Pagina 2 van 2
Geplaatst: 18.10.2009 - 12:22
door mvdschaar
Waar zit die stekker precies? ik heb net even gekeken maar kwam er niet uit, ik ben niet zo heel technisch.
Heeft er iemand wellicht een foto van?
Geplaatst: 19.10.2009 - 18:26
door leonboersma
@ mvdschaar.
Ik heb het plaatje op mijn werk gemaakt van een stukje alu, een soort dichte pakking als het ware!
Geplaatst: 20.10.2009 - 17:14
door mvdschaar
Hoe heb je dit precies gemaakt dan?
Geplaatst: 29.12.2009 - 16:53
door Smirky
Mijn wagen komt zeer traag uit de startblokken, vanaf 2200 toeren krijg ik als het ware een trap onder de kont en blijft die lekker doorgaan. Maar vlotjes vertrekken zit er helaas niet in voor mij. Ik had gehoopt dit te verhelpen door de stekker van de egr uit te pluggen.
Iemand een idee of dit werken zal?
kan mij iemand vertellen waar de stekker zit van de egr klep bij een 1.6D? Graag een paatje indien mogelijk.
Thx
Geplaatst: 29.12.2009 - 18:40
door Fredhead
Weet je zeker dat de turbo wel in orde is?
Volgens mij hoort die er ook bij een 1.6D eerder op gang te komen dan de 2200 toeren
Geplaatst: 29.12.2009 - 18:56
door Frederik Welvaert
De 1.6D haalt zijn koppel al vanaf 1750 rpm, dus die turbo moet er inderdaad veel vroeger inkomen dan 2200...
Geplaatst: 29.12.2009 - 20:49
door Smirky
helaas doet die dat dus niet, eenmaal bovon de 2200 rpm voel je de wagen echt doorgaan.
denk dus niet dat het de turbo is; maar in ieder geval, hij gaat volgende week donderdag op visite bij de dealer.