Geen idee of hij betrouwbaarder is maar het is wel makkelijk om 1 los te hebben zodat je de krik in de auto kunt laten. Ding kan 2 ton aan, lijkt me zat toch? Lijkt me onnodig om er 1 aan te moeten schaffen van 160 euro.Ivo Philips schreef:Een hydraulisch krikje voor 30euro ? Is die betrouwbaarder dan de Volvo krik ?
Ik zag hier bij Auto 5 een hydraulische krik (wel een groter model denk ik) voor 160 euro, dat boezemt mij toch meer vertrouwen in.....
[Winterbanden] thuisopslag en wisselen, welke benodigdheden?
-
- 5th Gear member
- Berichten: 2123
- Lid geworden op: 02.07.2009 - 21:02
[2006] Volvo XC90 V8 Executive MY2007
(2004) Volvo V70 T5. Summum MY05. 17"; LM Orpheus velgen. RTI - HU850 - FourC
(2004) Volvo S40 2.0D. Momentum. RTI - High Performance Sound
(1997) Volvo S40 2.0
(2004) Volvo V70 T5. Summum MY05. 17"; LM Orpheus velgen. RTI - HU850 - FourC
(2004) Volvo S40 2.0D. Momentum. RTI - High Performance Sound
(1997) Volvo S40 2.0
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8462
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Ik heb nu een gelijkaardige hydraulische krik, van pakweg 15jaar oud, ze begint wat te kraken af en toe, dus ga ik op zoek naar iets nieuws.
30euro lijkt me "chinese makelij" dan geeft ik liever ietsje meer voor een stoerdere uitvoering.
30euro lijkt me "chinese makelij" dan geeft ik liever ietsje meer voor een stoerdere uitvoering.
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27117
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Zal ook even het spul dat ik heb plaatsen, misschien heb je er iets aan.
Heb in de tuin een velgenboom/standaard staan waar de velgen met banden bovenop liggen.
Vond zelf de standaard Volvo krik nogal waardeloos om steeds mijn wielen mee te wisselen, dus had toen zo'n krik van de Aldi gekocht.
2 jaar later en de krik nogal wat keren te hebben gebruikt (gebruik hem uiteraard ook voor de Peugeot die ook meerdere sets velgen/banden heeft) en die krik heeft zijn beste tijd nu wel gehad...
Daar ga ik een keer een andere betere voor halen en heb verder nog een momentsleutel liggen.
Draai zelf de bouten altijd rond de 110NM vast, is genoeg voor zowel de V50 die ik had als voor de 205 en ben met die laatste nog nooit een wiel verloren (ook niet op het circuit)
Heb in de tuin een velgenboom/standaard staan waar de velgen met banden bovenop liggen.
Vond zelf de standaard Volvo krik nogal waardeloos om steeds mijn wielen mee te wisselen, dus had toen zo'n krik van de Aldi gekocht.
2 jaar later en de krik nogal wat keren te hebben gebruikt (gebruik hem uiteraard ook voor de Peugeot die ook meerdere sets velgen/banden heeft) en die krik heeft zijn beste tijd nu wel gehad...
Daar ga ik een keer een andere betere voor halen en heb verder nog een momentsleutel liggen.
Draai zelf de bouten altijd rond de 110NM vast, is genoeg voor zowel de V50 die ik had als voor de 205 en ben met die laatste nog nooit een wiel verloren (ook niet op het circuit)
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8462
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- ps-amazon
- 6th Gear member
- Berichten: 4593
- Lid geworden op: 29.09.2004 - 15:05
- Locatie: Loonse en Drunense Duinen
- Contacteer:
als je banden opslaat heeft dat alleen zin als je zeker weet dat je tegen de tijd dat je de banden weer wilt gebruiken, dezelfde auto hebt danwel een auto met zelfde banden/wielmaat
verder is het van belang de banden uv-vrij/donker, niet al te warm en te droog op te slaan, in ieder geval niet in ruimtes waar bv gelast wordt, de beste plek is in feite in je wijnkelder......
voor vervorming hoef je tegenwoordig niet meer bang te zijn, dat is iets uit de tijd dat we nog met diagonaal reden, je kan de banden gerust op elkaar stapelen
verder is het van belang de banden uv-vrij/donker, niet al te warm en te droog op te slaan, in ieder geval niet in ruimtes waar bv gelast wordt, de beste plek is in feite in je wijnkelder......
voor vervorming hoef je tegenwoordig niet meer bang te zijn, dat is iets uit de tijd dat we nog met diagonaal reden, je kan de banden gerust op elkaar stapelen
-
- 5th Gear member
- Berichten: 2123
- Lid geworden op: 02.07.2009 - 21:02
Mijn V70 is wel een blijvertje. Een garage lijkt me dan een goede keuze mbt opslag? Niet te warm, niet te koud.ps-amazon schreef:als je banden opslaat heeft dat alleen zin als je zeker weet dat je tegen de tijd dat je de banden weer wilt gebruiken, dezelfde auto hebt danwel een auto met zelfde banden/wielmaat
verder is het van belang de banden uv-vrij/donker, niet al te warm en te droog op te slaan, in ieder geval niet in ruimtes waar bv gelast wordt, de beste plek is in feite in je wijnkelder......
