Help Klapperende remblokken niks lijkt te helpen

Voor kenners: de "Roffel"
Battlecruiser
8th Gear member

Probeer anders nog eens 2 opties uit:

a) Benader per PM Hadico (is een Volvo-monteur) hier op het forum.

b) Stel je vraag op:
http://www.problemcar.nl/index.php

En dan liefst bij het bovenste gedeelte van de site, want daar zitten de echte monteurs.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
danny
2nd Gear member

:puppydogeyes: :puppydogeyes: :puppydogeyes: Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden, maar durf het hier bijna niet te plaatsen :oops: :oops: :oops:
Vandaag nog eens rondgereden, kap open ( weer was ernaar ), muziek uit, de polder in en hoofd buiten boord. En waar lijkt het geluid nu vandaan te komen???? VOORAAN !!
Dus wiel eraf en naar de remblokken linksvoor gekeken. En wat bleek er zat er 1 vrij los. Alle los gehaald, veerklemmen verbogen zodat ze meer klemde en alles terug gemonteerd.
Gaan rijden en........ NIETS alles was weer stil gelukkig.
Hopenlijk blijft het zo en is het opgelost.
Maar voel me zo ongelofelijk stom om steeds te denken dat het geluid achteraan vandaan kwam.

IIG bedankt aan iedereen om mee te denken aan het probleem en ik meld me mocht het toch niet goed zijn.
Battlecruiser
8th Gear member

Power to the veerplaatjes!!! :) :)
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
denkweb
4th Gear member
Contacteer:

denkweb schreef:Vaak komt het geluid ook van de voorveer ipv achter, al lijkt het niet zo.
Je bent niet de eerste die dat dacht... geluid verplaatst zich als de auto beweegt, dus echt gek is het niet.
Peugeot 305 rood | NH-57-KV | verkocht en inmiddels vernietigd
Volvo 360 2.0 wit | RV-10-BB | 360-cup donor geworden
Volvo 440 1.8 rood | YJ-75-JP | verkocht en inmiddels vernietigd
Ford Fiesta rood | FR-BF-72 | verkocht en week later total loss na ongeval
Volvo 850 GLT groen | FS-GZ-98 | total loss na ongeval
Volvo 850 TDI Blauw | PL-LB-65 | verkocht
Volkswagen Polo 1.6 rood | SL-JL-94 | verkocht
Volvo S80 2.4 170pk wit | 34-DX-RS | actueel
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”