Grote pluspunt vind ik echter dat je dit niet in het verbruik terugziet, dat bij mij fractioneel lager is dan bij de 2.0D. In combinatie met de wat grotere tank betekent dit net iets minder vaak tanken.
Kun je dit toelichten Bart? is dit ten opzicht van de 163 pk 2.4D, de nieuwe met 175 pk of zelfs de oude met 130 pk? En waarin vinden de klanten dat dan met name. je had al gezegd stiller en zuiniger, maar is er nog iets terug te vinden van het pk verschil bijvoorbeeld?bart simpson schreef:ik kijk ook even vanuit V70 perspectief, daar zijn de 2.0D's niet aan te slepen, men vind hem klaarblijkelijk prettiger dan de 2.4DJolly Breeze Racing schreef:Dat is wat ik ook zei, dat een 2.0 goedkoper is ligt voor de handbart simpson schreef:Als jij het zo wilt zien vind ik het goed
Een 2.0D is stiller, zuiniger en goedkoper, die eerste 2 setten het "fijner", die laatste is prettig meegenomen
Dat had ik ook al als optie aangedragen:Monster Volvo schreef:Heb nog wel een vraag voor dieselpower:
waarom ga je niet voor een V50 2.0D met chiptuning, kost tussen de 225 en 500 euries ... levert een bak extra Pk's maar vooral Nm's.
ewing schreef:Aan het verhaal van Ferdi heb ik weinig toe te voegen. Mocht je bij de 2.0D toch nog het gevoel hebben vermogen te missen, dan zou je nog kunnen overwegen om 'm te laten chiptunen (circa 30pk en 80Nm winst). Het bevalt mij tot nu toe uitstekend!