[2006] Volvo XC90 V8 Executive MY2007
(2004) Volvo V70 T5. Summum MY05. 17"; LM Orpheus velgen. RTI - HU850 - FourC
(2004) Volvo S40 2.0D. Momentum. RTI - High Performance Sound
(1997) Volvo S40 2.0
(2004) Volvo V70 T5. Summum MY05. 17"; LM Orpheus velgen. RTI - HU850 - FourC
(2004) Volvo S40 2.0D. Momentum. RTI - High Performance Sound
(1997) Volvo S40 2.0
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 27.02.2008 - 20:21
- Locatie: Zwolle
met die eerste wel?fredhead schreef:
Draai zelf de bouten altijd rond de 110NM vast, is genoeg voor zowel de V50 die ik had als voor de 205 en ben met die laatste nog nooit een wiel verloren (ook niet op het circuit)

Gert
Volkswagen Passat Variant
Voorgaand: V40 D2 MY14 Misty Blue, Momentum, Business Pack Pro | V70 D5 AWD Polestar MY08 Black Sapphire, Summum, Mobility Line, Active Driving Line | V50 2.0D MY09 Black Sapphire, Momentum, RTI | Volkswagen Passat Sportline Variant 1.9TDI MY07 | V50 1.6D MY06 Black Currant Pearl, Edition I, family line | Renault Mégane 1.5Dci Exception 2005 | Opel Corsa 1.7CDTI Comfort 2001
Volkswagen Passat Variant
Voorgaand: V40 D2 MY14 Misty Blue, Momentum, Business Pack Pro | V70 D5 AWD Polestar MY08 Black Sapphire, Summum, Mobility Line, Active Driving Line | V50 2.0D MY09 Black Sapphire, Momentum, RTI | Volkswagen Passat Sportline Variant 1.9TDI MY07 | V50 1.6D MY06 Black Currant Pearl, Edition I, family line | Renault Mégane 1.5Dci Exception 2005 | Opel Corsa 1.7CDTI Comfort 2001
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27117
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Nee ook niet met de eerste 

'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- MartenS40
- 4th Gear member
- Berichten: 655
- Lid geworden op: 01.06.2010 - 15:16
Dat is toevallig exact dezelfde krik die ik 7 jaar geleden bij de halfords heb gekocht voor 23 euro... Veel gebruikt voor de kleine auto's die ik heb gehad. Gaf geen problemen, had er wel altijd as-steunen bij als ik eronder werkte. Laatst nog gebruikt bij de twingo van m'n ouders, werkt nog altijd perfect.
Heb hem nog niet bij de volvo gebruikt, maar dat zal geen problemen geven verwacht ik.
Heb hem nog niet bij de volvo gebruikt, maar dat zal geen problemen geven verwacht ik.
Mijn Volvo's
05-2021 MY15 Volvo V60 T3 R-design, Crystal White Pearl Foto's en ervaringen
01-2014 MY08 Volvo V50 2.0 Edition 2, Titanium Grey Foto's en Ervaringen
05-2011 MY07 Volvo V50 2.0D Edition 2, Black Sapphire Foto's
02-2009 MY04 Volvo S40 2.0D Elan, Silver Metalic
05-2021 MY15 Volvo V60 T3 R-design, Crystal White Pearl Foto's en ervaringen
01-2014 MY08 Volvo V50 2.0 Edition 2, Titanium Grey Foto's en Ervaringen
05-2011 MY07 Volvo V50 2.0D Edition 2, Black Sapphire Foto's
02-2009 MY04 Volvo S40 2.0D Elan, Silver Metalic
- Bombina
- 3rd Gear member
- Berichten: 486
- Lid geworden op: 13.01.2008 - 15:06
- Locatie: Utrecht
Ik heb ook zo'n krik en gebruik em iedere keer bij mijn V70 wielenwissel. Van Top-Craft en volgens mij TUV-gekeurd.Dat is toevallig exact dezelfde krik die ik 7 jaar geleden bij de halfords heb gekocht voor 23 euro... Veel gebruikt voor de kleine auto's die ik heb gehad. Gaf geen problemen, had er wel altijd as-steunen bij als ik eronder werkte. Laatst nog gebruikt bij de twingo van m'n ouders, werkt nog altijd perfect.
