Pagina 2 van 2
Geplaatst: 22.03.2009 - 10:30
door ruuds70
bart simpson schreef:ruuds70 schreef:Keuring bij een nieuwe is niet nodig zolang je maar een europees gelijkvormighiedsattest hebt. Het COC. Hiermee moet je naar de autokeuring want er moet natuurlijk nog een Belgisch gelijkvormigheidsnummer worden toegevoegd, daarna kan de verzekering de definitieve verzekering regelen.
een COC is een simpele formaliteit, de Volvomarktcode NL -B is indentiek, te weten 21.
Gelukkig wel, moet het alleen even weten en de dealer moet het niet vergeten
Tja en dat Belgische nummer is weer sinds kort iets nieuws, dat staat (stond) er (nog) niet op. Krijg je gratis bij de autokeuring.
Geplaatst: 22.03.2009 - 11:52
door Paul
Geplaatst: 22.03.2009 - 21:15
door Aantje
@ Firechief dat is geen juiste berekening! BPM is namelijk 40% van de bruto prijs. Jij pakt hem van de netto prijs dus incl BTW. Is in dit geval wat lastiger uit te rekenen. Als het BPM bedrag bekent is, is het makkelijker.
Dan is het namelijk BPM bedrag -/- de netto prijs, daar 19% BTW vanaf halen. Dan jou belgische belasting eroverheen!
Geplaatst: 22.03.2009 - 21:18
door bart simpson
had de correcte getallen reeds neergezet
Geplaatst: 23.03.2009 - 16:45
door michel-C30
Actiemodel Volvo C70 Tourer komt op tijd voor de zomer
redactie
De lente begint bij Volvo met een actiemodel van de C70. Hij luistert naar de naam Tourer en zal op de AutoRAI 2009 officieel zijn debuut maken. De orderportefeuille is echter per direct geopend.
De toevoeging Tourer staat allereerst voor een extra rijke uitrusting, die, ten tweede, voor een heel geringe meerprijs wordt doorbelast. De C70 Tourer verschijnt in de showroom met 18 inch grote Midir Diamond Cut-lichtmetalen wielen, lederen bekleding voor stoelen, pook en stuurwiel, verwarmde voorstoelen, automaat (Powershift op dieselversie), regensensor, parkeersensoren, elektrisch inklapbare buitenspiegels, dode hoek-waarschuwingssysteem BLIS, aluminium dashboard-afwerking, bagagenet in kofferruimte, xenon-verlichting en een geïntegreerd RTI-navigatiesysteem.
Alle voorzieningen tezamen verhogen het prijskaartje normaliter met € 14.100,- en € 15.100,- op achtereenvolgens de benzine- en dieselversie, maar Volvo hanteert een meerprijs van € 2.245,- in combinatie met de 2.4-benzinemotor en € 3.445,- op de 2.0D-dieselversie. Dat brengt het totale prijskaartje op 49.995 euro, ongeacht de motorisering. Voor de liefhebbers is er een Luxury Line, bestaande uit vloermatten in kleur van de stoelen, Keyless Drive, alarmsysteem, elektrisch bedienbare voorstoelen en Sovereign Hide Soft-lederen bekleding à raison van 3.150 euro.
autotelegraaf

Geplaatst: 04.05.2009 - 13:26
door Carel
Ik heb vandaag mijn C70 momentum van 2007 ingeruild voor een Tourer benzine. Je krijgt toch wel heel veel extra's. De nieuwe C70 wordt al begin juni geleverd Ik heb gekozen voor Magic Blue Pearl met Umbra Calcite bekleding. Ik heb de 18 inch Mirzam velgen genomen i.p.v. de Midir.
Geplaatst: 04.05.2009 - 13:27
door Thuurc
Goede kleur/bekledingkeuze!
Heel erg veel plezier van je nieuwe aanwinst (Nog even wachten

)
Tegen die tijd verwachten we natuurlijk foto's. Welke motor heb je genomen? (Is er überhaupt keuze bij de benzine in deze aanbieding?)
Geplaatst: 04.05.2009 - 15:36
door Paul
Waar staat je oude te koop?
Geplaatst: 04.05.2009 - 17:09
door Carel
In de C70 Tourer benzine zit standaard de 2.4i Geartronic (170 pk). Gekocht bij Ton van Kuijk in Purmerend. Mijn oude gaat daar in juni naartoe. Belangstelling Paul?
Geplaatst: 04.05.2009 - 17:09
door Paul
Ja misschien wat voor mijn ouders.
Geplaatst: 04.05.2009 - 19:50
door Firechief
Vandaag gekocht en begin juni geleverd? Heeft jouw dealer dan een rechtstreekse transportband bij Volvo Zweden

