Hij is er.... Mijn nieuwe V60 T5 R- Design!! (L)

bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

voel me bevoorrecht om dat moment met je te mogen delen, zal dit moment koesteren....
Volvo for life
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

Ireentje schreef:Budget is redelijk oneindig... Dus jullie kunnen je gang gaan.
:lol:
945i
8th Gear member

Jongens, hebben jullie dit gezien? "Volvo V50 T5 AWD 270 PK. 395 NM. Geartronic".

Zo iemand zou ik geen FWD T5 aanpraten, want die moet getuned gaan worden enzo... :?

Het bezineverbruik van een T6 te hoog... en een T5 is goed....jaaaja. :shock:

(ik ben niet geschikt als nieuwe Volvo verkoper..)
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

Ik zou ook zeker weten voor een T6 gaan. Als je budget onbeperkt is, maak je, je toch ook niet zorgen over de brandstofkosten?

ZX10r heeft ook een T6, hij zou je misschien wat informatie kunnen geven over het verbruik.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Neem gewoon een T6 als het allemaal niets uitmaakt, die paar euro's....
Volvo for life
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=40597

Je oude topic. Daar staat veel informatie in. In de beginpost staat zelfs "ik wil een AWD" .. ;)
toppertje
6th Gear member

budget oneindig?
en dan ga je voor een 1.6,of 2.0?
in zo,n auto? :drinking:
geen glans zonder wrijving
Laguna-S60
7th Gear member
Contacteer:

rsnhakan schreef:Ik zou ook zeker weten voor een T6 gaan. Als je budget onbeperkt is, maak je, je toch ook niet zorgen over de brandstofkosten?
:withstupid:

ik had het wel geweten met een onbeperkt budget :D

ik zou er nu nog heen fietsen om te halen :lol:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=calbllanexdh
Meest complete Volvo V40 D2 Rebel Blue
Philken
5th Gear member

Misschien wil Ireentje terug zelf met de pook spelen en wil ze geen automaat meer, dan valt de T6 af
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

you've been beaten by a bRick
Ireentje
5th Gear member

Ik wil wel een automaat. Ik heb een paar dagen een leenauto gehad en dat was een V60 T5 en die vond ik dus zo lekker dat ik daardoor voor een T5 zou kiezen. En ik wilde vroeger echt een AWD maar dat is bij een V60 niet nodig vind ik na het getest te hebben.
Irene.

Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
Philken
5th Gear member

Ireentje schreef:Ik wil wel een automaat. Ik heb een paar dagen een leenauto gehad en dat was een V60 T5 en die vond ik dus zo lekker dat ik daardoor voor een T5 zou kiezen. En ik wilde vroeger echt een AWD maar dat is bij een V60 niet nodig vind ik na het getest te hebben.
enige wat ik niet lekker vind is de Volvo automaat :cry: zolang ze in Zweden hun huiswerk niet beter maken, valt voor mij de automaat af
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

die Powershiftbak is lang niet slecht
Volvo for life
Philken
5th Gear member

bart simpson schreef:die Powershiftbak is lang niet slecht
die gaat al de goede kant op maar ik vond die traag(of ze moet veel beter samenwerken met de benzines tov de 2.0d)

Gast

Ireentje schreef:Budget is redelijk oneindig... Dus jullie kunnen je gang gaan.

Ik wil zwart leer en telefoon. radio en navigatie.
Zat al te kijken naar Business Pack Pro, Driver Support Line, Security Line en Winter Line. En dan verder electrische stoelen en camera voor en achter. Alleen de kleur vind ik moeilijk, wil een sportieve auto en dan dus de motor....
Als je een R-design wilt, heb je wat leer betreft alleen de keus uit zwart leer. Camera's - leuke gadget, maar ik heb het bewust niet genomen.
De PDC werkt beter dan bij mijn V50 destijds. De V60 heeft een keurig net schermpje, waarop je exact kunt zien welke sensor (van de 8) de gevarenzone detecteert (dus piepjes en grafisch). Electrische stoel - misschien hebben ze in de US of A nog een occasie over :P . Zonder gekheid - ik mis het niet. Mijn S60 heeft er eentje, maar ik verstel hem zelden.
olson
3rd Gear member

Ik heb een middag in een T4 automaat gereden en ik was niet onder de indruk *helaas*. 't ding schakelt op momenten dat ik zelf wat anders zou verwachten.
Met name als je t gas flink indrukt. Blijf je netjes rijden valt het wel mee...

Dus tsja... wil je flink 'planken' met 't hok, zou ik voor de hand geschakelde versie gaan.
S60 D3 Summum 2012, Four-C, black sapphire.
V60 B4 R-Design 2021 Birch light
Gast

Ireentje schreef:Ik wilde eerst ook voor de T6 gaan, maar het verbruik is echt niet grappig ervan. Dus maximaal ga ik voor de T5. Ben over mijn huidige T5 tevreden genoeg, alleen hoor ik van andere dat de T4 lekkerder rijdt dan de T5.

Jullie idee erover?
Hou er wel rekening mee dat je huidige T5 een vijfcilinder is. De T5 in de V60 is een viercilinder.
Philken
5th Gear member

olson schreef:Ik heb een middag in een T4 automaat gereden en ik was niet onder de indruk *helaas*. 't ding schakelt op momenten dat ik zelf wat anders zou verwachten.
Met name als je t gas flink indrukt. Blijf je netjes rijden valt het wel mee...

Dus tsja... wil je flink 'planken' met 't hok, zou ik voor de hand geschakelde versie gaan.
staat dus nog niet op punt voor de sportieve rijder... :(

santu001
4th Gear member

T5 is een hele fijne motor. Een T6 is iig ongezond als je niet vaak in duitsland zit. Het is zelfs gevaarlijk als je alleen in nederland zit.. :-) En eigenlijk is dé T5 dan al veel. T6 is wel gewoon veel en veel stoerder. :mrgreen:

Ik heb relatief veel opties, maar nergens geen spijt van. Ik zou niet meer zonder camera's, open dak, premium, stoelverwarming willen. Zelfs drivers support.
En qua verbruik. T5 is een vierpitter. De T6 is nog een echte 6 cilinder. Lijk me wel dat daar verschil in zit.
Mvg. Claudio,

Volvo S60 T5 - R-design - Polestar optimized - Fusion Red Metallic - Full Options - 10-2019
Volvo S60 T5 Summum, DSL, BPPro, Vibrant Copper 2011 - Sensus 3.0 0C71 SCT-IGO- XDA Root/ADW-EX Launcher 18" Sleipner/Fortuna
Volvo S60 2.5T Summun 2005 Greenwich green
Volvo S60 2.4 Premium Comfort, Audio, Winterline 2001 Maya Yellow
945i
8th Gear member

ik zou ook nergens geen spijt van hebben met zo'n auto.
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
olson
3rd Gear member

945i schreef:ik zou ook nergens geen spijt van hebben met zo'n auto.
Eh nee. Dan is er weinig meer te wensen....
Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”