Pagina 2 van 2

Geplaatst: 28.02.2011 - 15:01
door djarend
Dank nogmaals voor jullie reacties, net even een proefrit gemaakt in een 850, die ook al lang stilstond, maar bij dit bedrijf, geen enkel probleem meneer, even acculader er op, starten, allerlei andere auto's op zij zetten omdat hij er niet langs kon en rijdt u maar meneer. Zo hoort denk ik :) meteen goed gevoel bij zo 'n garage. Na kleine 2 km gereden te hebben presteerde ik het dat hij toch afsloeg, kon niet meer gestart worden, garage gebeld, in 5 minuten waren ze er, startkabels er op en rijden maar. Daarna leuk gesprek gehad, ik kom nog een keer terug om uitgebreider te rijden en dan zorgt hij ervoor dat er een volgeladen accu in zit. Tja, toch wil ik die 940 op gas bij de Volvodealer ook nog eens checken, maar deze 850 beviel mij in ieder geval wel:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/volvo/850/7268318

Geplaatst: 28.02.2011 - 16:18
door whitehorsekart
Een 940 of een 850 zijn (afgezien van de achterwiel- tegen voorwiel aandrijving) heel andere auto's hoor!

Oh, ja, en die cilinderkoprevisie: mijn 940 estate 2,3 turbo uit eind 1995 rijdt al vanaf nieuw met dezelfde kop en die is nog niet uitgesteld hoor..... 410.000 kilometer en de laatste 60.000 kilometer met verhoogde turbodruk voor meer vermogen. Laatst 850 kilometer door Frankrijk en Duitsland naar Nederland in 8,5 uur, inclusief etentje onderweg.......

Geplaatst: 15.06.2011 - 14:47
door Gustaf Larson
En wat is er gekomen???