Heb de mijne 14 dagen terug besteld en mag hem pas medio juni verwachten... Heb dezelfde kleurkeuze, maar heb het Offblack/Quartz Beige interieur genomen. Heb ook gekozen voor de 2.0 Dieselversie. Ik heb hem dan wel weer met de Midir's besteld
Alvast proficiat met de aankoop en we zullen het leed van het wachten delen

Ik verwacht hier dan ook fototjes als je hem hebt.
Geplaatst: 04.05.2009 - 20:31
door Paul
Ligt volgens mij inderdaad aan die motor.
Geplaatst: 04.05.2009 - 20:55
door PTR
Goede keuze, die 2.4i motor!
En des te sneller kun je van het mooie weer genieten.
Succes met wachten...
Geplaatst: 04.05.2009 - 22:38
door paulh
Mooie keuze! Ik wacht nog even op een aantrekkelijke gebruikte (zal nog wel twee zomers overheen gaan ...), maar dan liefst ook blauw / beige. Zag hem laatst met houtaccenten in het interieur, parchtig! Heb jij dat ook?
Geplaatst: 05.05.2009 - 12:22
door Carel
Firechief schreef:Vandaag gekocht en begin juni geleverd? Heeft jouw dealer dan een rechtstreekse transportband bij Volvo Zweden

Heb de mijne 14 dagen terug besteld en mag hem pas medio juni verwachten... Heb dezelfde kleurkeuze, maar heb het Offblack/Quartz Beige interieur genomen. Heb ook gekozen voor de 2.0 Dieselversie. Ik heb hem dan wel weer met de Midir's besteld
Alvast proficiat met de aankoop en we zullen het leed van het wachten delen

Ik verwacht hier dan ook fototjes als je hem hebt.
Mijn C70 wordt volgens het infosysteem van de dealer geleverd in week 24. Ik denk dat het verschil in levertijd inderdaad komt door de andere motor. Het wachten lukt mij wel, ik rijd nu in een C70 uit januari 2007 en daar heb ik toen 5 maanden op moeten wachten. Ik kan je verzekeren dat de auto het wachten waard is.
Paulh
Mooie keuze! Ik wacht nog even op een aantrekkelijke gebruikte (zal nog wel twee zomers overheen gaan ...), maar dan liefst ook blauw / beige. Zag hem laatst met houtaccenten in het interieur, parchtig! Heb jij dat ook?
Nee ik heb gekozen voor aluminium, dat heb ik nu ook.
Geplaatst: 20.09.2009 - 18:11
door Paul
toinev70 schreef:Ik dacht inderdaad een goede Belgische actie te hebben ontdekt, maar toen ik navraag deed bij mijn Nederlandse dealer kwam daar nog iets beters uit volgens mij.
In Belgie: Summum met Mobllity Pakket € 34.500,00 (alleen in 140 pk en 136 pk diesel)
In Nederland: ook Summum met Mobilty, maar dan zonder de electrische stoel, maar met 18" velgen, Geartronic, bluetooth, Bliss, alu inleg in stuur en pook. voor € 36.240,00. (170 pk en 136 pk diesel). Daar komt dan alleen de BIV nog bij.
Tja, wat ga je dan kiezen?
Ik ga me er eens serieus over buigen, want een tijdelijke prijsverlaging van ongeveer
€ 10.000,00 is wel heel aanlokkelijk nu het zonnetje begint te schijnen...

Is het nog wat geworden?
Zat ook nog even te kijken naar de prijsverschillen:
NL Tourer:
C70 2.0D Powershift 100/136
Netto Excl BTW:
31.633,28
BE Mid-Zomer
C70 2.0D zonder powershift in Belgie
Incl BTW: 31700
excl btw (20%?) 26416,67 euro
Tourer:
• Powershift voor 2.0D P
• 18” Midir Diamond Cut velgen met 235/40 R18 banden P
• RTI, hard disk navigatiesysteem met op het dashboard geïntegreerd kleurenbeeldscherm.
Inclusief stuurwielbediening, TMC, voorgeïnstalleerde Europa kaart en separate afstandbediening P
• Lederen bekleding* P
• High Performance Audio, 4x40 Watt, 8 High Performance luidsprekers, USB poort en single CD/MP3 speler* P
• Dual Xenon verlichting met koplampreiningingsinstallatie P
• Verwarmbare voorstoelen P
• Bluetooth handsfree systeem* P
• Blind Spot Information System - BLIS P
• Lederen sportstuurwiel met aluminium inleg P
• Versnellingspookknop met aluminium inleg P
• Elektrisch inklapbare buitenspiegels P
• Afsluitbare opbergvakken P
• Aluminium inleg P
• Automatisch dimmende binnenspiegel* P
• Bagagenet kofferruimte P
• Luchtvochtigheidssensor P
• Park Assist achter P
• Regensensor P
• Skifoedraal P
• Waterafstotend glas voorste zijruiten
Mid-Zomer:
Kinetic met
- Lederen bekleding
- Stoelverwarming