He!
Ik krijg alleen maar klachten dat mensen mij heel zacht en slecht verstaan en ze zelf in een regen van echo terug horen!
Ik rij morgen eens even langs denk ik..
Ik heb verbinding met een nokia 6021..
ik zelf hoor de mensen perfect! (al mag het iets harder..)
Slecht geluid aan andere kant Bluetooth telefoonset s40 my09
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
volume misschien even regelen tijdens het gesprek?
Volvo for life
- joost_sipkes
- 2nd Gear member
Plaats van de microfoon en eventueel de richting waar die in staat??
460 2.0l
S70 2.5 europa 1998
S80 2.4 170PK 2002 Automaat G3
S70 2.5 europa 1998
S80 2.4 170PK 2002 Automaat G3
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
gebruik het systeem ook, herken je probleem alleen niet, ga morgen eens beter kijken
Volvo for life
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Ik weet niet of ik hier een apart topic voor moet openen? Heb het in het S40-V50 series geprobeerd, maar geen werkende antwoord gekregen.
Maar het gaat ook over de Geintergreerde bluetooth systeem van Volvo (Gaat om een Volvo V50 MY 2009):
Ik kan mijn telefoon (Samsung D900) koppelen aan het systeem van Volvo, dat werkt, hij synchoriseert mijn telefoonboek, als die daar klaar mee is, wil ik in mijn telefoonboek (dan zegt die uren lang: Laden telefoonboek Moment A.u.b.) Heb nog nooit met mijn telefoon in onze auto kunnen bellen, werkt niet, ook heb ik het telefoonboek niet kunnen openen. Heb een visitekaartje proberen te sturen, zegt die: Fout. Weet iemand waar het aan ligt? Moet ik misschien iets met de "Band" van de telefoon veranderen?: GSM 900/1800, GSM 850/1900 of Quad-Band, wat ik gebruik is Quad-Band.
Zou graag een oplossing hiervoor zien.
Alvast bedankt!
Maar het gaat ook over de Geintergreerde bluetooth systeem van Volvo (Gaat om een Volvo V50 MY 2009):
Ik kan mijn telefoon (Samsung D900) koppelen aan het systeem van Volvo, dat werkt, hij synchoriseert mijn telefoonboek, als die daar klaar mee is, wil ik in mijn telefoonboek (dan zegt die uren lang: Laden telefoonboek Moment A.u.b.) Heb nog nooit met mijn telefoon in onze auto kunnen bellen, werkt niet, ook heb ik het telefoonboek niet kunnen openen. Heb een visitekaartje proberen te sturen, zegt die: Fout. Weet iemand waar het aan ligt? Moet ik misschien iets met de "Band" van de telefoon veranderen?: GSM 900/1800, GSM 850/1900 of Quad-Band, wat ik gebruik is Quad-Band.
Zou graag een oplossing hiervoor zien.
Alvast bedankt!
Beste Hakan,
Kijk even bij de onderstaande URL (blz. 5/6 van 12), dan zie je dat de Samsung D900 niet voorkomt als compatibel met Volvo.
Overigens mijn Nokia 6310i ook niet, maar deze doet het wél,
maar ... niet alle functies.
http://www.volvocars.com/SiteCollection ... erview.pdf
Kijk even bij de onderstaande URL (blz. 5/6 van 12), dan zie je dat de Samsung D900 niet voorkomt als compatibel met Volvo.
Overigens mijn Nokia 6310i ook niet, maar deze doet het wél,
maar ... niet alle functies.
http://www.volvocars.com/SiteCollection ... erview.pdf
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Maar ik kan hem wel connecten.
- Denniskl
- 5th Gear member
Ik vind het raar dat niet alle bluetooth toestellen met het systeem kunnen werken.
De belangrijkste functies moeten het toch gewoon doen?
Denk dat je een software-fout hebt.
Zal de dealer toch iets moeten weten. (lijkt mij)
De belangrijkste functies moeten het toch gewoon doen?
Denk dat je een software-fout hebt.
