Maak ook gewoon ff een foto van "under the hood" .
Paar pijlen hier en daar en wij weten precies wat je bedoelt.
Groot probleem met 440!
-
- 1st Gear member
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 25.12.2009 - 18:54
ik neem aan dat ik gewoon die x aantal knipperen moet tellen want waar zou ik ander de codes vanaf moeten lezen. ben een noob op dit gebied hoor.Zark3 schreef:Andere gaatjes dan nummer 2 hoef je ook in principe niet te testen. Alleen 2 dus. Je krijgt exact drie salvo's van knippers (per foutmelding). Post even welke nummers/codes dat zijn geweest (alle opgeslagen meldingen vermelden is wel handig!) en we kunnen je verder helpen.
- SchoutenCC
- 5th Gear member
- Berichten: 1167
- Lid geworden op: 22.08.2007 - 18:23
- Locatie: 's-Gravenhage
Dat is inderdaad wat ik bedoelde metJigger schreef:ik neem aan dat ik gewoon die x aantal knipperen moet tellen
Zark3 schreef:Bijv. code 1-2-3 is: [flits][3 sec][flits][flits][3 sec][flits][flits][flits].
De Volvo 440 1.8i (bijna) Top-Line Ambiënte (MY '95) is exit. De Saab 9000 CS 2.0-16v (MY '93) is ook ter ziele gegaan. All hail to: Jaguar S-type 3.0 V6 (MY '00)
-
- 1st Gear member
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 25.12.2009 - 18:54
nou ik ben terug van amsterdam..... Ben ik terug in utrecht... sleutels van me huis & auto vergeten! kortom kan me huis niet in tot vnvnd en kan dus ook niet bij de auto komen!
Ik ga eventjes een lader ergens vandaan proberen te halen
Ik ga eventjes een lader ergens vandaan proberen te halen
-
- 1st Gear member
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 25.12.2009 - 18:54
hmm camera accu leeg... heb net er nog even goed naar gekeken.
Stekker in gaatje 2
contact aan
10 sec wachten...
3x op het knopje drukken
vervolgens gaat de auto allemaal testen uitvoeren ( zo te horen aan getik... pomp etc )
vervolgens druk ik nog 1x op de knop en dan krijg ik de uitslag?
1x2x2
dan zou dit het moeten zijn
Air temperature sensor: no signal or signal faulty
Stekker in gaatje 2
contact aan
10 sec wachten...
3x op het knopje drukken
vervolgens gaat de auto allemaal testen uitvoeren ( zo te horen aan getik... pomp etc )
vervolgens druk ik nog 1x op de knop en dan krijg ik de uitslag?
1x2x2
dan zou dit het moeten zijn
Air temperature sensor: no signal or signal faulty
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1369
- Lid geworden op: 29.12.2005 - 12:02
- Locatie: Kessel lb
Die zensor zit in de slang tussen lichtfilter en spruitstuk volgen mij.
Kijk eens of de stekker goed vast zit, contacten goed schoon zijn en of de temepratuur voeler nog schoon is (even demonteren uit de slang.)
Kijk eens of de stekker goed vast zit, contacten goed schoon zijn en of de temepratuur voeler nog schoon is (even demonteren uit de slang.)
Wim
Volvo 440 1.6i + ComfortLine Pakket, 83pk multipoint injectie, katalysator,
bouwjaar jan-1995, eigenaar sinds 11-04-2016, gekocht van mam,
190.000 km. Doe alles zelf.
Volvo 440 GL 1721cc 89pk carburateur katalysator,
bouwjaar september-1989, eigenaar sinds 16-12-1994, gekocht van pap,
325.080 km. Doe alles zelf.
Volvo 440 1.6i + ComfortLine Pakket, 83pk multipoint injectie, katalysator,
bouwjaar jan-1995, eigenaar sinds 11-04-2016, gekocht van mam,
190.000 km. Doe alles zelf.
Volvo 440 GL 1721cc 89pk carburateur katalysator,
bouwjaar september-1989, eigenaar sinds 16-12-1994, gekocht van pap,
325.080 km. Doe alles zelf.