Jo, uw koplampen kunt ge in principe gewoon vervangen met lampen van modellen van voor 2005 dacht'k. Ma hebt ge het ondertss al aan Nick gevraagd?
(achterlichten geen idee, ma veronderstel da da hetzelfde zal zijn)
In uw plaats zou ik gwn ne andere dubbel din GPS/radio kopen. Ik zou het ook doen, maar ik zit met die ingebouwde GPS en vindt da dan een beetje zonde.
Wa uw zetelverwarming betreft, gaat gewoon kijken bij CS-parts of die volledige stoelen met verwarming heeft liggen. Want (as you know, uit ervaring) weet ik da het niet evident is om effe da leer te strippen. Beter andere zetels erin en de andere verkopen.
S60 2001 Upgrade..
- GekkeBelg
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Renault Twingo Beneton '96
Mitsubishi Colt 1.6 GLXi '93
Volvo V40 1.9d 116pk Business line '03
Volvo V40 1.9d 150pk Sports line '03
Volvo S60 R '05
Volvo S60 R '05
- Exeres
- 6th Gear member
ivm LPG..wat met E&M motors in Paal? http://www.emmotors.be/
ben daar met m'n 940 op LPG ook een aantal keer geweest met vragen, en heb er geen negatieve ervaringen mee!
Zij hebben trouwens ook onderdelen..
ben daar met m'n 940 op LPG ook een aantal keer geweest met vragen, en heb er geen negatieve ervaringen mee!
Zij hebben trouwens ook onderdelen..
- GekkeBelg
- 3rd Gear member
- Contacteer:
zijn idd ook nog wel te vertrouwen, toch op zen minst qua onderdelen. (men koplampglas van de V40 heb ik daar gekocht)
Renault Twingo Beneton '96
Volvo S60 R '05
Volvo S60 R '05
- Meeus
- 2nd Gear member
jep die ken ik zeker in paal beringen, alleen heeft die geen vervangwagen.
Ik heb zelf al een hoop onderdelen vandaar gehaald voor de S40, koplampen, motorkap, spatbord, bumper, versnellingsbak, etc etc en altijd tevreden van.
Verder moet ik eens horen van prijs, die heb ik al een paar keren gebeld en zegt altijd da hem da nie zo kan zeggen.. mijn garagist in zoutleeuw kan dit raar maar waar altijd en zit er nooit niet meer da 20€ naast maar is spijtig genoeg niet meer up to date met die elektronica in de S60. De 40 ging er nog perfect maarjah.
Ik heb zelf al een hoop onderdelen vandaar gehaald voor de S40, koplampen, motorkap, spatbord, bumper, versnellingsbak, etc etc en altijd tevreden van.
Verder moet ik eens horen van prijs, die heb ik al een paar keren gebeld en zegt altijd da hem da nie zo kan zeggen.. mijn garagist in zoutleeuw kan dit raar maar waar altijd en zit er nooit niet meer da 20€ naast maar is spijtig genoeg niet meer up to date met die elektronica in de S60. De 40 ging er nog perfect maarjah.
SnoWhite & O.Yaj aKa ";The Juice Is Moose";

- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Qua MP3 oplossing zou ik eens bij ons kijken.
Met name omdat het best zonde is die mooie HU er uit te doen...
Met name omdat het best zonde is die mooie HU er uit te doen...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.