Heb hem nog niet bij de volvo gebruikt, maar dat zal geen problemen geven verwacht ik.
Gaat prima en is mijn inziens voldoende veilig.
Succes.
Volvo P120 Amazon B18A 1965 mét stuurversnelling
Volvo V70 2.4 Comfort Europa V & Plus Line 1999 LPi
[vroeger: Volvo 240 DL 2.3 Estate 1992, Airco-ABS-Airbag; ex-diplomaten auto van de Nederlandse Antillen]
Volvo V70 2.4 Comfort Europa V & Plus Line 1999 LPi
[vroeger: Volvo 240 DL 2.3 Estate 1992, Airco-ABS-Airbag; ex-diplomaten auto van de Nederlandse Antillen]
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
Bombina schreef:Ik heb ook zo'n krik en gebruik em iedere keer bij mijn V70 wielenwissel. Van Top-Craft en volgens mij TUV-gekeurd.Dat is toevallig exact dezelfde krik die ik 7 jaar geleden bij de halfords heb gekocht voor 23 euro... Veel gebruikt voor de kleine auto's die ik heb gehad. Gaf geen problemen, had er wel altijd as-steunen bij als ik eronder werkte. Laatst nog gebruikt bij de twingo van m'n ouders, werkt nog altijd perfect.
Heb hem nog niet bij de volvo gebruikt, maar dat zal geen problemen geven verwacht ik.
Gaat prima en is mijn inziens voldoende veilig.
Succes.[/quot
doet pijn hoor als hij van zo,n prulkrikje afvalt,verkeerde zuinigheid dus.
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
Zo,n ding is leuk voor een dafje of een kadetje,maar niet voor een Volvo van 1500 kilo zo ongeveer. 

- sanco
- 5th Gear member
- Berichten: 1931
- Lid geworden op: 27.05.2005 - 22:18
- Locatie: NO NL
Daarom gebruik ik altijd 2 van die krikken tegelijk aan 1 zijde bij het wisselenRamon&Ramon schreef:Zo,n ding is leuk voor een dafje of een kadetje,maar niet voor een Volvo van 1500 kilo zo ongeveer.

Wat me opvalt: de 2 voorgeschreven punten voor de krik (de dubbel gefelsde rand onderlangs) zijn niet erg stevig. Daarom gebruik ik tegenwoordig 2 tegelijk zodat de krachten wat verdeeld worden. Ik heb daarnaast zelf een soort pasblokjes gemaakt (gelijk de oplegging van de Volvokrik) die in de schotel passen en deze bekleed met rubber.
2016- XC70 D5 GT AWD MY16 Magic Blue, Inscription leer, standkachel, HK audio, VOC, Keyless, 19"
2010-2016 XC70 2.4D Momentum GT MY10, silver, prof. winterline, schuifdak, niv.reg, 17";sargas/18";minos
2004-2009 V50 Elite 2.0D 2004/5 silver 17"; stylla
2010-2016 XC70 2.4D Momentum GT MY10, silver, prof. winterline, schuifdak, niv.reg, 17";sargas/18";minos
2004-2009 V50 Elite 2.0D 2004/5 silver 17"; stylla
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Wielen uit de opslag halen. (Garagebox ergens in het dorp) Voorkant links en rechts apart omhoog, en per kant wiel wisselen. Achterkant krik onder de trekhaak en het zaakje de lucht in. Beide wielen wisselen, wel een blokje voor het voorwiel. Alles los en vast draaien met kruisleutel. Natrekken met moment sleutel. Dan bij de winterwielen de doppen erop doen. Wielen schoonmaken en droogmaken. LM in de wax zetten, vervolgens de wielen weer terug in de opslag. Buiten het ophalen wassen en in de wax zetten denk ik dat ik een half uurtje druk ben.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Battlecruiser
- 8th Gear member
- Berichten: 17696
- Lid geworden op: 06.12.2004 - 16:54
- Locatie: Deventer
En daarom ben ik zo blij met m'n all-weather-banden...
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- Oceanracer
- Geartronic member
- Berichten: 22959
- Lid geworden op: 06.07.2006 - 12:26
- Locatie: Groningen
Een V70/285 (met heupen) heeft niet eens van die randen onderlangs, maar een tweetal rare "buisjes" waar de originele krik precies inpast. Nadeel is dan ook dat je een garagekrik met de "halve tennisbal" met 4 inkepingen niet kunt gebruiken zonder de omliggende beschermrand te beschadigen. Echt een waardeloze contructie!sanco schreef:Wat me opvalt: de 2 voorgeschreven punten voor de krik (de dubbel gefelsde rand onderlangs) zijn niet erg stevig. Daarom gebruik ik tegenwoordig 2 tegelijk zodat de krachten wat verdeeld worden. Ik heb daarnaast zelf een soort pasblokjes gemaakt (gelijk de oplegging van de Volvokrik) die in de schotel passen en deze bekleed met rubber.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
de krik kun je het beste zetten onder de buitenste achterste bouten van het subframe aan de voorzijde,achter zitten die twee bulten voor de achterwielen..
