Poika schreef:1000 km per jaar ?! Doe weg dat ding, zonde van je maandelijkse centjes.
Nix daarvan,..weet je hoe dat voelt geen vervoer voor je deur, is als een glas zonder bier..de verzekering voor mij kost bijna niets, alleen die €99,-per kwartaal vind ik jammer.
En zo`n klein doosje wil ik niet in rijden, m`n vrouw rijdt zo`n klein mormeltje, en als ik er naast zit zie ik aan alle kanten de weg...hahaha das eng...maar zij vind het fijn.
Edit:Ik mag eigenlijk niet klagen, heb middels 4 jaar de Volvo, gekocht voor €1000,- toen, wat heb ik eigenlijk gehad!!, achteruitrijd verlichting-sensor, waterpomp, 2 voorbanden nieuw, die verrekte VEM, laswerk, D-riem compleet met rollen, nieuwe ontstekingkap, bougie`s, keer een nieuwe accu, voor-veerpoot v/d sloop, achterwiellagers(bloklagers)een 2ehands koplamp, schakelbusjes...en het aankomende.. nieuwe achterbanden, een droplink rechts, ik hoor links ook al kraken(want rechts ligt eraf), weer laswerk dorpel, en na sideskirt links/rechts verwijderen zag ik al nieuwe roestplekken..maar ja de auto is al 19 jaar en dat vergeten we steeds, een voordeel er staat 149.000KM op de teller.
Als je de kosten gaat verdelen over 4 jaar als eigenaar en je doet het meeste zelf, valt het wel mee, je kiest tenslotte voor een 2e hands auto en kun je dat sleutel-plezier verwachten, en ongeacht welk merk je ook kiest in de 2e hands sector, je blijft sleutelen.
De 460 waar ik in rijd, is gewoon een blok op de weg, lekker ruim, en het allerbelangrijkste is toch wel de zitting, je stapt altijd lekker uit na de tachtig kilometer die ik per maand rijd hahahahaha.
Maar ook na meerdere kilometers
De heilige melk koe,