Paar V40 vragen: "is dit normaal"...?
-
- 2nd Gear member
Ach, het is de discussie haast niet waard, maar: ik vertrouwde de verkoper niet, maar de auto wel; en ik kan meestal autos redelijk inschatten. Dan kun je nog steeds (of juist) dure pech hebben als je er naast zit, maar that's part of the game.
-
- 2nd Gear member
Ach, ik ben nog steeds blij dat ik 'm gekocht heb, ondanks alles (en vooral niet dankzij de asshole verkoper).
UPDATE:
* De LPi installatie werkt nog steeds na mijn 5-euro-stekker-reparatie! Ohhh yeah.
* Ik heb de busjes van de versnellingspook connector - of hoe heet dat ding - laten vervangen bij de dealer. 40 piek all in, heb ik goedkoper gezien hier op het forum, maar de bak is er enorm op vooruit gegaan! Schakelt weer als nieuw, alle problemen weg. Hoefde niks bijgesteld te worden. Me happy.
UPDATE:
* De LPi installatie werkt nog steeds na mijn 5-euro-stekker-reparatie! Ohhh yeah.
* Ik heb de busjes van de versnellingspook connector - of hoe heet dat ding - laten vervangen bij de dealer. 40 piek all in, heb ik goedkoper gezien hier op het forum, maar de bak is er enorm op vooruit gegaan! Schakelt weer als nieuw, alle problemen weg. Hoefde niks bijgesteld te worden. Me happy.
- Mathijs T-4
- 3rd Gear member
oh dat is fijn zeg! goedzo, je zou maar de bak moeten vervangen... en 40euro valt best mee..
goed weekend dus
goed weekend dus

Volvo V40 T4, kleur 332, Gaspra's, Luxury- Line & Exclusive- Line, volledig creme leer, Automaat, Cruise Control, ECC, HU-655. Verkocht!