Pagina 2 van 2

Geplaatst: 21.11.2009 - 10:16
door PauloesZ
maarten s60 schreef:Ik zeg doen!!

Deze tip heb ik maar opgevolgd 8)

Man man man, wat rijdt dat lekker zeg :)

Geplaatst: 21.11.2009 - 14:19
door Welles
Ha! Gefeliciteerd. Leuke eerste auto!

Geplaatst: 24.11.2009 - 17:59
door PauloesZ
dank je!

Ik rij er nu een aantal dagen mee en een aantal kleine dingetjes beginnen op te vallen.

Het valt me op dat de koppeling ERG laat oppakt, echt op de laatste 2cm pas. Hij slipt niet door, meerdere keren getest door in 4e of 5e versnelling bij lage snelheid volgas op te trekken en maakt verder ook geen gekke geluiden.
Zou het kunnen zijn dat het systeem even ontlucht moet worden of moet ik ergens anders aan denken ?

Verder resoneert de versnellingspook een beetje bij gas/gas-los. Niet hinderlijk en is me tijdens de testrit niet opgevallen. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn ? Alvast bedankt!

Geplaatst: 24.11.2009 - 19:48
door aertssenhjc
Laatste zou het vliegwiel kunnen zijn. lijkt me dat wat vroeg voor jou, maar je weet et maar nooit.

Geplaatst: 19.12.2009 - 20:17
door PauloesZ
Is het mogelijk het koppelingspedaal wat 'dieper' te zetten ?

Het koppelen gaat nog steeds wat moeizaam doordat ik mijn voet niet op de bodem kan zetten maar moet laten 'zweven'.
Na eens gekeken te hebben staat het koppelingspedaal een cm of 6 hoger dan het rempedaal (?!). Kan dit (makkelijk) aangepast worden ?

Geplaatst: 20.12.2009 - 10:30
door aertssenhjc
Ik denk dat je je koppeling maar eens goed moet laten nazien.

Geplaatst: 24.12.2009 - 09:34
door Italia
Heb met mijn "01 S60 genoeg kosten gehad en ook al wat roestvorming boven het voorraamsponning gevonden.

Marruh ophouden; na 316K, nooit.

Oftopic, Mocht bij dit model de hydro-stoters geleverd zijn had ik op gas gereden........