Ik moet er wel om lachen. Koplampen moeten altijd goed afgesteld staan, of dat nou xenon of halogeen is. Een omhoog schijnende halogeenlamp is praktisch net zo hinderlijk.Iroll schreef:Eigenlijk de verkeerde reden om geen aftermarket ruknon intebouwen, zou moeten zijn mijn medeweggebruikers hebben er last van. Zo zie je maar weer de eigen portemonnee is weer eens belangrijker dan de overlast voor anderen. Maar goed, aan de andere kant blijft het eindresultaat hetzelfde, dat dan weer wel!Maar aftermarkte Xenon zou ik niet snel doen. Heb daar slechte ervaringen mee (lampen die na 1-2 jaar al kapot gaan).....
We doen nu net alsof iedereen met aftermarket xenon, verkeerd afgestelde koplampen heeft. Dat is natuurlijk niet zo.
Omdat de wetgeving hieromtrent nu ook is aangepast, heb ik legaal, voor 200euro dezelfde koplampen en licht als iemand die hier 1500-2000 extra voor heeft betaald (en daarover bij privegebruik van zakelijke auto ook bijtelt). Dit zijn volgens mij dan ook vooral de mensen die zeuren over het 'hinderlijke effect van aftermarket xenon'.