Pagina 2 van 2

Geplaatst: 05.03.2006 - 18:15
door Marc
2000 was een overgangsjaar van Ph I naar II.

Geplaatst: 05.03.2006 - 22:11
door RoberT2.0
hvdmountain schreef:Trouwens, nog een vraagje: is het mogelijk een 1.8i te chiptunen?
Waarom zou je kiezen voor een 1.8 als je gelijk al over chiptuning gaat praten.
Ga liever voor een wat zwaardere moter.

Omdat je nu al aan het kijken bent voor chiptuning denk ik niet dat de 1.8 moter voor jou zal volstaan.
De 1.8 zal altijd achter blijven qua prestaties en zelfs met chiptuning zul je nog niet het vermogen behalen van een 2.0 Liter.

Geplaatst: 05.03.2006 - 22:12
door djamilo
ja, dat klopt, ik heb, geloof ik, nog de oude uiterlijke dingetjes, muv de heldere koplampen, maar wel een phaseII motor, heeft de volvo dealer mij verteld... het kon ook eigenlijk niet anders dan een 16V zijn, en hoe weet je dan hoeveel PK eronder de kap zit?

Geplaatst: 05.03.2006 - 22:21
door menjo
122 PK in 2000 (en daarna)

Geplaatst: 07.03.2006 - 23:05
door djamilo
menjo schreef:122 PK in 2000 (en daarna)
da's een flinke stap na mijn golfje 1.4 met 75pk :angel3:

nix vergeleken met jouw 200pk trouwens!!