- Max
- 7th Gear member
- Berichten: 6350
- Lid geworden op: 01.10.2006 - 19:48
- Locatie: Leusden
Ik had zelf een momentsleutel van Conrad, maar die was zo kaduuk.
Maar grofweg:
- opslag van de banden in de garage,
- gemerkt LV RV LA RA, niet met stift aan binnenzijde maar stoepkrijt op de band
(als de banden dan een keer van voor naar achter gaan)
- hydraulische krik (de 2 buisjes die Erwin noemt zijn idd niet lekker)
- kruissleutel gebruik ik hoofdzakelijk, momentsleutel op het laatst
- wielen schoonmaken voordat ze de opslag in gaan, het komt nooit uit om het te doen als je ze erop wil zetten
Maar grofweg:
- opslag van de banden in de garage,
- gemerkt LV RV LA RA, niet met stift aan binnenzijde maar stoepkrijt op de band
(als de banden dan een keer van voor naar achter gaan)
- hydraulische krik (de 2 buisjes die Erwin noemt zijn idd niet lekker)
- kruissleutel gebruik ik hoofdzakelijk, momentsleutel op het laatst
- wielen schoonmaken voordat ze de opslag in gaan, het komt nooit uit om het te doen als je ze erop wil zetten
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw
2017 XC60 mooi wit is niet lelijk
2011 Burton
2009 XC70 OR: kan het nog mooier?
2006 S80 XZ-NF-90: style and safety
2005 Saab 9-3 ('98 )
1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson
1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig
1984 340 D (rood): Mijn eerste
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw
2017 XC60 mooi wit is niet lelijk
2011 Burton
2009 XC70 OR: kan het nog mooier?
2006 S80 XZ-NF-90: style and safety
2005 Saab 9-3 ('98 )
1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson
1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig
1984 340 D (rood): Mijn eerste
-
- 1st Gear member
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 25.07.2010 - 17:20
- Locatie: Ermelo
kruissleutel is altijd handig in de auto te hebben, ook voor pech onderweg, voor een paar euro bij de meeste bouwmarkten.
Opstapelen kan ik elke hoek waar direct zonlicht geen bereik heeft en daarnaast er even een deken of iets dergelijks overheen gooien, geen plastic, dat ademt niet.
Ik gebruik nooit een momentsleutel, vast is vast. Maar meten is weten, eigenlijk moet ik ook gewoon eentje gebruiken.
Doorgaans heb ik binnen 20 minuten mijn handen gewassen en de boel weer opgeruimd. Maar ik heb ook alles dan direct voor het grijpen in de werkplaats.
Opstapelen kan ik elke hoek waar direct zonlicht geen bereik heeft en daarnaast er even een deken of iets dergelijks overheen gooien, geen plastic, dat ademt niet.
Ik gebruik nooit een momentsleutel, vast is vast. Maar meten is weten, eigenlijk moet ik ook gewoon eentje gebruiken.
Doorgaans heb ik binnen 20 minuten mijn handen gewassen en de boel weer opgeruimd. Maar ik heb ook alles dan direct voor het grijpen in de werkplaats.
Volvo V70, D5, geartronic, bouwjaar 2004
-
- 5th Gear member
- Berichten: 2123
- Lid geworden op: 02.07.2009 - 21:02
Goede tips allemaal, ik lees nog steeds dingen waarvan ik denk dat ze van pas komen. Heb nog 1 vraag:
Is er misschien een tekening of schema waar ik de plekken kan vinden waar ik de auto kan opkrikken?Ramon&Ramon schreef:de krik kun je het beste zetten onder de buitenste achterste bouten van het subframe aan de voorzijde,achter zitten die twee bulten voor de achterwielen..
[2006] Volvo XC90 V8 Executive MY2007
(2004) Volvo V70 T5. Summum MY05. 17"; LM Orpheus velgen. RTI - HU850 - FourC
(2004) Volvo S40 2.0D. Momentum. RTI - High Performance Sound
(1997) Volvo S40 2.0
(2004) Volvo V70 T5. Summum MY05. 17"; LM Orpheus velgen. RTI - HU850 - FourC
(2004) Volvo S40 2.0D. Momentum. RTI - High Performance Sound
(1997) Volvo S40 2.0