mm. via de dealer besteld, binnen 24 uur binnen
morgen even ophalen
dennis
Audiobediening op "normaal" stuur
-
- 3rd Gear member
opgehaald en ter plekke geinstalleerd
even over de schroom heen om er even stevig, maar met beleid aan te trekken
gewoon zonder gereedschap, vingers er tussen en gaan
niet schrikken als de toetert afgaat
eenmaal los een klus van niks
bedankt voor de tip, had het eerder moeten doen
dennis
o ja, vroeg eerst om een offerte, ze wilden 50 euro hebben voor het installeren...
die heb ik vandaag dus maar even verdiend
even over de schroom heen om er even stevig, maar met beleid aan te trekken
gewoon zonder gereedschap, vingers er tussen en gaan
niet schrikken als de toetert afgaat

eenmaal los een klus van niks
bedankt voor de tip, had het eerder moeten doen
dennis
o ja, vroeg eerst om een offerte, ze wilden 50 euro hebben voor het installeren...
die heb ik vandaag dus maar even verdiend
-
- 3rd Gear member
van de week ook knopjes besteld volgens de man van het magazijn gaat het nooit werken,toch maar besteld binnen twee dagen binnen loze kapje loshalen was even een probleem brak in tweeen,maar het nieuwe monteren was een fluitje van een cent en werkt perfect,dus weten ze er bij de dealer niets vanen het is te hopen met de rest wel,maar ik heb zo mijn twijfels.
- Graph-x
- 4th Gear member
Valt me wel tegen van somige dealers, alle sturen hebben de voorbereiding liggen.fjrene schreef:van de week ook knopjes besteld volgens de man van het magazijn gaat het nooit werken,toch maar besteld binnen twee dagen binnen loze kapje loshalen was even een probleem brak in tweeen,maar het nieuwe monteren was een fluitje van een cent en werkt perfect,dus weten ze er bij de dealer niets vanen het is te hopen met de rest wel,maar ik heb zo mijn twijfels.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
dat laatste is dus niet zo, dat is een aanname
-
- 3rd Gear member
helemaal gelijk, maar voorlopig klopt het welbart simpson schreef:dat laatste is dus niet zo, dat is een aanname
dennis
- everheard
- 2nd Gear member
ben eruit!
Heb contact gehad met dealer, hij gaf het volgende aan. Wanneer je cruisecontrol hebt ingebouwd is er ook een aansluiting voor de audio bediening. Simpel dus...
Overigens, in 2 minuten omgebouwd. had een bieropener aan mijn sleutelbos, heb daar het oude module-tje mee losgepeuterd... voor het rode licht.... (verveelde me) en daarna was het connectortje aansluiten en erin duwen! Klaar.
(en nee, geen krassen / beroerd werk, ziet er geweldig uit
)
Heb contact gehad met dealer, hij gaf het volgende aan. Wanneer je cruisecontrol hebt ingebouwd is er ook een aansluiting voor de audio bediening. Simpel dus...
Overigens, in 2 minuten omgebouwd. had een bieropener aan mijn sleutelbos, heb daar het oude module-tje mee losgepeuterd... voor het rode licht.... (verveelde me) en daarna was het connectortje aansluiten en erin duwen! Klaar.
(en nee, geen krassen / beroerd werk, ziet er geweldig uit

Ga is tegen een ander aan botsen......ben net blij met mn nieuwe auto....
Suzuki Alto 1992 --> Total loss....
Peugeot 306 1998 --> Total loss...
Seat ibiza nov. 2000 --> Total loss...
Volvo v40 2002 --> ...... (er is hoop) econ. Total Loss
Volvo s60 2002 --> verkocht.... schade.....
Peugeot 206 SW 2005 --> schade...... verkocht......Volvo v50 2005 --> er is hoop.....
Suzuki Alto 1992 --> Total loss....
Peugeot 306 1998 --> Total loss...
Seat ibiza nov. 2000 --> Total loss...
Volvo v40 2002 --> ...... (er is hoop) econ. Total Loss
Volvo s60 2002 --> verkocht.... schade.....
Peugeot 206 SW 2005 --> schade...... verkocht......Volvo v50 2005 --> er is hoop.....