze nooit benzine te voeren.
Ik durf die van mij niet eens op benzine te starten.

Na 6 jaar stilstaan vermoed ik dat ik dan gelijk de carberateur een grote schoonmaak moet geven :p

Geplaatst: 19.02.2007 - 18:59
door Fat Rat
lol ja, na de eerste keer proberen te starten op benzine(gas op) kon ik 2 dagen later een boegie vervangen, was helemaal groen