Zal de dealer toch iets moeten weten. (lijkt mij)
Volvo S40, 1.8, 2001, Volvo S40, 2.0 T, 2003
[rainbow]Volvo S60, 2.0 T, 2003[/rainbow]
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Veel nieuwe smartphones werken maar heel beperkt met het (vast alweer verouderde) bluetoothsysteem.
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
.
Het lijkt mij niet dat het BT-systeem in de auto de oorzaak is.
Immers vele toestellen doen het gewoon wel,
ook 'koelkast' [BT-versie 1.0] modellen.
Echter zijn dan niet alle fucties van de telefoon, via de BT-carkit beschikbaar.
Mij valt op, dat met name de 'smartphones' problemen opleveren.
Het lijkt mij niet dat het BT-systeem in de auto de oorzaak is.
Immers vele toestellen doen het gewoon wel,
ook 'koelkast' [BT-versie 1.0] modellen.
Echter zijn dan niet alle fucties van de telefoon, via de BT-carkit beschikbaar.
Mij valt op, dat met name de 'smartphones' problemen opleveren.
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Inderdaad, omdat die vaak op nieuwe mobile software platforms draaien
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Mijn telefoon heeft een aantal bluetooth diensten:
O.a. Handsfree: "Gebruikt om inkomende en uitgaande gesprekken te voeren Bluetooth carkits" Zo staat het in mijn mobiel beschreven, vind ik het wel erg raar dat hij het niet doet.. Via de Garmin nüvi 760 kan ik hem gewoon gebruiken.. Dus zou aan de auto liggen.
O.a. Handsfree: "Gebruikt om inkomende en uitgaande gesprekken te voeren Bluetooth carkits" Zo staat het in mijn mobiel beschreven, vind ik het wel erg raar dat hij het niet doet.. Via de Garmin nüvi 760 kan ik hem gewoon gebruiken.. Dus zou aan de auto liggen.
.
Op blz. 8 van het overzicht, staat o.a.;
BT or BT core
The Bluetooth core specifications define how to setup and use a connection to another Bluetooth device.
The information given shows the version of Bluetooth core specifications that the listed device is based on.
Bluetooth core versions are backwards compatible.
Functions from the lowest version of the two connected devices will be available.
The car hands free system is based on version 1.1.
Op blz. 8 van het overzicht, staat o.a.;
BT or BT core
The Bluetooth core specifications define how to setup and use a connection to another Bluetooth device.
The information given shows the version of Bluetooth core specifications that the listed device is based on.
Bluetooth core versions are backwards compatible.
Functions from the lowest version of the two connected devices will be available.
The car hands free system is based on version 1.1.
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Hoe kan ik weten welk versie ik heb?
- lancer
- 6th Gear member
Volgens mij draait de Samsung het S60 (LOL) Symbian operating system. Ik heb een Nokia E50 gehad met hetzelfde OS. Deze kon niet automatisch het adresboek syncen. Handmatig kon ik wel de hele boel overzetten. Dat is een probleem van het S60 systeem. Je zou eens kunen kijken of er nieuwe firmware is voor je Samsung, maar ik geef je weinig hoop.
In dit geval is de ene bluetooth implementatie de andere niet. Bij gebrek aan een goed beschreven standaard voor bluetooth carkits is de consument in dit geval de dupe.
In dit geval is de ene bluetooth implementatie de andere niet. Bij gebrek aan een goed beschreven standaard voor bluetooth carkits is de consument in dit geval de dupe.
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Mijn N80 doet het ook icm bluetooth Parrot, maar ook beperkt. Handmatig het hele adresboek selecteren en dan verzenden.
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
- lancer
- 6th Gear member
Dat bedoel ik. Maar als de communicatie tussen carkit en telefoon niet goed is en de carkit vraagt het adresboek en de telefoon geeft het niet.....hans anesthesie schreef:Mijn N80 doet het ook icm bluetooth Parrot, maar ook beperkt. Handmatig het hele adresboek selecteren en dan verzenden.
Wellicht dat ergens in de carkit aangegeven kan worden dat het adresboek niet automatisch gesynced moet worden.
Parrot is qua compabiliteit zo'n beetje het beste betaalbare product op de markt.