Pagina 2 van 2
Geplaatst: 11.10.2010 - 17:46
door Hen3
Een update:
Vervangen van de opvoerpomp bleek niet voldoende. Een testrit daarna wees uit dat er nog steeds foutmeldingen kwamen. Daarop zijn de verstuivers gecontroleerd en deze gaven afwijkende waarden. De verstuivers en de hogedrukpomp zijn nu gedemonteerd er zijn opgestuurd naar de specialist voor controle.
Geeft me toch wel een gerust gevoel dat dit gecontroleerd wordt...
Gaat wel in de papier lopen deze reparatie. Nu maar hopen dat Tinq inderdaad niet moeilijk gaat doen...
Geplaatst: 11.10.2010 - 19:11
door BlackcurrantV70
Ik denk niet dat er nog forumleden bij Tinq gaan tanken....
Sterkte met de afhandeling, indien het tot een rechtszaak komt kunnen we nog steeds alle forumleden oproepen om in de rechtzaal te gaan zitten

Geplaatst: 11.10.2010 - 20:21
door Gast
Ivo Philips schreef:indien het tot een rechtszaak komt kunnen we nog steeds alle forumleden oproepen om in de rechtzaal te gaan zitten

Dat is nog eens een leuke meeting.

Geplaatst: 11.10.2010 - 21:21
door Hen3
Ivo Philips schreef:Ik denk niet dat er nog forumleden bij Tinq gaan tanken....
Sterkte met de afhandeling, indien het tot een rechtszaak komt kunnen we nog steeds alle forumleden oproepen om in de rechtzaal te gaan zitten

Ze zijn mij als klant wel kwijt ben ik bang... hoewel ik wel denk dat de pompen die harder lopen vrij risicoloos zijn... Het is op zich een vrij druk tankstation.
Ik zag trouwens gisteren dat er zo'n 400 liter getankt was aan de betreffende pomp. Vrachtauto's komen er dus blijkbaar toch wel eens tanken.
Geplaatst: 11.10.2010 - 22:54
door Gast
Van een kleine pomphouder waar ik altijd kom, heb ik begrepen dat dit bedrijf (Tinq = Gulf) de grootste bagger opkoopt die er te krijgen is.
Kan ook niet anders met die prijzen. Goedkoop = Duurkoop!
Geplaatst: 12.10.2010 - 07:05
door V70 T5 assen
Letterlijk het onderste uit de kan zeg maar, voormij alleen A merken .
Geplaatst: 12.10.2010 - 11:38
door BLACK DIESEL
De rechtstreeks uit de dieselpomp getankte brandstof als bewijs:
TINQ heeft een water probleem. :shock:
Als ik naar de laatste twee foto´s kijk (Geplaatst: Di 05 Oct, 2010 8:07 pm) zie ik:
Diesel met wat water en de vlokken op de onderste foto “Dieselpest” bacterie groei.
Beide goed af te scheiden met een coalescer/filter.
Geplaatst: 12.10.2010 - 17:26
door Gast
BLACK DIESEL schreef:De rechtstreeks uit de dieselpomp getankte brandstof als bewijs:
TINQ heeft een water probleem. :shock:
Als ik naar de laatste twee foto´s kijk (Geplaatst: Di 05 Oct, 2010 8:07 pm) zie ik:
Diesel met wat water en de vlokken op de onderste foto “Dieselpest” bacterie groei.
Beide goed af te scheiden met een coalescer/filter.
Ga er maar vanuit dat het hier gaat om stookolie.
Geplaatst: 12.10.2010 - 21:51
door Skollie
Sinds het begin van dit topic ga ik niet meer langs de tinq!
Scheelt 5 cent per liter ( 45000 per jaar op eigen kosten) dus wel veel geld maar ik laat mijn geweldige d5 niet naar de kl**ten gaan voor die paar centen.
Valt me trouwens op dat Vpower ook (na nu 1500 km) echt scheelt in het verbruik.
Groet S.
Geplaatst: 12.10.2010 - 23:34
door Gast
Skollie schreef:Scheelt 5 cent per liter.
Er zijn meer tankstations die (goede) brandstof onder de adviesprijs van de "groten" (langs de snelweg) verkopen.
5 cent is dan een onredelijk groot verschil.
Geplaatst: 12.10.2010 - 23:40
door Hans oet Twent
Ik tank Shell. Prijs 1 cent boven Tango en Tinq en weet ik wat allemaal. @Skollie, ik merk met V power, 1 tank, geen verschil in verbruik. De wijze waarop wij de auto inzetten kost sowieso veel brandstof...
Geplaatst: 13.10.2010 - 06:50
door Paul
Ik tank bij normale Shell, 10 cent goedkoper dan op de snelweg (bij de Shell)
Geplaatst: 13.10.2010 - 12:04
door hogie
Waar halen Tinq/Tango dan hun brandstof vandaan?
Zag toevallig dat TINQ in zutphen bevoorraad werd door Gulf wagen.