is dit een standkachel?
-
- 2nd Gear member
Zie topic. Wiedergutmachungs auto wordt hier niet geappricheerd.
- wesp
- 1st Gear member
On Topic:
:?: :?: :?: :?:wesp schreef:Als je het over die stalen pijp hebt, bedoel je dan die op de laatste foto, in de linker onder hoek?FrankS60 schreef:Die stalen pijp lijkt me het uitlaatje, dus als je die terug volgt zou je er moeten komen.
-
- 2nd Gear member
Ja. het metalen pijpje is jouw uitlaat en leidt naar de kachel zelf.
Er zijn al een paar topics hierover geschreven. Defecten, software voor gebruik als standkachel, en meer.
Er zijn al een paar topics hierover geschreven. Defecten, software voor gebruik als standkachel, en meer.
- FrankS60
- 5th Gear member
Ja die bedoel ik, blanco alu vermoed ik als je het zo ziet. Je ziet hem ook op foto 2 in de linkerbovenhoek, voor een deel. Heeft ribbels om hem in de juiste vorm te kunnen buigen.wesp schreef:On Topic:
:?: :?: :?: :?:wesp schreef:Als je het over die stalen pijp hebt, bedoel je dan die op de laatste foto, in de linker onder hoek?FrankS60 schreef:Die stalen pijp lijkt me het uitlaatje, dus als je die terug volgt zou je er moeten komen.
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
- wesp
- 1st Gear member
Ja. het metalen pijpje is jouw uitlaat en leidt naar de kachel zelf.
Bedankt voor deze antwoorden, nu ga ik snel zelf onder de auto liggen om te zoeken.Ja die bedoel ik, blanco alu vermoed ik als je het zo ziet. Je ziet hem ook op foto 2 in de linkerbovenhoek, voor een deel. Heeft ribbels om hem in de juiste vorm te kunnen buigen.
Duimen dat ik 'm vind.
:thumbleft: :thumbleft: :thumbleft:
-
- 2nd Gear member
Hint: links onder de bumper (bij mijn D5 MY2002 iig wel)
- wesp
- 1st Gear member
Gefeliciteerd !!!!!!Standkacheltje brand!!!
Lijkt me heerlijk met deze temperaturen en dit soort &^%$%*((##@$% weer.
Ik ben hartstikke jaloers, ik kon 'm niet vinden en heb echt wel goed gezocht.
:
Heeft iemand een idee waar en voor hoeveel ik er 1 kan vinden?
:?: :?: :?: :?: :?: :?:
[bcolor=#000000]My First Volvo:[/bcolor]
[bcolor=#000000]V70 - 2.5T - AWD - Geartronic - MY06 - HU650[/bcolor]
:thumbright: :newb: :thumbleft:
[bcolor=#000000]V70 - 2.5T - AWD - Geartronic - MY06 - HU650[/bcolor]
:thumbright: :newb: :thumbleft:
- FrankS60
- 5th Gear member
Ik denk dat dat nog best een behoorlijke klus zal zijn, alles in een moderne volvo werkt samen met elkaar dus je moet dan wel goed weten wat je nodig hebt voor de inbouw. Je zou dan overigens wel eens op de sloop kunnen gaan kijken voor spullen, kost vaak niet veel. Moet je wel precies weten hoe dingen werken om te zien of ze nog bruikbaar zijn.
Verder weet ik niet of het ook op een benzineversie werkt zonder aanpassingen, bij mijn weten zijn de standkachels hier op diesel. Heb me er echter niet in verdiept dus misschien is het ook op benzine mogelijk.
Verder weet ik niet of het ook op een benzineversie werkt zonder aanpassingen, bij mijn weten zijn de standkachels hier op diesel. Heb me er echter niet in verdiept dus misschien is het ook op benzine mogelijk.
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -