Slecht geluid aan andere kant Bluetooth telefoonset s40 my09

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

Hoe kan ik mijn adresboek handmatig synchoriseren dan?
lancer
6th Gear member

Bij een parrot moet je de carkit eerst in de ontvangst modus zetten, daarna alle adressen aanvinken op de telefoon en send.

Ik heb nog nooit echt met een volvo carkit gewerkt (1x in een S80, maar dat was met de Nokia die ik voor de E50 had), dus ik zou niet weten hoe dat dan moet.
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

Oke, dus dit gaat erg moeilijk worden.. Moeten we maar een keer naar de dealer toe..
jozic
2nd Gear member

rsnhakan schreef:Hoe kan ik mijn adresboek handmatig synchoriseren dan?
Start je auto
Wacht even tot je telefoon is verbonden
Klik op Menu (in je auto)
Dan op Bluetooth
Dan de verbinding verbreken
Dan vanuit je telefoonboek "contacten verzenden via Bluetooth"
Zoekt naar Bluetooth en Selecteer My Car. Ga zo door met veel voorkomende uitgaande nummers of probeer in een keer alles te versturen. Lukt niet altijd...
Daarna je telefoon weer koppelen met de auto
Als het goed is lukt het zo
Let op dat je per contact het telefoonnummer hebt staan op +316... ipv 06...
Het gaat er dus om dat je tijdens het verzenden van je visitekaartje geen verbinding hebt met Bluetooth.

Succes!
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Voor Nokia Serie 60 toestellen (de wat duurdere smart-achtige-phones) is er een update beschikbaar welke zorg draagt voor het automatisch syncen van adresboek en nog wat bluetooth-carkit grappen en grollen. Deze installeren op je toestel, en doen wat er in het scherm komt bij het opstarten van de app.

http://www.volvotech.eu/downloads/adresboek-fix.zip

Grt
Bob
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

jos.vander.meij schreef:
rsnhakan schreef:Hoe kan ik mijn adresboek handmatig synchoriseren dan?
Start je auto
Wacht even tot je telefoon is verbonden
Klik op Menu (in je auto)
Dan op Bluetooth
Dan de verbinding verbreken
Dan vanuit je telefoonboek "contacten verzenden via Bluetooth"
Zoekt naar Bluetooth en Selecteer My Car. Ga zo door met veel voorkomende uitgaande nummers of probeer in een keer alles te versturen. Lukt niet altijd...
Daarna je telefoon weer koppelen met de auto
Als het goed is lukt het zo
Let op dat je per contact het telefoonnummer hebt staan op +316... ipv 06...
Het gaat er dus om dat je tijdens het verzenden van je visitekaartje geen verbinding hebt met Bluetooth.

Succes!
Dankjewel! Ga het zo proberen :D
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

Helaas :( Als ik mijn contacten of mijn visitekaartje wil sturen, zegt die "verbinding mislukt" Ook als mijn telefoon niet met onze auto verbonden is, ik heb geprobeerd sim en telefooncontacten te versturen, maar het lukt niet..

Heb het net met de Garmin nuvi 760 uitgeprobeerd, gaat perfect! Ik krijg zo'n carkit symbooltje in mijn telefoon, en bij de V50 krijg ik dat niet..
Mir
3rd Gear member

erg leuk.. ik heb sinds kort een onbekend telefoonnummer in mijn auto-telefoon-lijst staan.

Ik bel mijn vriendin en kreeg een elkse aan de lijn! Ik dacht; dat heb ik vast fout gedaan.. maar de 2e keer weer een elske!

Ik heb nu 2 keer mijn vriendin in de lijst staan, maar met 2 nummers, waarvan ik 1 nummer niet ken! :-/ Hoe komt die er in hemelsnaam in?!

Tevens vind ik het vervelend dat ik de naam niet zie als ik voice recognision heb gebruikt. Dan zie ik alleen "Belt".
Mir
3rd Gear member

Nou..zojuist mn auto weer opgehaald..

Ze hebben er nieuwe software in gezet en wat veranderd aan instellingen (waarom doen ze zoiets niet direct.. ik twijfel dus aan het feit dat ze het gedaan hebben). Maar ik heb direct m'n vriendin gebeld die me kon vertellen dat het allemaal een stuk duidelijker was! Ik zal het de komende dagen gaan merken! zou erg mooi zijn! :)
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

Oke mooi zo! Misschien moeten wij ook is naar de dealer :)
jozic
2nd Gear member

"Deze installeren op je toestel"

VolvoTech, hoe doe je dat?
jozic
2nd Gear member

rsnhakan schreef:Helaas :( Als ik mijn contacten of mijn visitekaartje wil sturen, zegt die "verbinding mislukt" Ook als mijn telefoon niet met onze auto verbonden is, ik heb geprobeerd sim en telefooncontacten te versturen, maar het lukt niet..

Heb het net met de Garmin nuvi 760 uitgeprobeerd, gaat perfect! Ik krijg zo'n carkit symbooltje in mijn telefoon, en bij de V50 krijg ik dat niet..
Hakan, hoe oud is je telefoonsoftware dan? *#0000# intoetsen op je Nokia telefoon.
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

Ik heb een Samsung :wink: (D900)
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

jos.vander.meij schreef:"Deze installeren op je toestel"

VolvoTech, hoe doe je dat?
@jos,

Met de Nokia synchronisatie tool. (PC Suite)
Daarmee kun je ook apps installeren.

Groet
Bob
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

VolvoTech, ik heb ook een synchronisatie tool op mijn computer voor mijn Samsung, kan dit ook helpen, om mijn telefoonboek over te krijgen?
liquid_force
6th Gear member

hoi Bob,

heb je deze file nog? ik kan hem online nergens meer vinden ...
arnoud
8th Gear member

Even terug komen naar het originele onderwerp van dit topic: vooral in auto <-> auto gesprekken (dus als beide gesprekspartners rijden) krijg ik ook nog wel eens klachten over de verstaanbaarheid. Ook moet het volume eigenlijk bijna helemaal open om het nog te kunnen volgen.

Dit maakt niet uit of ik mijn Samsung i780 of iPhone 3G gebruik.

Zou hier ook wel verbetering in willen hebben...
XC60 T6 Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
Mir
3rd Gear member

Ik merk wel sterk verschil tussen een wat ouder toestel en een nieuwer toestel. Helderder geluid en het kan ook harder!

Ook een telefoon in de kofferbak leggen is geen succes voor je kwaliteit!
didio
2nd Gear member

Ik heb hier zelf ook last van.. in mijn oude Volvo S60 met een mrHandsfree bluetooth systeem had ik er last van dat mensen mij niet konden verstaan, ik versta de mensen zelf prima.

Nu heb ik mijn nieuwe S80 met ingebouwde bluetooth van Volvo zelf en weer het zelfde probleem.

Ik heb een IPhone 3G met de laatste versie software erop..

Andere IPhone 3G gebruikers hier aanwezig die het zelfde probleem hebben of juiste niet.
Volvo S80 2.5T Summum
Volvo S60 2.4 140PK Edition
didio
2nd Gear member

Net op het Apple forum gelezen dat je via bluetooth iemand moet bellen, en tijdens het bellen op je Iphone (eventueel ook bij andere merken telefoons) je volume (op dat moment bluetooth volume) voluit moet zetten..

Het geluid zou dan goed moeten zijn..

Ik ga het morgen testen met mijn iphone.
Volvo S80 2.5T Summum
Volvo S60 2.4 140PK Edition
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”