De 145 is nog niet helemaal goed
- biadman
- 4th Gear member
- Berichten: 862
- Lid geworden op: 30.09.2007 - 23:09
- Locatie: hilversum
klink mij als een gevalletje contactpunten stellen! heb er zelf ook weer kast van. even stellen en je gaat weer prima!
Volvo 245 DL 1976
volvo v40 1998 1.8 g3
volvo 145 S 1974
volvo 144 1974
honda novio, pc50, ps50, c310
het forum voor honda 4 takt oldtimer brommers
volvo v40 1998 1.8 g3
volvo 145 S 1974
volvo 144 1974
honda novio, pc50, ps50, c310
het forum voor honda 4 takt oldtimer brommers
- paulb
- 2nd Gear member
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 06.09.2009 - 12:01
Inmiddels een monteur gevonden, met een hoop kennis, en een hoop tijd, en een vriendelijk tarief.
Er zit een K&N luchtfilter op, grote kans dat die het goed afstellen bemoeilijkt. De originele heb ik niet. Als eerste ga ik die maar eens aanschaffen, en dan weer verder.
Maar dat zal wel na de winter worden.
Er zit een K&N luchtfilter op, grote kans dat die het goed afstellen bemoeilijkt. De originele heb ik niet. Als eerste ga ik die maar eens aanschaffen, en dan weer verder.
Maar dat zal wel na de winter worden.
343
245
765
744
145 US
245 D6
245
765
744
145 US
245 D6
- retsok
- 2nd Gear member
- Berichten: 72
- Lid geworden op: 29.08.2010 - 19:38
Als je op LPG rijdt dan moet je regelmatig de kleppen stellen. Dat is voor je cilinderkop van levensbelang. Als je niet om de haverklap je contactpunten wilt afstellen dan gooi je die dingen eruit. Voor nog geen 40 euro kun je een zeer goed werkende electronische ontsteking monteren. Deze vervangt de contactpunten en de condensator. De verdeelkap en rotor blijf je gebruiken.paulb schreef:Met het originele luchtfilter werd het inderdaad beter.
Nog wel is afstellen om de vier maand wel nodig. Lijkt me ietwat te regelmatig.
Zeer simpel zelf te monteren. Merk: Accuspark.
www.accuspark.nl.
Heb ikzelf intussen bijna een jaar in 3 verschillende Volvo's zitten.
Een probleempje werd zonder gezeur door de leverancier opgelost.