Pagina 2 van 2
Geplaatst: 29.01.2009 - 08:15
door Pritchard
Als ik op de snelweg rijd, kan het reinigen van de roetfilter toch wel 15 minuutjes duren, met een gigantisch verbruik erbij, gratis voor niks

Geplaatst: 29.01.2009 - 09:20
door Stevys88
13.6 liter per 100km is dan niet vreemd. Je ziet de brandstofmeter dan ook teruglopen. Eigenlijk is het schandalig. Kunnen we niet met z'n alle naar Volvo, tegelijk, moet effect hebben lijkt mij. Want als ik hier zo lees heeft iedere 2.0D het.
Maar het is wel zo, ooit duurt het 1-minuut, en ooit duurt het drie dagen.... dat kan ik niet snappen.
Geplaatst: 29.01.2009 - 18:10
door pieter007
inderaad same story here ,
blijven zagen bij je dealer !
ze zeggen altijd dat ik de enigste ben ...
dan zeiden ze is een keer dat het normaal is wat ik heb , waarop ik zei.. als ik de enige ben is het toch niet normaal ?
Geplaatst: 30.01.2009 - 22:15
door Cocky
pieter007 schreef:inderaad same story here ,
blijven zagen bij je dealer !
ze zeggen altijd dat ik de enigste ben ...
dan zeiden ze is een keer dat het normaal is wat ik heb , waarop ik zei.. als ik de enige ben is het toch niet normaal ?
haha das een goeie! Tja ik rij nu met fel afwisselende resultaten, ene keer als ik m start is het een deugd om mee te rijden, andee keer als ik m start is het balen van tijds.. schokken, verbruik dat raar doet, dan weer ok.. pfff
Geplaatst: 01.02.2009 - 13:29
door pieter007
ga nog maar eens langs de dealer ,
meg je probleem nog eens uit en zeg dat het zo niet meer verder kan enz ..
willen ze dan nog persies niet echt iets doen ,
mail dan gewoon naar volvo ,
heb ik ook gedaan , Plots 2 dagen later telefoon van de dealer dat ze nog eens wat gaan vervangen en terug schot in de zaak !
je moet er echt wat blijven achterzitten anders gebeurt er niet veel vind ik
Geplaatst: 02.02.2009 - 16:58
door Cocky
mja, kzegget, tis zonde voor zo'n merk dat de service zo lam is..
Geplaatst: 02.02.2009 - 18:05
door pieter007
sommige momenten denk je .. mooie service
en de volgende keer ... man man man doen ze nu niets ?
Geplaatst: 02.02.2009 - 18:11
door Stevys88
Volgens mij is het ook heb goed / val goed wat betreft de baliemedewerker of monteur...
Geplaatst: 04.02.2009 - 06:27
door Cocky
Bij een merk als volvo, waar toch een bepaalde kwaliteit aan vast hangt zou een bezoek aan de garage niet mogen afhangen van geluk, maar van efficiƫntie.. Als ik matige resultaten wou of me geen bal aantrok van hoe die bak zou bollen kocht ik wel een lada aan een kwart van de prijs wellicht..
Geplaatst: 18.02.2009 - 13:51
door Cocky
Iemand dat filmpje gezien op internet van op de nederlandse televisie? Ging over de problemen met de EPR klep.. de media is niet mals geweest voor volvo, alweer blijk van povere service bij de garages.. Vraag me af wanneer er actie omtrent ondernomen zal worden ..