Geplaatst: 24.02.2010 - 11:13
De 145 en 240 lijken genoeg op elkaar maar de remdrukschakelaar zit niet op dezelfde plek. Bij de 240 hangt-ie bij het linkerwiel, onder de chassisbalk. Zo ziet-ie er uit zonder leidingen:
http://www.davebarton.com/240_brake_junction-001.JPG
Ik denk dat je remsysteem te weinig gebruikt wordt waardoor één zuiger (van de 12) wat stroever gaat en zo remdrukverschil veroorzaakt. Ik zou er eens een paar weken mee rondrijden, de remmen 'masseren' (remblokken eruit en de zuigers een paar keer heen en weer drukken) en dan de remvloeist. (laten) verversen.
Daar zal een fijne bruine drab uit gaan komen.
http://www.davebarton.com/240_brake_junction-001.JPG
Ik denk dat je remsysteem te weinig gebruikt wordt waardoor één zuiger (van de 12) wat stroever gaat en zo remdrukverschil veroorzaakt. Ik zou er eens een paar weken mee rondrijden, de remmen 'masseren' (remblokken eruit en de zuigers een paar keer heen en weer drukken) en dan de remvloeist. (laten) verversen.
Daar zal een fijne bruine drab uit gaan komen.