Vraagje over hoofdsteun V50

Geleverd vanaf 2003
Guestuser

neen, mijn colbert is al uit als ik instap. En ik wist niet waar het haakje voor was aan de hoofdsteun
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

tikkel schreef:neen, mijn colbert is al uit als ik instap. En ik wist niet waar het haakje voor was aan de hoofdsteun
en dan ligt je colbert op de achterbank? dan wel eens wat nodig gehad wat in je zak van je colbert zat? daarom is dat haakje op je hoofdsteun, dan hoef je geen rare bewegingen te maken naar achteren.
Guestuser

Nee, deze hang ik op aan het haakej onder de handgreep bij het achter portier. En nee...in mijn pakken ( colbert + broeken ) heb ik eigenlijk nooit iets zitten, behalve visitekaartjes...
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

tikkel schreef:Over veiligheid gesproken, als je daar je colbert ophangt dan kun je gelijk niets meer over je rechterschouder zien.....!
jaja
tikkel schreef:Nee, deze hang ik op aan het haakej onder de handgreep bij het achter portier. En nee...in mijn pakken ( colbert + broeken ) heb ik eigenlijk nooit iets zitten, behalve visitekaartjes...
en wat zie je nu over je linkerschouder dan?
Guestuser

Overm mijn linkerschouder zie ik genoeg...ten slotte kijk je niet verder dan de middenstijl. En kijk je niet over je linkerschouder door het raam van het achter portier of er iemand naast je rijd. Daar heb je spiegels voor! Maar je punt is duidelijk!
Peter
7th Gear member
Contacteer:

Mooie discussie, met praktijktesten over een...haakje. :lol:
Zweuds. V50 2.4i, my 2006, estate-line, spijltjesgrill, sagitta's, sunblinds, dakspoiler, high performance audio
 Mijn Flickr foto's
HMG
4th Gear member

Over veiligheid gesproken, als je daar je colbert ophangt dan kun je gelijk niets meer over je rechterschouder zien.....!
Sommige mannen hebben inderdaad een grote hoeveelheid schoudervulling nodig om een pak te kunnen dragen,.. Dan wordt het zicht enigsinds ontnomen.
Menk
1st Gear member

Volgens mij kun je er de microphone van een car-kit op monteren.
Sinds 1 oktober 2005: V50 T5 AWD MY2006, kinetic, Blackcurrant pearl, 17"; Stylla, High Performance Audio, Family line, uitschakelbare passagiersairbag, schuifdak

Sinds 16 mei 2008: XC90 3.2 AWD MY2007 momentum, dynaudio, grijs metallic, 7-zitter, off-black
newfh
2nd Gear member

Menk schreef:Volgens mij kun je er de microphone van een car-kit op monteren.
Jaja...maar dan moet je wel goed bij de rechterhoofdsteun luisteren als je een gesprek voert.... :lol: :lol:
V50 2.0D, Black Sapphire, 17"; Sculptors, 16"; Clava's voor de winter, High performance sound, VDO Arrow navigatie, Achterspoiler.
slens
Starter

klopt het trouwens dat de hoofdsteun niet verstelbaar / kantelbaar is??
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

slens schreef:klopt het trouwens dat de hoofdsteun niet verstelbaar / kantelbaar is??
dat klopt idd
moosev50
3rd Gear member

dat klopt

edit oops, antwoord van bart over het hoofd gezien
V50 2.0D Brilllant Bleu[Verkocht]
slens
Starter

volgens de volvo verkoper is het haakje idd om je jasje aan op te hangen...
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”