Om te lezen

evert65
6th Gear member

En zoals gezegd, als je in gesprek bent over een bepaald onderwerp, dan dwaal je ook wel eens af. En dat moet i.m.o. kunnen mits....maar dat heb ik al gezegd.
je haal me de woorden uit de mond, en niet alleen tijdens gesprekken , maar ook tijdens "serieuze"zaken als vergaderen 'FF centraal jongens'
zelf ben ik ook van voor 1980, het kan heel goed zijn dat de jonere generatie meer discipline ahum, kuch heeft.
maar over het geheel genomen hier en daar een kwinkslag vrolijkt de boel een beetje op
best moeilijk hoor om on topic te blijven!!! :confused2:
keep calm!, your randomizer is running
JosW
5th Gear member

MarioC70 schreef:Zonder die of topics wordt het er niet vrolijker op denk ik zelf ook.
Maar ik kom net kijken en kijk er anders tegen aan!
Ik kom niet net kijken, ben misschien al terminaal maar kijk er net zo tegenaan. Bovendien heb je ondanks je jonge leeftijd heel wat krediet bij mij opgebouwd vanwege je deskundige reacties.
MarioC70
6th Gear member

Dank je wel. :)
Ik bekijk het vanuit de praktijk,niet vanuit een boekje.
JosW
5th Gear member

En heb je PM in goede orde ontvangen.
MarioC70
6th Gear member

:)
BlackSapphire
6th Gear member

Nu even serieus: Wat vinden jullie van het weer de laatste dagen?
Roel

2/2007 - 8/2016 - Volvo V70 D5 Edition II - BlackSapphire - MY 2004
8/2016 - Volvo V60 T4 Momentum - Savile Grey - MY 2011

- De vreugde van een lage prijs, duurt korter dan de ergenis van een slechte kwaliteit -
MarioC70
6th Gear member

^*& met peren. :)
JosW
5th Gear member

Kloten! Echter volstrekt off-topic. Gaat er straks weer een klacht naar Ben.
Carlsson 900

BlackSapphire schreef:Nu even serieus: Wat vinden jullie van het weer de laatste dagen?
Sorry, maar deze vraag is naar mijn mening hier absoluut off topic. :twisted: :evil: :P

Het weer, is dat even met vakantie ? :D
BlackSapphire
6th Gear member

Sorry, ik kon het niet laten...

Maar naar mijn indruk valt het off topic gaan wel mee, en wordt er over het algemeen wel aardig gereageerd op het ingrijpen van mods. Bovendien is het eigene van fora dat er geleuterd wordt. Dat maakt het nu ook weer aantrekkelijk: het laagdrempelige. Off topic gaan hoort er soms gewoon een beetje bij. In de threads met een specifieke vraag blijft men toch over het algemeen wel aardig binnen de perken?
Roel

- De vreugde van een lage prijs, duurt korter dan de ergenis van een slechte kwaliteit -
mad
6th Gear member

Al wéér? En dat op vrijdag de 13e?
XC70 D5 2009 Ocean Race
Carlsson 900

@ All
Sorry, maar de titel van dit topic is toch ......
"om te lezen" ? :oops:
Gast

Ik vind het ook helemaal niet erg dat er zo af en toe off-topic word gegaan, zoals hierboven al geschreven is dat juist het leuke op een forum, als er elke keer iets op slot word gegooid of je word geband is de lol er inderdaad af. Het gaat prima zo, laten we dat alsjeblieft zo houden. Dan blijft dit het fijne forum wat het al járen is!
mad
6th Gear member

Carlsson 900 schreef:@ All
Sorry, maar de titel van dit topic is toch ......
"om te lezen" ? :oops:
:lol: :lol: :lol:
XC70 D5 2009 Ocean Race
Gast

Een beetje gezonde discussie is toch leuk! :D
inbedrijf
2nd Gear member

Mijn brein kan hier niet mee omgaan, ik begrijp niet waarom mensen niet willen mee werken aan een verbetering van de kwaliteit van dit forum, als je zo graag met elkaar off-topic wil gaan installeer dan MSN. (Chat programma) Het is gewoon ontzettend jammer dat alle kennis die hier vergaart wordt verloren gaat door ellendige lange topics waar het de eerste 10 posts gaat om het onderwerp en daarna afzwakt naar een niveau van "het weer".

Waarom lukt het een audi forum wel om een goede en duidelijke structuur te geven aan hun forum en wel mensen te waarschuwen als ze off-topic gaan? (Geen flauwe opmerkingen maken over audi, open dan maar een nieuw topic!)

Ik kan er allemaal prima mee leven maar ik denk dat je veel nieuwe leden afschrikt, die door de bomen het bos niet meer zien.

Om een voorbeeld te geven zoek eens naar het topic installeren van een Parrot MKI9100 in een volvo v50/s40, er zijn tig goede topics, maar om de juiste info eruit halen is gewoon praktisch onmogelijk.
-|Volvo V50 2.4 Momentum|HP-Audio|Dawn Blue|-
BlackSapphire
6th Gear member

Meer mods nodig dan misschien?
Roel

Gast

Ik weet niet hoe het er op het Audi-forum aan toe gaat maar zoals het nu is vind ik dit een fijn forum, ik weet wel dat op sommige andere forums het minder gezellig is en er (soms veel te snel) een slotje opgaat. Eerlijk, van mij mag het zo blijven. Misschien dat het off-topic gaan in sommige topics meer voorkomt dan in andere? Zelf vind ik het nogal meevallen maar ik lees ook lang niet alle topics mee.
elianmars
5th Gear member

inbedrijf schreef:Mijn brein kan hier niet mee omgaan, ik begrijp niet waarom mensen niet willen mee werken aan een verbetering van de kwaliteit van dit forum, als je zo graag met elkaar off-topic wil gaan installeer dan MSN. (Chat programma) Het is gewoon ontzettend jammer dat alle kennis die hier vergaart wordt verloren gaat door ellendige lange topics waar het de eerste 10 posts gaat om het onderwerp en daarna afzwakt naar een niveau van "het weer".

Waarom lukt het een audi forum wel om een goede en duidelijke structuur te geven aan hun forum en wel mensen te waarschuwen als ze off-topic gaan? (Geen flauwe opmerkingen maken over audi, open dan maar een nieuw topic!)

Ik kan er allemaal prima mee leven maar ik denk dat je veel nieuwe leden afschrikt, die door de bomen het bos niet meer zien.

Om een voorbeeld te geven zoek eens naar het topic installeren van een Parrot MKI9100 in een volvo v50/s40, er zijn tig goede topics, maar om de juiste info eruit halen is gewoon praktisch onmogelijk.

http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... ot+mki9100

Wat heb je nog meer nodig?
Nu
V70 T5 2005 Black Sapphire Metallic
Fasttech custom 327,8 pk/459 Nm

Toen
850 T-5 1996 Silversand Metallic
TME 275 pk
V70 2.5D 1999 Dark Olive Pearl
Fasttech 165 pk
mad
6th Gear member

http://www.audiforum.nl/forum/offtopic- ... topic.html

Hier word ik blij van, inclusief een massa storende reclame en pop ups. Nee, doe mij het Volvo-forum maar, inclusief de off-topics..
XC70 D5 2009 Ocean Race
Gesloten

Terug naar “Berichten van en over Volvo-forum.nl”