Motorruimte eens gepoetst/schoongemaakt
- dieselpower
- 4th Gear member
Idd, waar is je motorkap? Je hebt toch niet je blok uitgbouwd om het zuiver te maken?rsnhakan schreef: sgt.flippy, waar is je motorkap?

V70 2006 Edition II 140PK 5-speed
- dieselpower
- 4th Gear member
Vooral tijd, pijnlijke vingers en regelmatig bijhouden (2-3 keer per jaar). Qua spulletjes; wat poetsdoeken, wasbenzine voor wat vettige aanslag verwijderen en voor het kunsstof gebruik ik lauwwarm water met autoshampoo en verschillende modellen kwasten/borstels voor de hoekjes/friemelruimtes. Compressor voor lucht /droogblazen (barretje of 4-5).t5power schreef:hoe maak je dat in hemelsnaam zo mooi schoon??
That's all. Inspuiten met siliconenspray doe ik niet, daardoor gaat er ook weer stof aan plakken.
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Wel mooi om te zien. Even de teller terug naar 0 en je hebt een nieuwe auto ...
Maar hoe heb je dat allemaal milieutechnisch gedaan? Ik stel mij voor dat je toch "wat" gemorst hebt op de oprit of de straat.
Maar hoe heb je dat allemaal milieutechnisch gedaan? Ik stel mij voor dat je toch "wat" gemorst hebt op de oprit of de straat.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
- dieselpower
- 4th Gear member
Oh nee hoor, er is niets onderuit gekomen. Een doek vochtig maken met wasbenzine, daarvan drupt niets eronder uit en wat betreft het kunsstof, water met autoshampoo alles bij elkaar ook maar een half litertje verbruikt, dat is ook niet noemenswaardig.Msuidgeest schreef:Maar hoe heb je dat allemaal milieutechnisch gedaan? Ik stel mij voor dat je toch "wat" gemorst hebt op de oprit of de straat.
Veel (of zowat alles) is gewoon afvegen/poetsen met vochtige doeken. Gedaan in mn garage en daar heeft de vloer geen vlekken van opgelopen

- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Ach, daar moet je gewoon even een zaterdagochtend voor nemen. Dan ben je een heel eind volgens mij. Netjes gedaan trouwens!
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
supermooi !
....maar nu weten we nog altijd niet wat er met sgt. flippy zijn motorkap gebeurd is.....
....maar nu weten we nog altijd niet wat er met sgt. flippy zijn motorkap gebeurd is.....