Ook geen horeca in de buurt met draadloze bestelmeters? Die storen ook nog wel eens op flinke afstanden.
En een draadloze garagedeuropener heel erg veel verder in de straat kan ook de oorzaak zijn, al naargelang de instralingshoek van die zender.
In Twello hebben ze ooit in een hele straat allerlei electronische problemen gehad en iedereen dacht aan de nieuwe GSM-zendmast, maar het bleek na een half jaar zoeken een garagedeuropener te zijn...
Centrale deurvergendeling werkt alleen niet op de oprit...
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
-
- 7th Gear member
geen hoogspanningkabel in de grond op die plek???
- Skollie
- 2nd Gear member
Hoogspanning gaat door de lucht in Nederland. Straling van een laag of midden spannings kabel kan dit mijns inziens niet veroorzaken.
C 30 2.0 D 07' zwart momentum.
S 60 D5 Drivers Edition geartronic silver 08'
S 60 D5 Drivers Edition geartronic silver 08'
- Oceanracer
- Geartronic member
Dat verschilt per gebied. Hier gaat het inderdaad door de lucht, maar in het Westland is daar geen ruimte (meer) voor en gaat ie dus door de grond.Skollie schreef:Hoogspanning gaat door de lucht in Nederland. Straling van een laag of midden spannings kabel kan dit mijns inziens niet veroorzaken.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
- Maurice S60
- 2nd Gear member
Denk ook aan deze
Vrachtwagens met autolaadkraan op afstandsbediening ( die mannen die het papier en plastic uit de containers halen )
Deze storen in iedergeval op de mijn S 60 en mijn Vivaro zodra die gebruik maken van de kraan dan doet het helemaal niks meer in een bepaalde straal om de wagen heen
Maurice
Vrachtwagens met autolaadkraan op afstandsbediening ( die mannen die het papier en plastic uit de containers halen )
Deze storen in iedergeval op de mijn S 60 en mijn Vivaro zodra die gebruik maken van de kraan dan doet het helemaal niks meer in een bepaalde straal om de wagen heen
Maurice
Volvo XC60 T6 tuned by Volvo tune
-
- 1st Gear member
Na dat we gisternacht thuis kwamen van een lang weekendje skieen wou hij ineens wel weer op slot op de oprit ??!!??
En ben dus vanochtend maar weer eens op zoektocht gegaan waarom hij het vannacht en nu dus nog steeds wel doet .
En we zijn er dus achter gekomen dat de draadloze deurbel die de overburen gebruiken om hun zoon naar beneden te krijgen om te eten de stoorzender was .
Ze hadden daar vorige week nieuwe batterijen ingedaan en deze was dus ook blijven hangen zoals een paar posting eerder ook wel te lezen is.....
Sjonge jonge wat een gedoe om z'n simpele draadloze deurbel..
Maar uiteindelijk probleem opgelost en daar ben ik dus toch wel weer blij mee .
En ben dus vanochtend maar weer eens op zoektocht gegaan waarom hij het vannacht en nu dus nog steeds wel doet .
En we zijn er dus achter gekomen dat de draadloze deurbel die de overburen gebruiken om hun zoon naar beneden te krijgen om te eten de stoorzender was .
Ze hadden daar vorige week nieuwe batterijen ingedaan en deze was dus ook blijven hangen zoals een paar posting eerder ook wel te lezen is.....
Sjonge jonge wat een gedoe om z'n simpele draadloze deurbel..
Maar uiteindelijk probleem opgelost en daar ben ik dus toch wel weer blij mee .
Vroeger was ik schizofreen, maar nu zijn we ok !!
-----------------------------------------------------------------
Volvo S60 2.0 T / 2004 / Sports Edition / 132 kW / Automaat
-
- 1st Gear member
Haha geef je adres maar even dan zal ik vandaag wel even eentje in een enveloppe doen
dan kun jij lekker smullen...
Maar nogmaals bedankt allemaal voor het meedenken .
Jeroen

Maar nogmaals bedankt allemaal voor het meedenken .
Jeroen
Vroeger was ik schizofreen, maar nu zijn we ok !!
-
- 6th Gear member
Goed nieuws: Er is een commissie in het leven geroepen om hier wat aan te doen.
Radio Activated Key Entry (RAKE) Committee
User Guidelines
Radio Activated Key Entry (RAKE) Committee
User Guidelines