Pagina 2 van 2

Geplaatst: 06.07.2009 - 11:18
door hogie
kosten voor teruggestuurde onderdelen en van een drietal onderdelen die niet teruggestuurd konden worden!
lees al een paar dagen mee, om de discussie "zuiver" te houden wat zijn de kosten van deze onderdelen en wie heeft ze?
Zijn en blijven ze bij de garage of zijn zijn/worden ze naar wardtmar opgestuurd als de rekening betaald is?

Geplaatst: 06.07.2009 - 11:52
door gsx750r
Goed dat iemand van de betreffende dealer meegelezen heeft en ........ dat moet gezegd, uiterst rustig en zakelijk reageert.

Maar dat neemt niet weg dat het zoals ik aangegeven had, al snel 'wellus-nietus' wordt.

Vooralsnog zijn er voor mij geen steekhoudende argumenten om te twijfelen aan Martin's versie van het verhaal maar óók niet aan dat van de dealer.

Ziehier het dilemma van de rechter in geval dat ....

Rob

Geplaatst: 06.07.2009 - 12:17
door Ben
Welles-nietes doen we hier niet aan.
Dan is het, zoals ook al gezegd, beter dat beide partijen met elkaar in gesprek gaan.

Geplaatst: 06.07.2009 - 12:21
door Stinky
nounou, dat lijkt me wat kort door de bocht. hier wordt wel vaker
gesproken over slechte service van dealers en garages. net zoals
in dit draadje. en dat is blijkbaar ok, totdat de beschuldigde partij
zelf weerwoord geeft? lijkt me raar.

Geplaatst: 06.07.2009 - 12:25
door Oceanracer
gsx750r schreef:Goed dat iemand van de betreffende dealer meegelezen heeft en ........ dat moet gezegd, uiterst rustig en zakelijk reageert.
Helemaal mee eens! Zeer correcte reactie.

Geplaatst: 06.07.2009 - 12:44
door Ben
Stinky schreef:nounou, dat lijkt me wat kort door de bocht. hier wordt wel vaker
gesproken over slechte service van dealers en garages. net zoals
in dit draadje. en dat is blijkbaar ok, totdat de beschuldigde partij
zelf weerwoord geeft? lijkt me raar.
Jan, ik bedoel dat we niet op het forum gaan bekvechten in de welles/nietes sfeer. Dat is het totnutoe ook niet geweest.
Beide partijen hebben hier inmiddels hun zicht op de zaak opgeschreven en het lijkt me dat de TS maar met Helpman aan tafel het geheel kan gaan afkaarten en dan hier het resultaat van dat overleg laat weten.

En laten we ons niet laten verleiden tot speculeren zonder feitenkennis want dat is als diarree zonder wc-papier. Je vervuilt van alles maar je kunt er niks mee :wink:

Geplaatst: 06.07.2009 - 13:57
door aatsvolvo
Problemen moeten uiteindelijk toch op te lossen zijn. Doe beiden wat water bij de wijn.
Wellicht is een oplossing dat Wardtmar de rekening minus de kosten van de niet terug te sturen onderelen betaald. (Deze onderdelen zijn ooit wel weer te gebruiken door "Garagehelpman".)
In ieder geval succes.

Geplaatst: 06.07.2009 - 14:21
door Garagehelpman
Ben schreef:Welles-nietes doen we hier niet aan.
Dan is het, zoals ook al gezegd, beter dat beide partijen met elkaar in gesprek gaan.
Naar mijn mening is hier geen sprake van "Welles-Nietes". Wij zijn meer dan coulant genoeg geweest jegens wardtmar.

Er is een afspraak gemaakt voor uit te voeren werkzaamheden waarbij onderdelen besteld zijn. Tevens is het gebruikelijk , bij alle dealers, dat speciaal bestelde onderdelen niet worden terug genomen. Wij zijn zo coulant geweest om dit wel terug te nemen en terug te sturen. Er is tijd door onze monteurs aan zijn auto besteed, we hebben een APK uitgevoerd en een diagnose uitgevoerd.

Verder is het zo dat wardtmar elke kans gebruikt om ons zwart te maken middels allerlei review sites. Ik heb het dossier bij de deurwaarder ingeleverd en indien nodig ga ik met alle plezier voor het gerecht.

Als er werkzaamheden zijn uitgevoerd en kosten gemaakt worden moet dat betaald worden...punt uit.

Geplaatst: 06.07.2009 - 14:26
door Ben
Lijkt me duidelijk.

Zoals gezegd, beide partijen hebben hier inmiddels hun zicht op de zaak opgeschreven.

Als er iets nieuw te melden is hoor ik dat graag per PB. Voor nu een slotje.