Er zit al genoeg op dat stuk kan gaan

Volgens mij geen probleem, maar je trekt met een caravan van 1500 kg toch niet plank-gas weg bij het groene stoplicht? Als je dat regelmatig doet trek je elke auto en elke koppeling aan gort.xc-men schreef:ojee, ik heb ook me caravan van 1500 KG een paar keer vol gas de bergen op getrokken. De volvo trek zonder veel moeite met 110Km-uur de berg op. Enig nadeel is dat je veel moet stoppen om te tanken 15L-100km ongeveer.
Ik ga maar eens opzoek naar een nieuwe wagen.
Ik ga er niet heul veul meer over zeggen.xc-men schreef:ojee, ik heb ook me caravan van 1500 KG een paar keer vol gas de bergen op getrokken. De volvo trek zonder veel moeite met 110Km-uur de berg op. Enig nadeel is dat je veel moet stoppen om te tanken 15L-100km ongeveer.
Ik ga maar eens opzoek naar een nieuwe wagen.
Lijkt mij ook nergens voor nodig, gezien de keuze van auto.Thijs schreef: Opscheppen op verjaardagen doe ik trouwens niet, in rij geen GTI..
je bedoeld dat koppelgeweld?bart simpson schreef:bij een 3 serie trek je de wielophanging achter uit de koets door het koppelgeweld, dat kom je bij een Volvo toch niet tegen
Hebben we dit forum voor, toch?Opscheppen op verjaardagen doe ik trouwens niet, in rij geen GTI..
Dan hoeven we ons niet zo heel veel zorgen meer te maken.lemmer schreef:Stop nou even allemaal, en zet dat tunen maar even opzij.
De homokineet die de tussenas met het achterdiff/ haldex verbind was dus kapot, heeft water in gezeten??? hierdoor is dus de boel gesloopt. Vreemde is dat het vet er niet was uitgelopen, en dus niet waar te nemen bij een beurt o.i.d..
De wagen heeft een aanrijding gehad, en ik denk dat er daar iets met deze koppeling is gebeurt, heb er al een verzekerngsexpert bij gehaald om vast te laten stellen of het vervolgschade van die aanrijding is.
Hij is inmiddels gemaakt, binnen twee dagen. Alle onderdelen lagen op voorraad, hetgeen toch wel een teken van een courant artikel weergeeft. Ik heb eens 2 weken moeten wachten op een nieuwe originele Four-c schokbreker (dat kwam echt nooit voor).
Verhaal krijgt nog wel een staartje, als het niet door de aanrijding is gekomen, heb ik een terreinwagen waar ze in de folders mee door beken waden, die eigenlijk niet tegen water kan. Ga ik toch nog eens met Volvo/ dealer over praten. Heb immers een paar volvo's in mijn onderneming lopen, ga dat dan toch eens heroverwegen.
Mischien is de mijne wel diegene van de foto op de folders.