Thanks bob!
Ik bedoel eigenlijk de orginele locatie van de RTI computer. Ik dacht dat ie aan de linkerkant zat, maar daar had ik te weinig ruimte om hem netjes op te hangen. Rechts zit meer ruimte idd. Ik zal eens kijken hoe ik hem het beste daar op kan hangen.
Inbouwen RTI Scherm
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
De originele locatie van een RTI computer is altijd (!) links achterin bij de "oudere" series.
Je hebt een S80. Daar heb je een beugel voor nodig.
Komt echt links achterin, achter het klepje in je kofferbak, hangt door beugel boven de vrije ruimte die je daar "naar beneden" hebt.
Je hebt een S80. Daar heb je een beugel voor nodig.
Komt echt links achterin, achter het klepje in je kofferbak, hangt door beugel boven de vrije ruimte die je daar "naar beneden" hebt.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
- piotrV70
- 5th Gear member
Past in een V70 MY01 een 16:9 scherm zonder verdere aanpassingen ?VolvoTech schreef:OK.
Navigatiescherm = 4:3 (geen breedbeeld)
Stekker is prima, past geen plug-play video-break in op maar wel een soldeerbare. Hoef je dus je kabel niet weer aan elkaar te solderen, daar komt de videobreakin tussen!
Wordt wel even meten of zoeken naar de pin bezetting, die heb ik niet van het oude type.
Groet!
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Ja, wel natuurlijk juiste roostertje en mounting-bracket bestellen/bijregelen.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
-
- 2nd Gear member
Het zit er in en werkt perfect! alleen.....
De volvo gaat terug naar de zaak voor een nieuwe auto (helaas geen Volvo). De VDO 5700 DVD 2009 met de breakinbox en display gaat er dan ook uit om eventueel iemand anders een plezier te doen.
Misschien dat iemand interesse heeft? Ik help je natuurlijk met inbouwen!
De volvo gaat terug naar de zaak voor een nieuwe auto (helaas geen Volvo). De VDO 5700 DVD 2009 met de breakinbox en display gaat er dan ook uit om eventueel iemand anders een plezier te doen.
Misschien dat iemand interesse heeft? Ik help je natuurlijk met inbouwen!