Pagina 2 van 2

Geplaatst: 24.02.2010 - 11:13
door Grijze144
De 145 en 240 lijken genoeg op elkaar maar de remdrukschakelaar zit niet op dezelfde plek. Bij de 240 hangt-ie bij het linkerwiel, onder de chassisbalk. Zo ziet-ie er uit zonder leidingen:
http://www.davebarton.com/240_brake_junction-001.JPG

Ik denk dat je remsysteem te weinig gebruikt wordt waardoor één zuiger (van de 12) wat stroever gaat en zo remdrukverschil veroorzaakt. Ik zou er eens een paar weken mee rondrijden, de remmen 'masseren' (remblokken eruit en de zuigers een paar keer heen en weer drukken) en dan de remvloeist. (laten) verversen.
Daar zal een fijne bruine drab uit gaan komen.

Geplaatst: 24.02.2010 - 11:37
door De Canarier 145 dl
Hahaha ook mooi. Zit ik hier lekker verdeerde info te vermelden. ::wink:

Ik ga natuurlijk uit van mijn 145 systeem. Dom!

Excuses voor het ongemak

Geplaatst: 24.02.2010 - 17:39
door biadman
zuigers inspuiten met wd40 wil ook wel eens helpen. ps wel op dat je je schijven niet volspuit, dan remt hij helemaal niet meer... ;)

Geplaatst: 10.03.2010 - 23:11
door oudegroen
Even een update,

Ik heb helemaal niks gedaan de afgelopen tijd, maar het lampje is weet uit en blijft dat ook.

Groet