Pagina 2 van 2

Geplaatst: 17.02.2006 - 13:03
door Gijsiejjj
de xc90 heeft hoge instap.
ook vind ik het fijn hoog boven de weg te zitten lekker veel overzicht
veel ruimte

R is heel mooi ontwerp en is snel.
geneog ruimte

bijde auto's zuipen even veel

ik zou ze gewoon beiden nemen :)

en als je zo'n auto kan koen hoef je niet te letten op die paar centen extra voor de onderhoud! en belasting

Veel suc6 met je keuze

Geplaatst: 17.02.2006 - 21:58
door miike
De vervelende ervaring is dat de auto gestolen is, met mij erin !

Instappen bij het stoplicht en onder bedreiging van vuurwapen alles moeten afstaan :redhotevil:

Tevens is het niet normaal dat een auto uit 1999 kleine roestplekken vertoond. ( Mercedes)

Daar ik alleen een vlotte rijstijl op de snelweg heb ben ik benieuwd naar de rijeigenschappen van de XC90 op hoge snelheid.

Hoe is een om 180 met een "Jeep" te rijden ?

Wil iedereen alvast bedanken voor zijn of haar bijdrage !

Geplaatst: 17.02.2006 - 22:07
door menjo
:eeeek: Het zal je gebeuren zeg...

Geplaatst: 17.02.2006 - 22:11
door miike
Ben ook best een paar dagen "van slag" geweest.

Vervelende is ook dat mijn rijbewijs en paspoort zijn verdwenen. Is lastig om dan je geblokkeerde rekeningen weer te activeren.

Ergste vind ik nog om je zakken leeg te moeten maken en je horloge in te leveren...

Geplaatst: 17.02.2006 - 23:05
door +++t blijft behelpen+++
sjonge.. ongelooflijk.

zat er in een XC een anti Hijack optie toevallig?
Maar Hard in een XC is een NONO.
lees de tests er maar op na

Geplaatst: 18.02.2006 - 18:52
door miike
Balen,

Zou vanmiddag in de XC gaan rijden maar lig met 40 graden koorts in bed..

Maandag of dinsdag dan maar. Ik hou jullie op de hoogte !

P.S, Hard rijden in een XC een NONO ? Cruise-control op 170-180 in Duitsland :P niet te doen ??

Geplaatst: 18.02.2006 - 19:07
door Rsport
Ik zou voor de R gaan.


Houd er alleen wel rekening mee dat je de eerste tijd alle wegen 3x zal rijden daarmee, 1x in elke stand van het onderstel :P

Geplaatst: 18.02.2006 - 21:43
door joost
R

Joost.

Geplaatst: 18.02.2006 - 22:04
door Forza Volvo
Tja,mijn keuze zal ook wel niet zo moeilijk zijn nu ik zelf een T5 rijd.

EEN " R " DUS. :D

Hans.

Geplaatst: 20.02.2006 - 09:56
door V480-S60
Voor het comfort, en het rustige rijden (ook met 180 km/cruisen in Dld) zou ik de XC90 kiezen.
Maar alleen maar daarom.
Lekker goed de bocht om, op snelheid komen en andere zaken die sportief rijden af en toe zo prettig maken zijn bij een XC90 niet echt punten die de toets van mijn kritiek kunnen doorstaan.
Maar het blijft een fijne comfortabele cruiser, waarbij je op wintersport ook veel andere auto's voorblijft.

De V70 R is een heel ander verhaal. Dat rij-ijzer is echt een ervaring van een heel andere orde.

Persoonlijk zou ik in de geschetste situatie voor de R gaan. Maar op benzine rijden is in mijn situatie niet eens een optie.

En als ik kinderen had zou ik een XC90 overwegen.

T'is maar waar de de voorkeur aan geeft.

Geplaatst: 20.02.2006 - 15:30
door vOlOv
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
De XC90: erg mooi imo, maar met het idee dat je:
- 10k in je zak kunt houden en
- ondestaande V70R op je stoep kunt zetten plus
- graag op de AutoBahn vertoeft zou mijn keuze worden:


AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Deze dus 8)

mvg,
vOlOv

Geplaatst: 03.04.2006 - 00:59
door Niels 940
Heb je al een keuze gemaakt? T6 of R?

Is in mijn ogen niet echt te vergelijken, heb nooit een R kunnen rijden bij de Volvo dealer waar ik in de weekenden mn bijbaan heb, maar genoeg snelle S60's en V70's. De XC vind ik vooral heerlijk om te cruizen, relaxt, etc. Nodigd niet echtt uit tot blazen. Heb ook eens de XC90 4.4 V8 gereden, die nodigd wel weer uit. ;-) De S en V's vind ik veel sportiever dan de XC Hangt er maar net van af wat voor karakter je zoekt in n auto denk ik.