Opstartproblemen na rijden op benzine

De auto's met kleurrijke bijnamen als the brick, de baksteen.
Pimguin
1st Gear member

Nou, het probleem is opgelost, allemaal hartelijk dank voor de hulp, het was allemaal een beetje suf... :(
Ik had laatst namelijk de contactpuntjes van de verdelerkap schoongemaakt. Ik vond echter al dat de verdelerkap moeilijk vast te zetten was en had het idee dat er iets niet goed zat, maar ik wist niet wat. Vrijdag echter kwam ik er wel achter...de rotor zat verkeerd om. Dat verklaard natuurlijk ook het backfire... :oops: zoals verwacht startte de auto na het draaien van de rotor direct, een te lage druk in de gastank heb ik nog nooit meegemaakt. De auto maakte alleen wel wat herrie....nou ja, best wel veel....kortom, achterste demper van de uitlaat was aan de bovenkant compleet opengescheurd, ik hoop nog eens een fotootje te plaatsen, het is echt een bruut gezicht :evil: die is meteen vervangen, en nu loopt alles weer als een zonnetje, met schone contactpuntjes zelfs als nooit tevoren :P
Aantje
4th Gear member

Mooizo, en nog veel rijplezier. Vergeet nou niet om je tank benzine een keer leeg te rijden :P, start die daar dadelijk ook goed op. ;)
Fat Rat
5th Gear member

kijk eens aan goed nieuws, beetje balen dat zoiets dan pas na een poosje opspeelt. Dan ga je er namelijk niet direct naar zoeken.
Ik heb btw wel eens een te lage druk gehad, ik kon toen ook dik 56 liter tanken(70l bruto 56l netto). Ik moest toen dan ook noodgedwongen overstarten naar benzine(wat ook op dampen na ook op was, ik had de wagen toen de 4e dag)
Red Blocks Forever and a day

S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's

Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
Plaats reactie

Terug naar “De 140 - 240 - 160 - 260 series”