Ja, dit forum brengt licht in de duisternis !Laguna-V70 schreef:bedankt voor jullie reacties!, nu is het duidelijk

Rob
Ja, dit forum brengt licht in de duisternis !Laguna-V70 schreef:bedankt voor jullie reacties!, nu is het duidelijk
Het ging nu ook niet meer over het gele knopje, maar over het knopje op de middenconsole. Het autootje met de halve cirkeltjes erin. Hiermee kan het alarm en de safe lock functie uitgeschakeld worden. Of alleen de safe lock functie als de auto niet met een alarm is uitgerust.Dieselaar schreef:ik heb nooit gehoord dat het gele knopje verlicht kan zijn, bij mij is het dat ook niet,
Daar is het dus echt niet voor nodig, als het warm is laat ik regelmatig mijn ramen openstaan met het alarm ingeschakeld, gaat prima. Tegenwoordig wordt er geen ultrasoon meer gebruikt maar radar, dat is ongevoelig voor wind.Bart schreef:Is om de interieursensoren van je alarm uit te schakelen (bv. als je je raam op een kiertje wilt laten staan en de auto toch afsluit).
Maar wel handig als je in de winter je voorruit afdekt met een anti-vries zeiltje. Daar reageert de radar vaak wel op, beetje wind onder het zeil en je alarm gaat af.EVV schreef:Daar is het dus echt niet voor nodig, als het warm is laat ik regelmatig mijn ramen openstaan met het alarm ingeschakeld, gaat prima. Tegenwoordig wordt er geen ultrasoon meer gebruikt maar radar, dat is ongevoelig voor wind.Bart schreef:Is om de interieursensoren van je alarm uit te schakelen (bv. als je je raam op een kiertje wilt laten staan en de auto toch afsluit).