Ja, en als je ze eronder vandaan haalt, zijn het net fietspompjes.GerardV70 schreef:Op mijn teller staat 284000 km. Nog steeds met de 1e Schokdempers.

Je merkt het verschil wel, als je een keer nieuwe plaatst.
Ik denk al waarom stel je die vraag.bart simpson schreef:@ piotrv70, heb je er een trekhaak opzitten?
Haha, jij bent echt goed op de hoogteAlexV70 schreef:Ik denk al waarom stel je die vraag.bart simpson schreef:@ piotrv70, heb je er een trekhaak opzitten?Idd met niveauregeling heeft piotrv70 ook een andere trekhaakkogel nodig.
Dan heeft ie mazzel als hij een Brink trekhaak heeft.
Sinds kort worden de Volvo trekhaken (voorheen Brink Trekhaken, nu Thule Towing Systems) in Meppel gemaakt.
Dus nu kun je (is mij verteld) daar rechtstreeks een kogel bestellen. www.brink.eu
Ik heb dat toentertijd via/via moeten doen in Zweden.
Heb je misschien ook een onderdeelnummer van de set waar de juiste kogel van afkomstig is ? Dan rij ik volgend jaar even naar MeppelAlexV70 schreef:Ik denk al waarom stel je die vraag.bart simpson schreef:@ piotrv70, heb je er een trekhaak opzitten?Idd met niveauregeling heeft piotrv70 ook een andere trekhaakkogel nodig.
Dan heeft ie mazzel als hij een Brink trekhaak heeft.
Sinds kort worden de Volvo trekhaken (voorheen Brink Trekhaken, nu Thule Towing Systems) in Meppel gemaakt.
Dus nu kun je (is mij verteld) daar rechtstreeks een kogel bestellen. www.brink.eu
Ik heb dat toentertijd via/via moeten doen in Zweden.
En bedankt hé.Oceanracer schreef:Soms zit er ook gewoon iets "tussen de oren".![]()
Ik heb idd even naar mijn zoon zitten kijken. Wat een broekie nog.Wiebe schreef:Toen was je nog jong!
Als je kijkt naar de "vouw" in de bumper en die vergelijkt met mijn trekhaak, dan lijkt die van mij een halve kogel lager te zitten...of niet ?AlexV70 schreef:Kogelhoogte Brink trekhaak zonder niveauregeling. (foto uit 2005)
dat hij bij jou niet doorzakt is ook wel duidelijk.Hans oet Twent schreef:Piotr/Alex,
Ik heb zojuist ff gemeten. Mijn trekhaak, afneembaar, van het merk bosal meet vanaf de grond tot bovenaan de knobbel 46 cm. Vanaf onderkant trekhaak tot bovenkant knobbel 21 cm.
Ik heb géén Nivomats. Caravan (1500KG beladen) 2x achter de auto gehad, ik vond dat de auto minimaal doorzakte. Kogeldruk ca 60KG, en slechts één labrador + koffertje gereedschap in de achterbak.
Ik kijk het zo nog even aan en mocht hij helemaal doorzakken dan plaats ik wellicht een setje hulpveren. Systeem waarbij alles gewoon blijft zitten en je de hulpveer binnen in de standaard veer draait. Ooit onder een 406 break gehad en ging perfect.