Plaatjes?
Nee nog net niet, hij is week 45 geproduceerd, dus geen standaard USB bij High Performance. Ik heb een USB/IPOD adapter dus ik mis het ook verder niet.allardoes schreef:Gefeliciteerd. Ben ook benieuwd naar de foto's. Heeft jou auto standaard een audio USB aansluiting of nog niet?
Je hebt uiteindelijk toch 2 mnd op je auto moeten wachten. Was dit standaard of zat er ergens vertraging?
Veel fijne kilometers gewenst.
Op zich niet, de bluetooth is bij deze geïntegreerd, dus dat vind ik wel een flinke verbetering (hadden ze naar mijn mening al vel eerder moeten doen). Verder merk je dat een diesel (vooral bij lage toerentallen) gewoon meer kracht heeft dan een benzinemotor, hoewel de 2.4 ook heerlijk reed. Alleen mis je nu het (bescheiden) roffeltje van de vijf cylinderPaul schreef:En was er veel verschil met je MY08?
Plaatjes?
Ik zal er komend weekend eens een paar maken, wordt zo onderhand wel tijd! Hoop alleen dat hij er dan nog een beetje toonbaar uitziet, met dit weer wordt met de hand of in de box wassen wat lastiger. Ik ben nl. niet zo'n fan van de wasstraatKoots schreef:Mike, waren er al foto's van jouw V50 op dit forum verschenen?
Ik had dit het afgelopen weekend willen doen, maar hij is zo vies dat ik de nummerplaat niet meer kan lezen, wassen het afgelopen weekend leek me, gezien het weer, niet echt goed. volgende week dan maar.Koots schreef:Mike, waren er al foto's van jouw V50 op dit forum verschenen?