Ik betaal trouwens 92€ per kwartaal, best een groot verschil.
Verders natuurlijk voor de goedgekeurden, felicitaties

Ik kan alles af met de fiets, de 460 weegt 999KG en daar betaal je €99,- voor,.. net nog gekeken op belastingformulier.Poika schreef:Maar hoe komt het uberhaupt dat je zo weinig rijdt? Nooit van huis weg ?
Ik betaal trouwens 92€ per kwartaal, best een groot verschil.
Verders natuurlijk voor de goedgekeurden, felicitaties
Dan ben jij ook de l*l, je woont bij mij in de buurt, en haha betaal je ook extra voor de dijk :-x per jaar.Shockwave schreef:De ene provincie jat meer dan de andere provincie
Haha,wpee schreef:Hoppa, weer een jaar APK erbij.
Wat was het dit jaar, eigenlijk 2 dingen:
1) subframe gelast afgelopen week, de ronde buis was doorgeroest aan de rechterzijde net voordat deze aan de sandwichplaat vast is gelast. Mooi een stuk buis (oude uitlaat pijp vectra BII !) uitgesneden en met CO lasapparaat erop gebakken. Mooi dik stal dus eenvoudig, minder eenvoudig zonder brug, maar het is gelukt.
2) Slecht lopen van de motor, toto 5 x toe de carb schoon gemaakt, zelfs nieuwe spruitstukpakking geplaatst, geen effect, het leek op veel te weinig benzine stationair. CO schroef stond op nominale stand (ongeveer 2 slagen los) maar draaien hielp bijna niet. Totdat ik de schroef ongeveer 5-6-7 slangen uit heb gedraait, toen liek hij bijna perfect. Maar wat is de CO.... altijd spannend na zoiets. Nou... 0.8% niet slecht, na toeren daaien voor in minuut en gas los zelfs gezakt naar 0.2-0.3% !! Dat is beter dan nieuw.
Voor een 23 jaar oude carb niet slecht dus (oudste en verste 440 carb van dit forum?). Dit jaar gaan we over de 300 ton komen. Dan is mijn doel bereikt........en zullen we waarschijnlijk weer een nieuw doel stellen.
THNX!, altijd weer een opluchting of jezelf geen dingetjes over het hoofd ziet.Clank schreef:
Gefeliciteerd!