Idd de vering is ook stugger wat wel het weg contact ten goede komt.volvo schreef:Als aanvulling (immers ik rij nu ook 3 dagen in mijn gloednieuwe S60): ik vind de vering stugger t.o.v. model 2004. De afwerking is duidelijk mooier. Uiteraard het RTI-systeem is veel mooier t.o.v. de HU-1205.
moet ik je teleurstellen. Ik moet erbij vertellen dat ik momenteel niet veel snelweg kilometers maak. Ik probeer wel mijn rechtervoet te beheersen (en dat lukt meestal wel), maar zuiniger dan ca. 9,5 liter per 100 km zit er denk ik niet in.Ik verwacht echter wel dat nadat mechaniek goed is ingelopen het verbruik nog wel zal dalen
Helemaal eens, moet je niet zo'n auto kopen als je de benzine niet kunt betalen.@wim
Op het gevaar af politoek incorrect te klinken, maar ik kan eigenlijk ook niet zo met het verbruik zitten.
Ik wilde eigenlijk eerst een T5 hebben, maar die bleek niet meer leverbaar. Ik heb echter nog geen seconde spijt van deze 2.5T. Ik denk dat het rijcomfort van deze motor veel hoger is. De T5 is veel meer een scheurijzer dat ook zo behandeld moet worden om het eruit te halen. En als de garantie eraf is kan er altijd nog een andere chip in.@Hans
Grappig je klinkt als mijn dealer die afgelopen zaterdag precies hetzelfde opmerkte. S60+2.5T+handbak = Het meeste rijplezier.